După ce trăiesc intens emoția veștii că vor avea un copil, viitorii părinți încep să descopere cât de pregătiți sau nepregătiți sunt pentru acest eveniment extrem de important din viața lor. Tot atunci apar și primele întrebări despre îngrijirea bebelușului. Dacă în trecut cuplurile tinere primeau o mulțime de sfaturi mai mult sau mai puțin solicitate din partea rudelor și cunoscuților, astăzi este mult mai ușor să afle informațiile de care au nevoie, online. Dar, cu cât află mai multe opinii – multe dintre acestea neautorizate, cu atât le este mai greu să ia cea mai bună decizie pentru copilul lor.
Pornind de la acest insight, JOHNSON’S® Baby, brandul nr. 1 de produse pentru îngrijirea bebelușilor în România , și-a propus să susțină în continuare părinții prin oferirea de informații specializate despre îngrijirea nou-născuților. Soluția de comunicare propusă de Golin este ebookul „Părinte la început de drum. Primii pași în îngrijirea copilului”. Amplul material aduce în fața părinților informații avizate oferite de dna. Dr. Valeria Herdea, Medic Primar medicină de familie – profil pediatrie și Președintele AREPMF , răspunzând celor mai frecvente întrebări ale părinților privind igiena și îngrijirea bebelușilor.
„De peste 120 de ani, JOHNSON’S® Baby studiază nevoile de îngrijire ale pielii bebelușilor , pentru crearea celor mai bune produse dedicate lor. În România am obținut încrederea părinților și ne dorim să fim în continuare alături de ei, cu informații corecte și produse adecvate, în cei mai palpitanți ani pe care îi petrec alături de copilul lor. De aceea, ne-am propus să găsim o modalitate practică prin care să ghidăm părinții începători sau viitorii părinți, astfel încât să poată lua cele mai bune decizii pentru copiii lor. Ideea propusă de Golin – elaborarea unui ebook cu răspunsuri și informații transmise de un medic pediatru – a reprezentat soluția excelentă pentru atingerea acestui obiectiv”, a spus Răzvan Bosinceanu, Medical Education Manager.
„Am înțeles nevoia brandului JOHNSON’S® Baby de a crea o legătură cât mai strânsă cu targetul său și am încercat să găsim cel mai potrivit instrument de comunicare prin care să o consolidăm. Părinții tineri petrec o mare parte din timp online și au o mulțime de neclarități când vine vorba de îngrijirea copilului, însă răspunsurile pe care le primesc de la alți părinți pot fi foarte diferite. Astfel, am ajuns la ideea creării unui ebook cu răspunsuri avizate, oferite de un medic specialist, care poate fi accesat cu ușurință online, de pe calculator sau de pe orice telefon”, explică Roxana Dibă, Head of Brand Communication, Golin.
În promovarea ebook-ului „Părinte la început de drum. Primii pași în îngrijirea copilului” au fost implicați endorseri care au remarcat că o astfel de sursă de informații le-ar fi fost extrem de utilă în momentul în care au devenit părinți. Ebook-ul cuprinde sfaturi pentru baia bebelușului, masaj, somn, pregătirea pentru ieșirile în parc, răspunsuri referitoare la bolile de piele și nu numai. Până în prezent, peste 2100 de persoane au descărcat gratuit ebook-ul, materialul fiind în continuare disponibil pe site-ul JOHNSON’S® Baby (link).
Echipa JOHNSON’S® Baby implicată în lansarea ebook-ului „Părinte la început de drum. Primii pași în îngrijirea copilului” este formată din Sofia Tamvakaki (Senior Brand Activation Manager), Bogdan Berdea (Customer Development Manager), Răzvan Bosinceanu (Medical Education Manager), Andreea Stănescu (Medical Representative).
Echipa Golin: Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Livia Voicu (Senior Media Associate), Florentina Grosu (Media Associate), Ștefania Apachiți (Media Associate).
***
Despre Golin România
Golin, The Relevance Agency, este azi o echipă de +40 profesioniști, care #goallin în fiecare zi pentru clienții săi.
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Agenția #1 în topul realizat de Biz & Unlock. Tot în 2017, Golin a devenit prima agenție din România care a obținut Grand Prix și titlul de Rețeaua Anului la festivalul internațional de creativitate Golden Hammer, câștigând și marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards.
De asemenea, Golin este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei locale: Agenția Anului la Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, Romanian PR Award, Sabre Awards, Webstock, Internetics, IAB MIXX Awards.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de agenții în America, EMEA si APAC.
În România, Golin este membră a grupului Lowe, din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).