Spre deosebire de anii trecuti, programul din 2015 include o puternica componenta digitala, modelata in jurul comunitatii stranse pe pagina de Facebook a Patru Maini. Astfel, la inceputul anului, compania a lansat o aplicatie cu ajutorul careia oricine putea propune sau vota o cladire in program. In aplicatie au fost inscrise peste 70 de cladiri, care au obtinut mii de voturi. Dintre acestea, 26 au intrat in programul de renovari din 2015. Restul, pana la 38, sunt gradinite si scoli incluse in programele din anii trecuti, a caror renovari au fost extinse si in 2015. Lista completa a cladirilor care vor fi renovate se gaseste pe site-ul Patru Maini.
Campania de strangere de fonduri pentru renovari, „1 leu pentru Comunitate”, se desfasoara in perioada mai, in toata tara. Produsele Patru Maini se gasesc in Dedeman, Hornbach si Praktiker. Lucrarile vor incepe in toamna si vor dura pana in primavara lui 2015.
„Anul acesta am vrut sa implicam beneficiarii, adica copiii, profesorii si parintii, inca de la inceput in programul de renovari, iar aplicatia de ajutor, cum ii spunem noi, a functionat perfect in acest sens. Am primit foarte multe reactii pozitive si foarte multe inscrieri. Ce ne-a surprins insa au fost mini-campaniile pe care multi dintre cei care au inscris cladiri le-au demarat ca sa stranga voturi. O doamna ne-a spus ca le-a scris tuturor rudelor si fostilor colegi plecati in strainatate sa voteze gradinita din satul natal. Acesta este exact spiritul pe care vrem sa il promovam prin toate actiunile noastre: o comunitatea poate creste si singura, fara ajutor din exterior. Tot pe asta se bazeaza si campania de strangere de fonduri pentru renovari: o parte din banii pe care, de exemplu, un brailean ii da pe materialele noastre cand isi renoveaza casa, se intorc tot in Braila, la scoala in care va invata copilul lui. E un cerc complet”, a declarat Claudia Russu (Marketing Manager, Patru Maini).
Pe 15 iunie, Claudia Russu a inmanat premiul pentru „Impact” in cadrul Galei Societatii Civile, eveniment pe care Patru Maini il sustine de doi ani. La aceasta sectiune au fost doua proiecte castigatoare: grupul de initiativa civica “Iasiul iubeste Teii” si Organizatia “Salvati Copiii Romania” pentru proiectul “Grija pentru Copii”, realizat alaturi de Dorna.
In cadrul Galei, invitatii au putut viziona, in holul Ateneului Roman, o expozitie cu fotografii realizate de Barna Nemethi prin Moldova de Nord, parte din „Romania de ajutor”, un proiect de lunga durata care isi propune sa documenteze comunitatile in care Patru Maini s-a implicat pana acum si va implica o serie mai larga de artisti. Mai mult despre proiect pe blog.patrumaini.ro.
Campania „1 leu pentru Comunitate”, cat si aplicatia de ajutor si proiectul „Romania de ajutor” au fost create de Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare creativa de brand si au componente online si in-store.
Echipa care a participat la dezvoltarea acestora e formata din Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Adriana Lungu (Executive Director), Mihaela Neatu (Senior Creative), Ionut Maxim (Digital Copywriter), Laurentiu Nastase (Front-end developer), Gabriel Kirmaier (Web Designer), Raluca Turcanasu (Brand Growing Executive) si Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP).
***
Patru Maini este un producator 100% romanesc de materiale de constructii pentru finisaje si un integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor. Compania a fost infiintata in anul 2003 si produce adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor, chituri de rosturi, cu o capacitate de 80.000 tone anual. Gamele principale de produse sunt Primus (pentru mesteri si ingineri), Primus Optimus (destinata arhitectilor, beneficiarilor finali si consilierii acestora.
Mai multe informatii:
Adriana Lungu
adriana.lungu@rusubortun.ro