In cadrul campaniei de preventie si educare âZambeste Romaniaâ, peste 6.600 de copii si mame vor beneficia in mod gratuit de produse de igiena orala si de cursuri educationale cu privire la importanta sanatatii orale. GlaxoSmilthKline (GSK) Consumer Healthcare si Wrigley Romania, impreuna cu Salvati Copiii Romania, United Way Romania si Salvati Dunarea si Delta, vor organiza zone dedicate igienei orale â âColturi cu zambeteâ, in peste 61 de centre sociale si scoli din Romania.
Acest program a fost initiat din dorinta de a face o diferenta in vietile copiilor din centrele sociale si de a ii ajuta sa creasca sanatos si sa aiba o sansa la un viitor mai bun. Astfel, âZambeste Romaniaâ isi propune sa ofere copiilor din mediile sociale dezavantajate acces la tratamente stomatologice si la produse de igiena orala.
GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare Romania si Wrigley Romania au inaugurat luni, 20 noiembrie a.c, primul âColt cu zambeteâ din cadrul campaniei âZambeste Romaniaâ in Centrul de zi âValentinaâ din Bucuresti, unul dintre cele 33 de proiecte sociale sprijinite de United Way Romania.
Copiii aflati in centru au primit informatii despre importanta igienei orale si despre solutiile de prevenire a afectiunilor la nivelul cavitatii bucale de la voluntarii din cadrul Facultatii de Medicina Dentara, Universitatea de Medicina si Farmacie âCarol Davilaâ din Bucuresti. Pentru a-i ajuta sa puna in practica ceea ce au invatat, copiii din Centrului de zi âValentinaâ au primit produse pentru ingrijire orala: Aquafresh si Orbit.
La inaugurare au participat Bianca Brad, ambasadorul campaniei âZambeste Romaniaâ , Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Romania si Cristina Damian, Executive Director, United Way Romania.
âPrin campania Zambeste Romania, ne dorim sa informam cat mai multi oameni despre pasii simpli care se pot urma pentru imbunatatirea sanatatii orale, precum educarea copiilor privind importanta periajului dentar de cel putin doua ori pe zi, timp de doua minute, vizitele regulate la medicul stomatolog si mentinerea unei diete sanatoase si echilibrateâ, a declarat Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Romania.
âVorbim de copii care nu au apa calda, uneori nici apa curenta acasa, asa ca nu au deloc conditii pentru a invata notiuni elementare de igiena dentara si pentru a le pune in practicaâ, a spus Cristina Damian, Director Executiv al United Way. âVom deschide 22 de astfel de colturi cu zambete in centre sociale si scoli pentru ca atat acesti copii, cat si mamele lor sa aiba un loc in care sa aiba grija de igiena lor dentara si sa primeasca sfaturi si servicii de la specialisti.â
Campania âZambeste Romaniaâ beneficiaza de sustinerea celor mai importante asociatii medicale din Romania - Uniunea Nationala a Asociatiilor Stomatologice, Societatea de Obstetrica si Ginecologie din Romania, Societatea Romana de Pediatrie, Colegiul Medicilor Dentisti din Romania, Colegiul Farmacistilor din Romania, Societatea Studentilor in Farmacie Bucuresti si Liga Studentilor la Medicina Dentara Bucuresti.
***
Despre Zambeste Romania
Sanatatea orala este esentiala pentru calitatea vietii si pentru o stare generala buna a organismului, dar multi romani sufera din cauza problemelor aparute in urma unei igiene orale precare. Aceste probleme variaza de la neplacerile cauzate de aparitia cariilor, pana la dezvoltarea cancerului oral.
Exista o serie de pasi simpli care pot ajuta in prevenirea problemelor cauzate de lipsa igienei orale, evitand durerile de dinti si tratamente stomatologice costisitoare. Scopul acestei campanii este de a oferi informatii despre instrumentele necesare ingrijirii orale, precum periuta de dinti, pasta de dinti, apa de gura, guma de mestecat fara zahar, si acces la servicii medicale stomatologice prin consultatiile stomatologice gratuite oferite in perioada 01 septembrie-31 octombrie 2012.
Obiectivele Campaniei âZambeste Romaniaâ sunt concordante cu cele promovate de Platforma Europeana pentru o Igiena Orala mai Buna, o initiativa comuna a Asociatiei Europene pentru Sanatate Publica Dentara (EADPH), Asociatiei pentru Educatie Dentara in Europa (ADEE), Consiliului European al Medicilor Stomatologi (CECDO), Programul de Ingrijire Orala Wrigley si GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
Despre GlaxoSmithKline Consumer Healthcare â Oral Care
GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai importante companii farmaceutice si de cercetare din lume, volumul vanzarilor sale reprezentand 6% din totalul pietei farmaceutice. Compania s-a format in anul 2001 ca rezultat al fuziunii dintre GlaxoWellcome si SmithKline Beecham si are sediul central in Marea Britanie. Compania este compusa din trei divizii â medicamente, vaccinuri si produse de igiena.
