Performantele referitoare la sustenabilitate sunt anuntate in acelasi timp cu rezultatele globale pentru anul financiar 2015, care arata o crestere a vanzarilor totale la 31,9 miliarde de euro, cu 11,2% mai mult fata de anul trecut.
 
Cele mai importante realizari in domeniul sustenabilitatii in FY15 sunt:
 IKEA Group, impreuna cu IKEA Foundation, si-au luat angajamentul de a investi un total de 
1 miliard de euro pentru combaterea schimbarilor climatice. IKEA Group va investi 600 milioane de euro in energie regenerabila, care se adauga la cei 1,5 miliarde de euro investiti in energie eoliana si solara incepand cu 2009, iar IKEA Foundation va investi 400 milioane pana in anul 2020 pentru sprijinirea familiilor si comunitatilor celor mai afectate de schimbarile climatice.
 IKEA Group a produs energie din surse regenerabile reprezentand echivalentul a 53% din consumul  total de energie pentru operatiunile sale si vrea sa atinga procentul de 100% pana in anul 2020. 
 Intreaga gama de articole de iluminat IKEA este acum alcatuita fie din LEDuri, fie din corpuri de iluminat compatibile cu becuri LED. In anul financiar 2015, IKEA Group a vandut peste 90 de milioane de becuri LED sau lampi compatibile cu becurile LED, ajutand milioane de locuinte sa reduca costul facturilor de electricitate.
 Tot bumbacul, precum si jumatate din lemnul folosit in productia produselor IKEA provin din surse sustenabile . 
 Am introdus chiftelele vegetariene – o varianta sanatoasa, cu un nivel redus de carbohidrati, pentru faimoasele chiftelute.

„Vrem sa cream o viata de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni si suntem hotarati sa  sa avem un impact pozitiv asupra oamenilor si planetei. Din acest motiv vrem sa evoluam ca si companie, sa devenim independenti in materie de resurse si energie si vrem sa ne facem vocea auzita in privinta combaterii schimbarilor climatice.” Peter Agnefjäll, Presedinte si CEO, IKEA Group
 
“La IKEA ne-am asumat angajamentul de a ne implica pana la capat. Vrem sa facem totul pentru a combate schimbarile climatice, pentru a conserva resursele naturale si pentru a combate inegalitatea. Este nevoie de ajutorul tuturor celor care lucreaza in cadrul companiei si contribuie la businessul IKEA pentru a ne indeplini acest angajament. Desi suntem abia la inceputul calatoriei si stim ca mai avem inca multe de facut, ne bucuram ca incepem sa avem un impact pozitiv real.” Steve Howard, Sustainability Manager, IKEA Group
 
***
Despre IKEA Group 
Viziunea noastra este sa cream o viata de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni si sa oferim o gama larga de produse de mobilier, accesorii si decoratiuni pentru casa – functionale si cu un design de calitate, la preturi atat de scazute, incat cei mai multi oameni sa si le poata permite. IKEA Group are 330 de magazine in 28 de tari. In plus, sunt peste 40 de magazine in regim de franciza in afara IKEA Group. IKEA Group a avut 771 milioane de vizite in anul fiscal 2015 si 1,9 miliarde de persoane au vizitat IKEA.com www.ikea.com