Lidl dă startul pregătirilor de început de an școlar cu o ofertă diversificată de rechizite și accesorii pentru elevi, ce vor fi disponibile în magazinele Lidl din toată țara în perioada 21 august – 3 septembrie. Pentru că toți copiii ar trebui să aibă oportunități egale, la achiziționarea oricărui produs din gama „Back to School”, Lidl donează 1 leu programului național Teach for Romania, care susține dreptul la educație de calitate pentru copiii din întreaga țară.
De-a lungul celor 5 ani de prezență în România, educația a fost unul dintre domeniile prioritare de responsabilitate socială pentru Lidl, susținut de companie prin investiții semnificative. Doar pentru programul „Pâine și Mâine”, desfășurat de către World Vision România, Lidl a donat peste 2.900.000 lei din 2016 până acum. Programul, care a debutat în aprilie, anul trecut, își propune să reducă rata abandonului școlar în mediul rural.
De această dată, Lidl devine partener al programului educațional „Teach for Romania”, a cărui misiune este aceea de a le oferi copiilor opțiuni de viață, prin educație de calitate. Programul a fost dezvoltat inițial de către Teach for America în 1990, în Statele Unite. În țara noastră, programul este sprijinit de Ministerul Educației Naționale și vizează formarea profesorilor și învățătorilor ce vor facilita accesul la educație pentru copiii din România. Prin acest parteneriat, fiecare produs achiziționat de către clienții care îi pregătesc pe cei mici pentru prima zi de școală înseamnă 1 leu pe care Lidl îl donează către „Teach for Romania”. Campania „Back to School” se încadrează în rândul inițiativelor de responsabilitate socială ale companiei, sub umbrela „Pentru un viitor mai bun”.
„Educația înseamnă pentru un copil mai mult decât faptul că învață să citească și să scrie. Înseamna șansa de a-și scrie propriul viitor și, de ce nu, chiar viitorul acestei țări, așa cum l-au visat. Credem cu tărie în misiunea echipei Teach for Romania și știm cu toții cât de important este să ai alături, pe băncile școlii, dascăli pregătiți și implicați, care să ofere o șansă reală la educație copiilor, indiferent de mediul din care provin”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Produsele din gama „Back to School” participante la campanie cuprind produse destinate activităților școlare ale celor mici, precum instrumente de scris, ghiozdane, caiete sau penare. De exemplu, printre articolele pe care clienții le pot adăuga în coșul de cumpărături se numără: caietele matematică/dictando (între 1,69 lei și 6,99 lei), rucsacul cu licență (19,99 lei) și ghiozdanul cu licență (119.00 lei), sau penarul echipat (29.99 lei).
În plus, pentru că responsabilitatea față de mediu a companiei se reflectă și în oferta de la raft, gama „Back to School” include produse cu elemente de lemn provenit din păduri administrate responsabil, precum: Jocuri educative din lemn (49,99 lei), Set creativ (34,99 lei) sau Jocuri educative în cutie de lemn (19,99 lei). Aceste produse de înaltă calitate sunt certificate conform standardelor impuse de Forest Stewardship Council (FSC).
Pentru a descoperi întreaga gamă de produse Back to School pentru elevi, clienții sunt invitați să acceseze catalogul online de aici.
***
Despre Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.
Lidl este un smart discounter cu aproximativ 225.000 de angajați, dintre care 5.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.
Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a își îndeplini promisiunea cu privire la calitate și în același timp de a asigura viitorul pentru Lidl și pentru societate. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, în cadrul celor 5 piloni centrali: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.
Despre Teach for Romania
Teach for Romania este o organizație non-profit care își propune să le ofere copiilor din România opțiuni de viață prin educație de calitate, indiferent de regiunea din care provin aceștia, tipul de scoală la care au acces sau statutul lor socio-economic. În acest scop, organizația recrutează tineri români valoroși, îi pregătește ca învățători sau profesori model și îi sprijină pentru a deveni factori de transformare în educația pe termen lung. Prin valori precum excelența, integritatea, implicarea și învățarea continuă, programul contribuie la nivelul de implicare al elevilor în învățare și, astfel, la reducerea ratei abandonului școlar, precum și la îmbunătățirea performanțelor lor școlare.
l www.lidl.ro l