Incluzand in portofoliul sau produsele de igiena orala, medicamentele eliberate fara reteta si produsele de nutritie, GSK Consumer Healthcare este prezenta in 130 de piete si inregistreaza un volum mondial al vanzarilor de 5 miliarde GBP. GSK Consumer Healthcare este lider mondial in domeniul produselor de igiena, detinand brand-uri de success ca Sensodyne, Parodontax, Aquafresh si Corega.
Misiunea GSK este dedicata imbunatatirii calitatii vietii oamenilor, ajutandu-i pe acestia sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. Acest sistem de valori motiveaza compania sa dezvolte noi tratamente si sa le puna la dispozitia pacientilor intr-un mod care respecta principiile etice, sociale si de mediu, intr-un mod in care este asigurata sustenabilitatea si profitabilitatea afacerii.
Despre Programul de Ingrijire Orala Wrigley
De peste 25 de ani compania Wrigley sprijina, prin intermediul Programului de Ingrijire Orala (WOHP), cercetarile clinice privind beneficiile gumei de mestecat, pentru a ajuta profesionistii in ingrijirea orala si pacientii acestora sa constientizeze rolul gumei de mestecat fara zahar, ca instrument important pentru ingrijirea orala de zi cu zi.
Cercetarile clinice au dovedit ca guma de mestecat fara zahar, cum ar fi Orbit ®, ajuta la pastrarea sanatatii dintilor prin contributia la neutralizarea acizilor placii bacteriene. Medici stomatologi din intreaga lume au concluzionat ca pentru a avea dinti sanatosi si gingii sanatoase, ritualul format din controlul stomatologic, periajul dentar si consumul gumei de mestecat fara zahar reprezinta cea mai indicata combinatie.
Astazi, Wrigley desfasoara programe de ingrijire orala in 47 de tari din intreaga lume, inclusiv in Romania.
Programul de Ingrijire Orala Wrigley (WOHP) reprezinta un exemplu despre cum putem influenta in mod pozitiv viata oamenilor si a planetei prin performanta, dar este si un exemplu al modulului in care incorporam principiile care ne guverneaza afacerea in tot ceea ce facem.
Despre Platforma Europeana pentru o Igiena Orala mai Buna
Platforma Europeana pentru o Igiena Orala mai Buna este compusa din Asociatia Europeana pentru Sanatate Publica Dentara (EADPH), Asociatia pentru Educatie Dentara in Europa (ADEE), Consiliul European al Medicilor Stomatologi (CECDO). Activitatile sale sunt sustinute de catre GlaxoSmithKline si Wrigley. Platforma a fost creata in anul 2010 ca raspuns la solicitarea membrilor Parlamentului European si are ca obiective imbunatatirea si promovarea sanatatii orale in Europa.
Pentru informatii suplimentare:
Alina Rudareanu
Shake Advertising
alina.rudareanu@shakeadvertising.ro
mobil: 0749/19.96.99
Acest program a fost initiat din dorinta de a face o diferenta in vietile copiilor din centrele sociale si de a ii ajuta sa creasca sanatos si sa aiba o sansa la un viitor mai bun. Astfel, âZambeste Romaniaâ isi propune sa ofere copiilor din mediile sociale dezavantajate acces la tratamente stomatologice si la produse de igiena orala.
GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare Romania si Wrigley Romania au inaugurat luni, 20 noiembrie a.c, primul âColt cu zambeteâ din cadrul campaniei âZambeste Romaniaâ in Centrul de zi âValentinaâ din Bucuresti, unul dintre cele 33 de proiecte sociale sprijinite de United Way Romania.
Copiii aflati in centru au primit informatii despre importanta igienei orale si despre solutiile de prevenire a afectiunilor la nivelul cavitatii bucale de la voluntarii din cadrul Facultatii de Medicina Dentara, Universitatea de Medicina si Farmacie âCarol Davilaâ din Bucuresti. Pentru a-i ajuta sa puna in practica ceea ce au invatat, copiii din Centrului de zi âValentinaâ au primit produse pentru ingrijire orala: Aquafresh si Orbit.
La inaugurare au participat Bianca Brad, ambasadorul campaniei âZambeste Romaniaâ , Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Romania si Cristina Damian, Executive Director, United Way Romania.
âPrin campania Zambeste Romania, ne dorim sa informam cat mai multi oameni despre pasii simpli care se pot urma pentru imbunatatirea sanatatii orale, precum educarea copiilor privind importanta periajului dentar de cel putin doua ori pe zi, timp de doua minute, vizitele regulate la medicul stomatolog si mentinerea unei diete sanatoase si echilibrateâ, a declarat Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Romania.
âVorbim de copii care nu au apa calda, uneori nici apa curenta acasa, asa ca nu au deloc conditii pentru a invata notiuni elementare de igiena dentara si pentru a le pune in practicaâ, a spus Cristina Damian, Director Executiv al United Way. âVom deschide 22 de astfel de colturi cu zambete in centre sociale si scoli pentru ca atat acesti copii, cat si mamele lor sa aiba un loc in care sa aiba grija de igiena lor dentara si sa primeasca sfaturi si servicii de la specialisti.â
Campania âZambeste Romaniaâ beneficiaza de sustinerea celor mai importante asociatii medicale din Romania - Uniunea Nationala a Asociatiilor Stomatologice, Societatea de Obstetrica si Ginecologie din Romania, Societatea Romana de Pediatrie, Colegiul Medicilor Dentisti din Romania, Colegiul Farmacistilor din Romania, Societatea Studentilor in Farmacie Bucuresti si Liga Studentilor la Medicina Dentara Bucuresti.
