Avon Romania si Starcom Media Vest lanseaza in luna octombrie prima campanie de sharing impotriva violentei domestice.
“Abuzul exista in tacere. Spunand povestea unei femei abuzate ajuti alte femei. Cand pastrezi tacerea despre violenta domestica, abuzul poate continua la nesfarsit. SHARE IT TO STOP IT aduce violenta in lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranta si exemple de curaj”, declara Raluca Kisescu, Director de Marketing Avon Romania si Moldova.
Alaturi de componentele ATL ale campaniei, am dezvoltat primul videoclip fara sfarsit pentru piesa “Pierderea lor” semnata de trupa VUNK. Aceasta piesa vorbeste despre respectul si aprecierea de sine. Videoclip-ul este disponibil aici, iar spot-ul de promovare il puteti urmari accesand acest link.
Multumiri dragi sustinatorilor campaniei SHARE IT TO STOP IT: Andreea Marin, Cornel Ilie si Trupa VUNK, Razvan Fodor, Catalin Stefanescu, Leonard Doroftei si Andi Vasluianu.
Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.campaniarespectului.ro.
***
SHARE IT TO STOP IT face parte din Campania Respectului initiata de AVON in 2008, a doua initiativa sociala Avon Romania, alaturi de Campania pentru Sanatatea Sanilor. Ne propunem sa fim alaturi de femeile din Romania, victime ale violentei domestice, atat prin campania de lupta impotriva violentei domestice, cat si prin sustinerea centrelor de consiliere si adapost dedicate acestora.