• Zece studenti vor beneficia de cate o bursa in valoare totala de 10.000 de lei, acordata pe intreaga durata a anului universitar 2015 – 2016;
• Anul acesta programul “Bursele Telekom” este deschis tuturor studentilor la zi din Universitatile de Stat, indiferent de profil si de anul de studiu;
• Selectarea beneficiarilor se va desfasura in perioada 18 noiembrie – 14 decembrie 2015.
„Programele de burse de excelenta sunt deja un proiect cu traditie in cadrul grupului de companii Telekom Romania. Astfel, inca din anul 2002 am desfasurat o serie de initiative menite sa sprijine tineri valorosi, cu potential, in parcursul lor educational, fundamentul pentru o viitoare cariera de succes. Pana in prezent 85 de tineri au beneficiat de burse de excelenta prin programele pe care le-am derulat de-a lungul timpului. In plus, proiectul pe care l-am desfasurat in vara acestui an cu fonduri europene a permis unui numar de 200 de studenti sa urmeze stagii de practica in cadrul Telekom Romania”, a declarat Ruxandra Voda, Director Comunicare grupul Telekom Romania.
Selectarea beneficiarilor celor 10 burse se va desfasura in perioada 18 noiembrie – 14 decembrie 2015 si va include doua etape: concurs de aplicatii si interviu. Prima etapa, care este eliminatorie, va avea loc intre 18 noiembrie - 4 decembrie si presupune inscrierea in concurs, conform termenilor si conditiilor din regulamentul de participare disponibil pe www.burseletelekom.ro. In urma analizei inscrierilor vor fi selectati 20 de candidati. In cadrul celei de-a doua etape a proiectului, care va avea loc in zilele de 10 si 11 decembrie, cei 20 de candidati vor fi intervievati de catre un juriu care va desemna cei 10 castigatori. Acestia vor fi anuntati pe 14 decembrie 2015, pe www.burseletelekom.ro.
Juriul va fi format din:
• Cristina Bazavan – jurnalist si blogger, cu o experienta in media de peste 16 ani;
• Mihaela Perianu - fondator si Managing Partner la Aims Human Capital, companie activa de 21 de ani in piata de Executive Search si Consultanta si fondator si Managing Partner la Dale Carnegie Training;
• Mihai Popa-Radu - Managing Partner al companiei Seeds for Success, una dintre cele mai reputate firme pe zona de Executive Coaching si Leadership Skills Development din Romania;
• Sorin Psatta - Integrated Communication Director la Graffiti BBDO Romania si Lector la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti;
• Anca Pasat - Manager Resurse Umane in cadrul Diviziei Dezvoltare Organizationala Romania, Telekom Romania;
• Theodora Manea – Bursier Telekom Romania, studenta la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Drept;
• Adriana Nistor – Bursier Telekom Romania, studenta la Facultatea de Matematica si Informatica in cadrul Universitatii din Bucuresti.
Candidatii eligibili sunt tineri cu varsta maxima de 30 de ani, cu rezultate scolare foarte bune si obiective clare de cariera, care au absolvit liceul si sunt studenti in cadrul unei institutii de invatamant superior de stat, categoriile „fara plata” sau „cu plata”, la zi, indiferent de profil si de anii de studiu (I, II, III, IV, V sau master). Candidatii pot aplica pe website-ul www.burseletelekom.ro, sectiunea Aplicatii, pana pe data de 4 decembrie, ora 17:00.
***
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piata, Telekom Romania ofera pachete integrate de servicii fix-mobil intr-o forma simplificata, adresate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor companii. MagentaONE inseamna un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiaza astfel de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolideaza pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru companiile din Romania, indiferent de dimensiunea lor.
La sfarsitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii IT&C pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in peste 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.