Teddy Bear Hospital este singura clinica unde copiii isi pot aduce papusile pentru un consult medical "de specialitate".
"Perceptia asociata medicinistilor este in general usor distorsionata: sunt vazuti ca oameni cu sange rece, care mananca sandwich-uri in salile de necropsie ... Ei bine, iata-i, sensibili, frumosi, preocupati. Merita tot suportul!" - declara Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR, multumindu-le colegilor de la Gala Societatii Civile pentru initiativa Adopta un ONG.
Campania Teddy Bear Hospital este un proiect de Sanatate Publica, adresat copiilor intre 3 si 6 ani si isi propune sa invinga frica acestora in ceea ce priveste doctorul si vizita la spital.
Programul atinge practic doua obiective: acela de a produce o schimbare de perceptie in randul copiilor si a viitoarelor generatii cu privire la medici si spitale si in al doilea rand, acela de a le oferi viitorilor doctori posibilitatea de a interactiona cu micii pacienti si de a-i intelege mai bine.
"Teddy Bear Hospital este una dintre cele mai europene campanii din Romania, in momentul de fata, un program care ne flateaza si ne demonstreaza ca am atins un prag esential, acela in care ne preocupa si altfel de probleme in afara situatiilor extreme, dramatice", adauga Manuela Zidaru, Senior Corporate Officer Lowe PR.
Mecanismul de activare a campaniei are la baza ideea unei experiente empatice; copiii sunt pusi fata in fata cu viitorii medici, care ii abordeaza de aceasta data pe micuti nu in calitate de pacienti, ci din postura de parinti ai jucariilor lor. Astfel, micutii devin "parintii" jucariilor preferate, in timp ce studentii la medicina joaca rolul doctorilor Teddy ce le examineaza si le recomanda tratamentele adecvate.
Spitalul Teddy Bear poate fi amenajat in diverse locatii din 8 orase mari (in corturi amplasate in centrele oraselor, in salile de sport ale scolilor, in holurile gradinitelor). Media de pacienti consultati in doua zile intr-un Spital Teddy Bear este de 400 de papusi.
"Cand esti student la medicina, cea mai frumoasa arie de practica este, fara doar si poate, pediatria. Cu totii iesim de la aceste stagii transpusi. Ar trebui sa asistati la un asemenea curs ca sa intelegeti cata candoare si cata emotie se investeste in relatia medic pacient copil. Proiectul Teddy Bear Hospital este mai mult decat o simpla campanie, este un refugiu pentru noi toti. Suntem entuziasmati ca am fost adoptati de Lowe PR si asteptam cu mare interes opiniile si propunerile specialistilor cu privire la perspectivele campaniei"declara Andrei Dumitrescu, membru SSMB si coordonator al proiectului, alaturi de Alma Stancu.
Intr-o prima etapa, Lowe PR va investi in capitalul de imagine al campaniei in vederea pozitionarii brandului "Teddy Bear Hospital" in mintea publicului roman.
Ulterior, actiunile de PR vor fi directionate atat catre implementarea efectiva a programului (suport de BTL) cat si catre stimularea interesului si dorintei de adeziune a publicului tinta.
Nu in ultimul rand, se va incerca mobilizarea unui numar cat mai mare de actori comerciali, clienti ai agentiei sau nu, in vederea sustinerii programului.
Despre Lowe PR
Castigatoare a unui Golden Award for Excellence la PR Award 2008, categoria PR pentru Marketing, impreuna cu Unilever/ Rexona, Lowe PR acopera intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate - Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology, asigurand in acelasi timp gama completa de Servicii Specializate - Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management.
Portofoliul de clienti Lowe PR include companii precum Electrolux, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Unilever, Walmark, Johnson&Johnson, Eli Lilly, Abbott Romania, Medic4All, CSC Pharmaceuticals, TNT Romania, Asociatia Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Medic One, Tecton Investments.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Medic One, Brand Connection si Scholz & Friends.
Echipa Lowe PR este formata astazi din 16 profesionisti, printre care Raluca Negoita (Business Development Director), Raluca Mihaila (Events Manager), Monica Botez (PR Manager) si Manuela Zidaru (Senior Corporate Officer).
