Kaufland România lansează campania inspirațională ABC-ul pentru o viață deplină, prin care promovează și propune românilor un stil de viață responsabil, conștient și mai atent, fie că e vorba de propria persoană, familie, cei din jur sau față de mediul înconjurător.
Campania oferă exemple de inspirație, sfaturi, provocări și idei de a adopta chiar de astăzi obiceiuri bune, pentru a trăi deplin, reunite pe platforma www.kaufland.ro și în materialele de comunicare.
La evenimentul de lansare a campaniei, Andrei Roșu, Bromania, Andra Gogan și Șerban Copoț au împărtășit propriile povești inspiraționale despre cum au reușit să își transforme stilul de viață într-unul mai responsabil și conștient.
Pentru a exprima noul stil de viață, Kaufland a creat abecedarul unui limbaj special, ce amintește tututor că, pentru a avea o viață deplină, este important să ai grijă de tine - de trup, minte și suflet – de cei din jur și de mediul înconjurător, făcând alegeri conștiente.
De exemplu, la nivel personal, principiile pentru o viață deplină includ un regim sănătos, mai multă mișcare, cultivarea pasiunilor sau a unui echilibru între viața personală și cea profesională. La nivel familial să ne propunem mai mult timp de calitate cu cei dragi, iar în ce privește comunitatea și mediul înconjurător – respectarea și susținerea celorlalți, precum și adoptarea unui comportament eco, în care să avem grijă să păstrăm orașul curat, să reciclăm, să consumăm responsabil și să inspirăm și pe alții la rândul nostru.
Campania transformă produsele din magazin în surse de inspirație pentru a îmbrățișa o viață deplină. Pentru fiecare literă a alfabetului, Kaufland a asociat produselor câte un principiu al noului stil de viață.
"A-ul îți amintește să bei mai multă apă și să alergi, pentru un tonus mai bun. În același timp, de exemplu, o roșie poate reprezenta și momentul special când mama și fiica se joacă gătind în bucătărie. Sau este gustul bruschettei de la picnicul în familie ad-hoc din parc, ori prilejul de a învăța să respectăm natura. Am creat alfabetul pentru o viață deplină pentru a sprijini oamenii să facă alegeri conștiente, și, în final, să transformăm împreună fiecare zi într-o săptămână bună”, declară Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România.
„Ne dorim să inspirăm românii cu idei de a aplica acest stil în viața de zi cu zi și să înțeleagă că este ușor să începi de azi să fii responsabil - cu tine, cu cei din jur sau față de mediul înconjurător. Am lansat tot mai multe programe în magazine care să îi sprijine, de exemplu, să adopte un comportament eco, așa cum e rețeaua de automate de reciclare a ambalajelor din magazine sau rețeaua de grădini urbane „Grădinescu.” Responsabilitatea este un principiu firesc pentru Kaufland România și ne bucurăm să îl promovăm și printr-o campanie de brand”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Campania ABC-ul pentru o viață deplină se subscrie misiunii Kaufland România de a face viața românilor mai bună, prin tot ceea ce oferă, fie că vorbim de produse de calitate, varietate și prețuri reduse, sortiment puternic local, servicii și investiții constante pentru a asigura o experiență de cumpărături fresh, simplă și rapidă.
Inițiativa este o continuare a demersului lansat acum doi ani, prin campania „Trăiește Fresh”, respectiv ,,Noul Tu trăiește fresh”, când Kaufland și-a propus să motiveze cât mai mulți oamenii să îmbrătișeze o nouă perspectivă asupra vieții, ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o filosofie de viață, în care cu toții putem încerca mereu tot ce este nou, fresh.
***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.