KFC România susține inițiative și proiecte de educație continuând parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator demarat în 2017. Pe parcursul anului trecut, prin proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi", 25 de tineri au beneficiat de stagiile de pregătire oferite în cadrul programului, fiind integrați în diferite proiecte de formare profesională şi personală, și au participat la vizite exploratorii în locaţii precum Federaţia Română de Rugby, Casa Experimentelor sau magazinul de instrumente muzicale – Senia Music. Astfel, tinerii au avut ocazia să intre în contact cu diverse domenii, să interacționeze cu personal specializat și să observe activitățile desfășurate de aceștia în cadrul instituțiilor vizitate.
Totodată, tinerii participă la ateliere constructive de dezvoltare, iar subiectele de discuţie variază de la educație financiară la IT sau la redactarea portofoliului de angajare. În cadrul programului sunt dezvoltate și ateliere cu diverși specialiști din arhitectură, sport de performanţă, antreprenoriat şi chiar artişti cunoscuţi din România care le pot oferi tinerilor cunoștințe în domeniu și o sursă de inspirație personală și profesională.
În 2018, proiectul va susține 35 de noi tineri din Bucureşti-Ilfov şi alte zone adiacente, care vor fi incluşi în programele de formare şi sprijiniţi pe tot parcursul lor de integrare.
„Susținerea educației face parte din strategia noastră de responsabilitate socială. Ne bucurăm că, prin colaborarea cu Asociaţia The Social Incubator, am avut ocazia să oferim sprijin tinerilor care au nevoie de îndrumare în dezvoltarea lor personală şi profesională, reuşind astfel să contribuim la consolidarea evoluției acestora. Vom continua acest proiect astfel încât și mai mulți tineri să beneficieze de programele oferite în cadrul organizației.”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.
„Suntem foarte mândri de parteneriatul solid pe care l-am construit alături de KFC România și de rezultatele frumoase pe care le-am obținut în primul an de colaborare. Impactul în viețile tinerilor susținuți este semnificativ și ne bucurăm că vom putea scala acest efect pozitiv continuând parteneriatul și anul acesta.”, a declarat Adriana Preda, Director Executiv, Asociația The Social Incubator.
Simona, participantă în programul The Social Incubator susţinut de KFC România, povestește despre experiența și evoluția ei în cadrul proiectelor:
„Am să vă spun cum mi-a schimbat viața The Social Incubator și cum a fost experiența cu aceștia. La început am mers la consiliere vocațională și psihologică, unde am reușit să discut despre problemele mele. Consilierii m-au ajutat să trec peste un moment foarte greu din viața mea și pentru acest lucru le sunt foarte recunoscătoare. Atelierele pe care le fac sunt foarte frumoase și educative, plecăm cu multă experiență de viață, reușind să ne descoperim capacitățile și inteligența."
*****
Despre Sphera Franchise Group S.A.
Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.
În România, lanţul de restaurante KFC numără 72 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și șase în Italia.
The Social Incubator
Asociația The Social Incubator este o organizație non-profit înființată în 2014, de către un grup de profesioniști și prieteni care au creat o platformă pentru inițiativele cu impact social semnificativ în viața persoanelor marginalizate din punct de vedere economic sau social (tineri din centre de plasament, femei în situații de risc, vârstnici). Misiunea organizației este integrarea socio-profesională a persoanelor aflate în dificultate, prin ateliere de instruire și soluții de antreprenoriat inovative. Inițiativele organizației respectă patru principii directoare: impactul social este direct, sustenabil, scalabil la nivel național și obținut prin soluții noi, creative.