Agentia de media UM ROMANIA a donat si anul acesta o zi pentru implicarea in cauze sociale, cu sprijinul Organizatei Suedeze Pentru Ajutor Umanitar Individual. Pe 25 iulie 2019, toate cele 60+ birouri ale agentiei UM Worldwide vor fi inchise pentru o zi pentru a dona timp prin implicarea in comunitatile aflate in nevoie din fiecare tara, actiune care face parte din miscarea globala #UMIMPACTDAY
 
Impact Day este o initiativa a UM New York, care s-a transformat intr-un program de caritate global avand misiunea de a aduce schimbare in bine prin voluntariat si actiuni de ajutorare in societate si in comunitatile de langa noi. Miscarea globala BETTER WORLD face parte din pozitionarea de brand a agentiei UM prin actiuni caritabile: “Better Science, Better Art, Better Outcomes”.
 
Ca si anul trecut, birouri din U.S., U.K., China, Australia, Canada, Austria, Ecuador, India, Italia, Malaysia, Mexic, Spania, Polonia si Romania si-au planificat activitati dedicate acestei zile prin actiuni de ajutor in case de asistenta pentru batrani, ecologizarea parcurilor si gradinilor publice, igienizarea unor strazilor, sau imbunatatirlea conditiilor de joaca, educatie si joaca pentru copii, si alte actiuni diverse. 
 
Daca in 2018, echipa UM Romania a renovat spatiile de joaca de la Casa de Ingrijire a Copiilor aflati in plasament familial Sfantul Stefan din Bucuresti, in 2019, un nou proiect a atras atentia agentiei. Un ONG de traditie in Bucuresti, care de peste doua decenii, lucreaza cu persoane cu dizabilitati si cu seniori marginalizati, cu misiunea de a le oferi o viata mai frumoasa: ORGANIZATIA SUEDEZĂ PENTRU AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL. Concret, pe 25 iulie, toti angajatii UM Romania au participat la reamenajarea cele doua gradini dedicate activitatilor specifice persoanelor aflate atat la centrul de zi si centrul permanent, respectiv spatiile denumite gradina recreativa si gradina terapeutica. De asemeni, la aceasta actiune caritabila au luat parte cu donatii si clientii agentiei UM: Dedeman, KFC, Intersnack si Coca-Cola. 
 
Anca Popescu, liderul de proiect din partea agentiei UM Romania, sustine ca “suntem bucurosi ca prin micul nostru gest putem imbunatati putin viata persoanelor afectate de probleme dificile de sanatate. Aceste centre de ocrotire sunt adevarate centre de speranta si recuperare pentru cei din jur in situatii dificile. Este de datoria noastra in comunitate sa fim mai buni cu toti cei din jur, mai ales cand au asa de mare nevoie de noi.”
 

Mihai Trandafir, Managing Director al agentiei UM Romania, afirma ca “Este important sa ne intoarcem din cand in cand cu privirea si catre cei nevoiasi din jurul nostru. Iar prin aceste actiuni de grup ne redescoperim emotiile si empatia si si ne face sa ne simtim mai puternici impreuna ca o echipa. Suntem fericiti cand implicam si partenerii nostri in actiuni cu vizibilitate si impact real in viata comunitatii in care traim. Prin aceasta, rolul nostru de a atrage atentia marcilor si producatorilor, clienti de-ai nostril sau nu, devine si mai important atunci cand semnalam probleme reale in care putem sa intervenim prin ajutor”.

Daryl Lee, Global CEO, UM declara: “Impact Day este una dintre zilele mele favorite din an si sunt mandru sa fac parte din aceasta familie globala care isi dedica timp, energie si dragoste pentru a le oferi comunitatilor defavorizate din lume” sustine Daryl Lee, Global CEO, UM. “Proiectele  inspirationale din aceasta zi fac parte din actiunile necesare pentru a cladi un viitor mai bun incepand chiar cu ziua de azi."
 
Coordonatoarea pe București a ONG-ului ORGANIZATIA SUEDEZA PENTRU AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL, Ramona Lionte, a salutat initiativa agentiei de media UM Romania, mentionand ca “De cele mai multe ori, cand ne intalnim cu asemenea situatii de bunavointa, le consideram adevarate miracole, mai ales pentru aceste persoane pentru care fiecare gest de atentie valoreza enorm prin emotia pozitiva a actiunii. Pentru noi asa arata normalitatea: sa avem grija de toti cei din jur, mai ales in momente grele. Si speram ca aceasta actiune sa inspire si alti parteneri comerciali sa isi dedice timp, energie si resurse pentru actiuni caritabile in societate”. 
 
***
UM, divizie a retelei internationale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenţii de media din România, oferind un spectru complet de servicii media personalizate, cu soluţii strategice şi creative complexe si cu tehnologii de ultima ora. Recunoasterea capabilitatilor sale depaseste granitele tarii, regasindu-se atat in festivaluri de publicitate precum Cannes, Effie, Festival of Media sau Eurobest, unde UM Romania este agentia cea mai titrata din regiune, cat si prin contracte de strategie internationala si regionala semnate cu clienti precum Coca-Cola, Julius Meinl, Microsoft, Honeywell.
 
In Romania, clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii; printre aceştia se numără: Coca-Cola, Dedeman, KFC, Pizza Hut, Kaufland, Intersnack, Julius Meinl, Alpha Bank, Kandia Dulce. În ţara noastră, agentia UM face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România.