Janssen, compania farmaceutică a Johnson&Johnson Romania, a lansat platforma de implicare în comunitate „Împreună pentru fiecare zi de mâine”, care uneşte inițiativele de responsabilitate socială realizate în ultima perioadă în România. Această platformă confirmă angajamentul companiei pe termen lung față de comunitatea locală în care își desfășoară activitatea.
90 de proiecte de implicare în comunitate, peste 14.000 de beneficiari direcți, în perioada 2016-2017 în România
În perioada 2016-2017, Janssen România a dezvoltat 90 de proiecte care au avut ca scop îmbunătățirea sănătăţii şi calității vieții românilor și de care au beneficiat în mod direct 14.000 de persoane. Inițiativele Janssen România sunt complementare altor programe ale companiei mamă, Johnson & Johnson, din Europa, Orientul Mijlociu şi regiunea Africii. În anul 2016, investiţia regională a Johnson & Johnson în astfel de proiecte s-a ridicat la 7,7 milioane de lire sterline și a cuprins peste 550.000 de beneficiari direcți1.
În perioada 2016-2017, Janssen România a dezvoltat 90 de proiecte care au avut ca scop îmbunătățirea sănătăţii şi calității vieții românilor și de care au beneficiat în mod direct 14.000 de persoane. Inițiativele Janssen România sunt complementare altor programe ale companiei mamă, Johnson & Johnson, din Europa, Orientul Mijlociu şi regiunea Africii. În anul 2016, investiţia regională a Johnson & Johnson în astfel de proiecte s-a ridicat la 7,7 milioane de lire sterline și a cuprins peste 550.000 de beneficiari direcți1.
„Ne bucurăm să vedem că doar în doi ani am inițiat și ne-am implicat în proiecte care au generat deja schimbări pozitive în rândul membrilor comunității căreia îi aparţinem. Oamenii, pasiunea lor, alături de convingerea că ei înșiși sunt un catalizator al faptelor bune au contribuit la succesul acestor proiecte. Împreună pentru fiecare zi de mâine reflectă valorile care ghidează activitatea Janssen România în toate proiectele şi iniţiativele locale pe care le-am dezvoltat şi susţinut în perioada 2016-2017”, a declarat Christian Rodseth, Managing Director al Janssen România.
Platforma are la bază trei direcții strategice: 1) Salvarea și îmbunătățirea vieților femeilor și copiilor; 2) Prevenirea afecțiunilor în rândul populațiilor vulnerabile și 3) Întărirea capacității personalului medical.
“Una dintre direcțiile în care am simțit că este cea mai mare nevoie de sprijin a fost aceea de susținere a întăririi capacităților sistemului de sănătate și a personalului medical. În acest sens, dincolo de programele de educaţie medicală pe care Janssen România le organizează, am sprijinit realizarea primei curricule de îngrijiri paliative din România destinată rezidenților din oncologie medicală și radioterapie”, completează Cristian Benza, Medical Affairs Director, Janssen România.
Inițiativele dedicate salvării și îmbunătățirii vieții femeilor și copiilor au avut ca scop adresarea unor teme precum mortalitatea infantilă sau gestionarea unor afecțiuni complexe, cum este cazul sclerozei multiple. Alături de World Vison, Janssen România a contribuit la finanțarea necesară pentru achiziţia unor kituri de igienă, dotarea cabinetelor medicale şi pregătirea personalului medical din mediul rural. De asemenea, împreună cu Asociația Pacienților cu Afecțiuni Neurodegenerative din România, a fost organizată prima întâlnire între copii - pacienţi cu scleroză multiplă, părinți și cadre medicale specializate cu scopul de a creşte nivelul de informare și a oferi sprijin psihologic pentru o gestionare cât mai eficientă a acestui diagnostic.
Janssen România s-a concentrat asupra îmbunătățirii stării de sănătate a membrilor din diverse grupuri defavorizate. Această iniţiativă strategică pe care o urmăm a fost concentrată asupra reducerii riscurilor asociate utilizării excesive a antibioticelor prin intermediul unei campanii publice de conştientizare pe care am susţinut-o.
