Pana pe 18 iunie, angajatii BRD fac voluntariat pentru UNICEF, ajutand-o sa stranga fonduri in beneficiul copiilor cu risc de abandon scolar
In perioada 10-18 iunie, Grupul Societe Generale organizeaza in toate tarile in care e prezent o Saptamana a Solidaritatii. Pe parcursul acestei saptamani, angajatii din companiile grupului sunt chemati sa faca voluntariat in beneficiul unui ONG sau al unei cauze sociale.
In Romania, BRD Groupe Societe Generale a ales sa sustina UNICEF, organizatie din Sistemul Natiunilor Unite, care desfasoara programe in beneficiul copiilor dezavantajati.
Astfel, pana pe 18 iunie, clientii care vor intra in orice agentie BRD vor fi intampinati de consilieri care se vor recomanda ca voluntari pentru UNICEF. Ei le vor vorbi despre un program UNICEF adresat copiilor care sunt fortati sa abandoneze scoala din cauza saraciei. De asemenea, vor incerca sa-i convinga sa devina donatori pentru acest program.
Special pentru UNICEF, BRD a adaptat unul din serviciile sale, denumit plati programate. Un client poate opta ca, periodic, sa i se transfere automat din cont o suma la alegere, in beneficiul UNICEF. Serviciul nu are comisioane si poate fi intrerupt oricand.
Avantajul donatiei prin plati programate este ca unui client ii este mai usor, atat financiar, cat si psihologic, sa doneze periodic o suma mica. De asemenea, UNICEF obtine o siguranta mai mare asupra sumelor pe care se poate baza. Cu toate acestea, consilierii BRD le vor oferi vizitatorilor si posibilitatea sa faca o donatie punctuala, indiferent daca sunt sau nu clienti ai bancii.
Pentru a face vizibila Saptamana Solidaritatii, BRD a afisat in toate cele peste 900 de agentii ale sale stiker-e cu UNICEF si postere care promoveaza cauza copiilor cu risc de abandon scolar. In plus angajatii de la front-office si consilierii de clientela poarta badge-uri UNICEF.
Articolul integral il puteti citi pe Responsabilitate Sociala.ro
In perioada 10-18 iunie, Grupul Societe Generale organizeaza in toate tarile in care e prezent o Saptamana a Solidaritatii. Pe parcursul acestei saptamani, angajatii din companiile grupului sunt chemati sa faca voluntariat in beneficiul unui ONG sau al unei cauze sociale.
In Romania, BRD Groupe Societe Generale a ales sa sustina UNICEF, organizatie din Sistemul Natiunilor Unite, care desfasoara programe in beneficiul copiilor dezavantajati.
Astfel, pana pe 18 iunie, clientii care vor intra in orice agentie BRD vor fi intampinati de consilieri care se vor recomanda ca voluntari pentru UNICEF. Ei le vor vorbi despre un program UNICEF adresat copiilor care sunt fortati sa abandoneze scoala din cauza saraciei. De asemenea, vor incerca sa-i convinga sa devina donatori pentru acest program.
Special pentru UNICEF, BRD a adaptat unul din serviciile sale, denumit plati programate. Un client poate opta ca, periodic, sa i se transfere automat din cont o suma la alegere, in beneficiul UNICEF. Serviciul nu are comisioane si poate fi intrerupt oricand.
Avantajul donatiei prin plati programate este ca unui client ii este mai usor, atat financiar, cat si psihologic, sa doneze periodic o suma mica. De asemenea, UNICEF obtine o siguranta mai mare asupra sumelor pe care se poate baza. Cu toate acestea, consilierii BRD le vor oferi vizitatorilor si posibilitatea sa faca o donatie punctuala, indiferent daca sunt sau nu clienti ai bancii.
Pentru a face vizibila Saptamana Solidaritatii, BRD a afisat in toate cele peste 900 de agentii ale sale stiker-e cu UNICEF si postere care promoveaza cauza copiilor cu risc de abandon scolar. In plus angajatii de la front-office si consilierii de clientela poarta badge-uri UNICEF.
Articolul integral il puteti citi pe Responsabilitate Sociala.ro