Pe 17 octombrie, SAGA Business and Community organizeaza cea de-a saptea editie a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporativa - CSRâ12. Evenimentul va reuni vorbitori straini care vor interactiona cu publicul din Romania.
Tema conferintei din acest an este âThe new geographies of CSR & Sustainabilityâ si presupune o abordare holistica asupra sustenabilitatii, in care accentul este pus pe specific si pe responsbailitatea personala.
La eveniment sunt asteptati in primul rand responsabilii de CSR ai companiilor din Romania, dar si reprezentanti ai unor departamente precum: marketing, comunicare, resurse umane, mediu si dezvoltare durabila, sanatate si siguranta ocupationala.
De asemenea, editia din acest an se adreseaza in mod special mediului online, astfel ca la eveniment sunt asteptati si reprezentanti ai social media, pentru a discuta despre modul in care campaniile de CSR sunt comunicate in mediul online. ONG-urile si presa sunt si ele invitate sa participe.
Printre subtemele care vor fi abordate in cadrul workshopurilor si sesiunilor plenare se numara: consumul sustenabil, adaptarea practicilor de sustenabilitate la contexte si nevoi locale, CSR-ul si blogosfera sau implicarea clientilor in activitatile de CSR.
Cei care isi doresc sa participe se pot inscrie pe website-ul conferintei, care va fi disponibil in cateva zile. Taxa de participare este de 150 euro pana pe 1 septembrie si 180 euro pentru inscrierile care depasesc acest termen.
Tema conferintei din acest an este âThe new geographies of CSR & Sustainabilityâ si presupune o abordare holistica asupra sustenabilitatii, in care accentul este pus pe specific si pe responsbailitatea personala.
La eveniment sunt asteptati in primul rand responsabilii de CSR ai companiilor din Romania, dar si reprezentanti ai unor departamente precum: marketing, comunicare, resurse umane, mediu si dezvoltare durabila, sanatate si siguranta ocupationala.
De asemenea, editia din acest an se adreseaza in mod special mediului online, astfel ca la eveniment sunt asteptati si reprezentanti ai social media, pentru a discuta despre modul in care campaniile de CSR sunt comunicate in mediul online. ONG-urile si presa sunt si ele invitate sa participe.
Printre subtemele care vor fi abordate in cadrul workshopurilor si sesiunilor plenare se numara: consumul sustenabil, adaptarea practicilor de sustenabilitate la contexte si nevoi locale, CSR-ul si blogosfera sau implicarea clientilor in activitatile de CSR.
Cei care isi doresc sa participe se pot inscrie pe website-ul conferintei, care va fi disponibil in cateva zile. Taxa de participare este de 150 euro pana pe 1 septembrie si 180 euro pentru inscrierile care depasesc acest termen.