În acelaşi timp, două dintre problemele de la nivelul ţării noastre, și care vizează două categorii de persoane vulnerabile, sunt rata ridicată a abandonului școlar și creșterea numărului de persoane în vârstă. Janssen s-a implicat activ alături de Fundația Principesa Margareta a României pentru a sprijini deschiderea a trei Centre Comunitare Generații în cadrul cărora copiii din medii defavorizate au putut beneficia de asistenţă socială şi îndrumare în pregătirea temelor pentru şcoală. Activităţile de mentorat le-au fost asigurate copiilor de către persoanele vârstnice care au fost dornice să le ofere acestora o parte din timpul şi cunoştinţele lor.
„Eforturile doctorului Paul Janssen, fondatorul companiei Janssen, de a lupta împotriva schizofreniei sunt o parte din moștenirea sa și o responsabilitate pe care o ducem mai departe cu determinare. Astfel, continuăm să luptăm pentru a reduce nivelul de stigmă față de pacienții care au acest diagnostic. Facem acest lucru prin susţinerea nevoii de informare corectă despre această afecţiune. Acestea sunt date care ar trebui să ajungă la pacienţi, aparţinători şi la publicul larg, în general”, a menţionat Ioana Nainer, Patient Engagement, Advocacy & CSR Lead, Janssen România.
Platforma Împreună pentru fiecare zi de mâine aduce laolaltă nu doar proiectele care susțin comunităţile locale, ci și inițiative interne prin care angajaţii se pot implica activ în activităţi pentru comunitate. În intervalul 2016-2017, 30% din angajații Janssen România au petrecut aproximativ 3.000 de ore2, implicându-se în programele de responsabilitate socială dezvoltate de companie.
Pe lângă proiectele dezvoltate pe baza celor 3 direcţii strategice, Janssen România a iniţiat Hacking Health Hackathon, cel mai important eveniment pe teme de sănătate din Europa Centrală și de Est. Evenimentul a angrenat aproximativ 100 de participanți, organizaţi în 21 de echipe, care au dezvoltat soluţii digitale inovatoare cu potențialul de a contribui la prevenția și educația în domeniul sănătăţii din România.
Cifrele implicării Johnson & Johnson în comunitate, în 20161 - regiunea EMEA
o 71 de parteneri din 37 de ţări
o Peste 7,7 milioane de lire sterline alocate
o Peste 550.000 de beneficiari direcți
o Peste 2 milioane de beneficiari indirecți
o Peste 600 de colaboratori Johnson & Johnson
***
Despre Janssen România
Janssen este compania farmaceutică a Johnson & Johnson. Scopul companiei Janssen este acela de a aborda şi propune soluţii pentru unele dintre cele mai importante necesităţi medicale ale momentului, corelate cu următoarele arii terapeutice: boli infecţioase (HIV/ SIDA și tuberculoză), hematologie și oncologie (mielom multiplu, cancer de prostată, limfom cu celule de manta, leucemie limfocitară cronică şi macroglobulinemie Waldenström), imunologie (psoriazis, artrită psoriazică şi boală Crohn), neuroştiinţe (schizofrenie, Alzheimer, ADHD şi epilepsie) și boli metabolice (diabet zaharat). Începând cu acest an, compania Janssen facilitează accesul la terapiile Biogen pentru pacienţii nou-diagnosticaţi cu scleroză multiplă, cât şi al acelora care se află în stadii avansate ale afecţiunii şi care au experienţa recăderilor succesive pe parcursul terapeutic. Motivaţi fiind de angajamentul nostru faţă de pacienţi, dezvoltăm produse inovatoare, servicii şi soluţii în domeniul sănătăţii, pentru a ajuta persoanele din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi: http://www.janssen.com/romania/
Referinţe:
1. Date publice ale companiei Johnson & Johnson
2. Date interne ale Johnson & Johnson Romania