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati:
Manuela Zidaru
Senior Corporate Officer Lowe PR
Tel. 0740 084 896
Email: manuela.zidaru@loweworldwide.com
"Perceptia asociata medicinistilor este in general usor distorsionata: sunt vazuti ca oameni cu sange rece, care mananca sandwich-uri in salile de necropsie ... Ei bine, iata-i, sensibili, frumosi, preocupati. Merita tot suportul!" - declara Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR, multumindu-le colegilor de la Gala Societatii Civile pentru initiativa Adopta un ONG.
Campania Teddy Bear Hospital este un proiect de Sanatate Publica, adresat copiilor intre 3 si 6 ani si isi propune sa invinga frica acestora in ceea ce priveste doctorul si vizita la spital.
Programul atinge practic doua obiective: acela de a produce o schimbare de perceptie in randul copiilor si a viitoarelor generatii cu privire la medici si spitale si in al doilea rand, acela de a le oferi viitorilor doctori posibilitatea de a interactiona cu micii pacienti si de a-i intelege mai bine.
"Teddy Bear Hospital este una dintre cele mai europene campanii din Romania, in momentul de fata, un program care ne flateaza si ne demonstreaza ca am atins un prag esential, acela in care ne preocupa si altfel de probleme in afara situatiilor extreme, dramatice", adauga Manuela Zidaru, Senior Corporate Officer Lowe PR.
Mecanismul de activare a campaniei are la baza ideea unei experiente empatice; copiii sunt pusi fata in fata cu viitorii medici, care ii abordeaza de aceasta data pe micuti nu in calitate de pacienti, ci din postura de parinti ai jucariilor lor. Astfel, micutii devin "parintii" jucariilor preferate, in timp ce studentii la medicina joaca rolul doctorilor Teddy ce le examineaza si le recomanda tratamentele adecvate.
Spitalul Teddy Bear poate fi amenajat in diverse locatii din 8 orase mari (in corturi amplasate in centrele oraselor, in salile de sport ale scolilor, in holurile gradinitelor). Media de pacienti consultati in doua zile intr-un Spital Teddy Bear este de 400 de papusi.
"Cand esti student la medicina, cea mai frumoasa arie de practica este, fara doar si poate, pediatria. Cu totii iesim de la aceste stagii transpusi. Ar trebui sa asistati la un asemenea curs ca sa intelegeti cata candoare si cata emotie se investeste in relatia medic pacient copil. Proiectul Teddy Bear Hospital este mai mult decat o simpla campanie, este un refugiu pentru noi toti. Suntem entuziasmati ca am fost adoptati de Lowe PR si asteptam cu mare interes opiniile si propunerile specialistilor cu privire la perspectivele campaniei"declara Andrei Dumitrescu, membru SSMB si coordonator al proiectului, alaturi de Alma Stancu.
Intr-o prima etapa, Lowe PR va investi in capitalul de imagine al campaniei in vederea pozitionarii brandului "Teddy Bear Hospital" in mintea publicului roman.
Ulterior, actiunile de PR vor fi directionate atat catre implementarea efectiva a programului (suport de BTL) cat si catre stimularea interesului si dorintei de adeziune a publicului tinta.
Nu in ultimul rand, se va incerca mobilizarea unui numar cat mai mare de actori comerciali, clienti ai agentiei sau nu, in vederea sustinerii programului.
Despre Lowe PR
Castigatoare a unui Golden Award for Excellence la PR Award 2008, categoria PR pentru Marketing, impreuna cu Unilever/ Rexona, Lowe PR acopera intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate - Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology, asigurand in acelasi timp gama completa de Servicii Specializate - Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management.
Portofoliul de clienti Lowe PR include companii precum Electrolux, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Unilever, Walmark, Johnson&Johnson, Eli Lilly, Abbott Romania, Medic4All, CSC Pharmaceuticals, TNT Romania, Asociatia Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Medic One, Tecton Investments.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Medic One, Brand Connection si Scholz & Friends.
Echipa Lowe PR este formata astazi din 16 profesionisti, printre care Raluca Negoita (Business Development Director), Raluca Mihaila (Events Manager), Monica Botez (PR Manager) si Manuela Zidaru (Senior Corporate Officer).
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati:
Manuela Zidaru
Senior Corporate Officer Lowe PR
Tel. 0740 084 896
Email: manuela.zidaru@loweworldwide.com