***
Despre Zambeste Romania
Sanatatea orala este esentiala pentru calitatea vietii si pentru o stare generala buna a organismului, dar multi romani sufera din cauza problemelor aparute in urma unei igiene orale precare. Aceste probleme variaza de la neplacerile cauzate de aparitia cariilor, pana la dezvoltarea cancerului oral.
Exista o serie de pasi simpli care pot ajuta in prevenirea problemelor cauzate de lipsa igienei orale, evitand durerile de dinti si tratamente stomatologice costisitoare. Scopul acestei campanii este de a oferi informatii despre instrumentele necesare ingrijirii orale, precum periuta de dinti, pasta de dinti, apa de gura, guma de mestecat fara zahar, si acces la servicii medicale stomatologice prin consultatiile stomatologice gratuite oferite in perioada 01 septembrie-31 octombrie 2012.
Obiectivele Campaniei âZambeste Romaniaâ sunt concordante cu cele promovate de Platforma Europeana pentru o Igiena Orala mai Buna, o initiativa comuna a Asociatiei Europene pentru Sanatate Publica Dentara (EADPH), Asociatiei pentru Educatie Dentara in Europa (ADEE), Consiliului European al Medicilor Stomatologi (CECDO), Programul de Ingrijire Orala Wrigley si GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
Despre GlaxoSmithKline Consumer Healthcare â Oral Care
GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai importante companii farmaceutice si de cercetare din lume, volumul vanzarilor sale reprezentand 6% din totalul pietei farmaceutice. Compania s-a format in anul 2001 ca rezultat al fuziunii dintre GlaxoWellcome si SmithKline Beecham si are sediul central in Marea Britanie. Compania este compusa din trei divizii â medicamente, vaccinuri si produse de igiena.
Incluzand in portofoliul sau produsele de igiena orala, medicamentele eliberate fara reteta si produsele de nutritie, GSK Consumer Healthcare este prezenta in 130 de piete si inregistreaza un volum mondial al vanzarilor de 5 miliarde GBP. GSK Consumer Healthcare este lider mondial in domeniul produselor de igiena, detinand brand-uri de success ca Sensodyne, Parodontax, Aquafresh si Corega.
Misiunea GSK este dedicata imbunatatirii calitatii vietii oamenilor, ajutandu-i pe acestia sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. Acest sistem de valori motiveaza compania sa dezvolte noi tratamente si sa le puna la dispozitia pacientilor intr-un mod care respecta principiile etice, sociale si de mediu, intr-un mod in care este asigurata sustenabilitatea si profitabilitatea afacerii.
Despre Programul de Ingrijire Orala Wrigley
De peste 25 de ani compania Wrigley sprijina, prin intermediul Programului de Ingrijire Orala (WOHP), cercetarile clinice privind beneficiile gumei de mestecat, pentru a ajuta profesionistii in ingrijirea orala si pacientii acestora sa constientizeze rolul gumei de mestecat fara zahar, ca instrument important pentru ingrijirea orala de zi cu zi.
Cercetarile clinice au dovedit ca guma de mestecat fara zahar, cum ar fi Orbit ®, ajuta la pastrarea sanatatii dintilor prin contributia la neutralizarea acizilor placii bacteriene. Medici stomatologi din intreaga lume au concluzionat ca pentru a avea dinti sanatosi si gingii sanatoase, ritualul format din controlul stomatologic, periajul dentar si consumul gumei de mestecat fara zahar reprezinta cea mai indicata combinatie.
Astazi, Wrigley desfasoara programe de ingrijire orala in 47 de tari din intreaga lume, inclusiv in Romania.
Programul de Ingrijire Orala Wrigley (WOHP) reprezinta un exemplu despre cum putem influenta in mod pozitiv viata oamenilor si a planetei prin performanta, dar este si un exemplu al modulului in care incorporam principiile care ne guverneaza afacerea in tot ceea ce facem.
Despre Platforma Europeana pentru o Igiena Orala mai Buna
Platforma Europeana pentru o Igiena Orala mai Buna este compusa din Asociatia Europeana pentru Sanatate Publica Dentara (EADPH), Asociatia pentru Educatie Dentara in Europa (ADEE), Consiliul European al Medicilor Stomatologi (CECDO). Activitatile sale sunt sustinute de catre GlaxoSmithKline si Wrigley. Platforma a fost creata in anul 2010 ca raspuns la solicitarea membrilor Parlamentului European si are ca obiective imbunatatirea si promovarea sanatatii orale in Europa.
Pentru informatii suplimentare:
Alina Rudareanu
Shake Advertising
alina.rudareanu@shakeadvertising.ro
mobil: 0749/19.96.99