În primul an de implementare, programul educațional LA TINEri ESTE PUTEREA, derulat de Coca-Cola HBC România în parteneriat cu Asociația The Social Incubator, a adus împreună în cadrul cursurilor peste 1.200 de tineri români, preponderent din medii defavorizate.  

În cadrul acestei inițiative a fost formată o echipă de psihologi, profesori și traineri pasionați care au colaborat pentru a crește perspectivele de reușită ale tinerilor participanți. Prin workshop-urile de dezvoltare personală și profesională, LA TINEri ESTE PUTEREA și-a propus să contribuie semnificativ la schimbarea în bine a vieților beneficiarilor și să îi încurajeze pe aceștia să aibă încredere în potențialul pe care îl au. Începând din acest an, tinerii care participă în program vor putea urma  sesiunile de training prin intermediul cursurilor disponibile și pe platforma de e-learning a programului, denumită DigiHub. 
 
Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România: „Ceea ce este impresionant la programul LA TINEri ESTE PUTEREA sunt poveștile tinerilor, cu adevărat surse de inspirație pentru noi ceilalți. Unii tineri și-au descoperit pasiunile, alții au văzut că sunt buni la ceva și vor să se dezvolte în direcția aceea. Unii au luat Bac-ul și acum sunt studenți, alții și-au găsit job-uri, iar alții au reușit, pur și simplu, să se descopere pe ei înșiși. Toți au văzut că se poate, indiferent de cât de greu sau de departe poate părea rezultatul, iar asta face programul un succes – să-i poți insufla unui tânăr determinarea de a reuși.”
 
Ionuț Pascu, Președinte, Asociața The Social Incubator: „Lucrăm cu acești tineri de un an deja și ne impresionează puterea lor. Sunt, până la urmă, niște copii cu experiențe de viață mult peste vârstele lor. Puterea chiar este la ei, noi doar le arătăm asta, îi facem conștienți de potențialul lor și îi ajutăm să își dezvolte abilități pe care unii dintre ei nici nu credeau că le au. LA TINEri ESTE PUTEREA este un program pe care îl facem cu pasiune și care credem că face o diferență reală în viețile tinerilor.” 
 
Dincolo de competențele dobândite, tinerii din București-Ilfov, Prahova și Vaslui, care au participat la program în faza pilot din 2017, au fost motivați să își continue educația, să își înțeleagă potențialul profesional și cum trebuie să abordeze obținerea unui loc de muncă.
 
„Pe mine m-a ajutat foarte mult programul, am fost motivat după asta să iau nu numai bacalaureatul, dar să intru și la facultate. Dacă am putut eu, asta înseamnă că pot și restul. Se poate, trebuie să îți dai puțin silința, trebuie să te dedici puțin și o să vezi că totul o să fie bine.” - Dragoș Pleșuvu, 19 ani, Huși, participant în 2017
 
„Tinerii trebuie să se cunoască pe sine ca să cunoască ce are nevoie angajatorul de la ei și ce pot ei oferi angajatorului. Programul LA TINEri ESTE PUTEREA a venit  fix ca o mănușă pentru că ne-a ajutat atât pe plan social și profesional, cât și pe cel personal, de a ne cunoaște pe noi, intențiile și, cu atât mai mult, ceea ce ne dorim noi de la viață și de la noi înșine.” - Mihai Daniel Beucă, 20 de ani, Câmpina, participant în 2017
 
Pe 10 iulie, Coca-Cola HBC România și Asociația The Social Incubator au organizat o întâlnire cu autoritățile publice locale și centrale, cu profesorii, trainerii și tinerii din program pentru a discuta despre modalitățile de susținere a beneficiarilor. În 2018, peste 3.000 de tineri din 13 județe vor fi parte a programului, atât la workshop-uri, cât și în platforma de e-learning. Concluziile acestei întâlniri vor fi integrate în planurile de anul acesta. Pentru programul LA TINEri ESTE PUTEREA, parteneriatul cu autoritățile publice este foarte important și stă la baza succesului eforturilor tuturor celor implicați.
 
***
Despre Coca‑Cola HBC România
Coca‑Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca‑Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca‑Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca‑Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.

Coca‑Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial, cât și european) și este totodată inclusă în FTSE4 Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca‑Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca‑Cola România (filială a The Coca‑Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca‑Cola Hellenic denumit Coca‑Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca‑Cola sub licența The Coca‑Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro.
 
Despre Asociația The Social Incubator
Asociația The Social Incubator este o organizație non-profit înființată în 2014, de către un grup de profesioniști și prieteni care au creat o platformă pentru inițiativele cu impact social semnificativ în viața persoanelor marginalizate din punct de vedere economic sau social (tineri din centre de plasament, femei în situații de risc, vârstnici). Misiunea organizației este integrarea socio-profesională a persoanelor aflate în dificultate, prin ateliere de instruire și soluții de antreprenoriat inovative. Inițiativele organizației respectă patru principii directoare: impactul social este direct, sustenabil, scalabil la nivel național și obținut prin soluții noi, creative.