Lidl România lansează programul ”Grupul de Excelență”, ce se adresează studenților din 11 facultăți și 11 programe de master din cadrul Academiei de Studii Economice. Cei 20 de participanți selectați vor parcurge cursuri care îi pregătesc pentru piața muncii și vor obține și burse.
Retailerul demarează un program ce vizează studenții din cadrul ASE din anii II, III și de la master. 20 dintre aceștia au fost selectați pentru a participa la cursuri relevante pentru piața muncii, precum: tehnici de negociere, abilități de vânzare, introducere în cultură organizațională, comunicare, time management etc. Toți participanții vor obține burse în valoare totală de 10.000 RON la finalul programului și vor fi înscriși în programul Campionatul de Management (un program de Management Trainee, ce durează un an și șase luni) sau în cel de practică.
Noul proiect lansat de Lidl România este destinat studenților din 11 facultăți (anii II și III) și 11 programe de master din cadrul ASE. 40 de studenți au fost selectați de Fundația ASE pe baza mediei ponderate dintre notele obținute și numărul de credite. Ulterior, aceștia au participat la un interviu cu o comisie formată din reprezentanți ASE și Lidl România, comisie ce a selectat cei 20 de finaliști.
Fiind un proiect apărut datorită nevoii studenților de a fi mai pregătiți pentru viața de după facultate, “Grupul de excelență” le oferă acestora numeroase beneficii, fiind bazat pe o programă menită să le dezvolte un set de competențe relevante pentru angajatori și piața de muncă. Timp de trei luni, studenții vor putea accesa un pachet de servicii dedicate managementului carierei și performanței profesionale și vor cunoaște în profunzime compania Lidl România.
La finalul proiectului, fiecare cursant va participa la un Assessment Center, iar primii cinci, cu rezultatele cele mai bune și care sunt studenți în an final, vor fi înscriși în Campionatul de Management. Ceilalți participanți au posibilitatea de a se înscrie la programul de practică din vară al retailerului, din perioada iulie - septembrie. Toți finaliștii vor primi burse în valoare totală de 10.000 de lei la sfârșitul proiectului ”Grupul de Excelență”.
***
Despre Lidl
Compania de retail Lidl, care face parte din Grupul Schwarz, cu sediul în Neckarsulm, este unul dintre liderii companiilor care activează în retailul alimentar din Germania și Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa.
Lidl are aproximativ 215.000 de angajați. Dinamismul în implementarea de zi cu zi, tăria care derivă din asta și corectitudinea în interacțiunea cu celălalt caracterizează munca la Lidl, indiferent de granițe. De aceea, Lidl a fost desemnat Top Employer la nivel european, precum și național, în România, Germania, Italia, Grecia, Polonia, Slovenia și Slovacia.