⢠Obiectivul global de procurare a uleiului de palmier doar din surse durabile, certificate, va fi atins cu 3 ani inainte de termen
⢠In fabrica de detergenti din Romania, indicatorul de consum de energie a scazut in 2011 cu 23% fata de 2008
⢠In fabrica de produse alimentare din Romania,consumul de apa/t produs finit s-a redus cu 23% in 2011 fata de 2008
⢠Cresterea sustenabila - la baza modelului de business al companiilor, in viitor
La un an de la lansarea Planului pentru un Stil de Viata Durabil, Unilever a publicat raportul care prezinta progresele realizate pana in prezent pentru atingerea obiectivelor stabilite. Bilantul arata ca efectele implementarii planului se fac simtite la nivel international si in Romania, fiind inregistrate progrese considerabile la numeroase capitole, de la managementul deseurilor si reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera si pana la diminuarea nivelului de sare din supe si condimente.
Odata cu publicarea raportului, Unilever a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2012 isi va atinge obiectivul de a procura uleiul de palmier din surse durabile, certificate âGreen Palmâ, cu trei ani inainte de planul stabilit. Compania a stabilit acum un nou obiectiv ambitios â acela de a achizitiona tot uleiul de palmier din surse ce pot fi identificate, pana in 2020. Acest lucru inseamna ca Unilever va putea sa identifice plantatia de origine a intregii cantitati de ulei de palmier certificate achizitionate.
Printre progresele inregistrate, Unilever a anuntat ca 24% din materia prima agrara provine din surse sustenabile, fata de doar 14% in 2010. Peste 90% dintre principalele produse Unilever din toata lumea contin, in prezent, mai putin de o treime grasime saturata, iar 20% din totalul de energie utilizata de Unilever este reprezentat de energia regenerabila. In Europa, 100% din electricitatea achizitionata provine din surse regenerabile.
Unilever a obtinut rezultate foarte bune pe toti cei trei piloni ai Planului pentru un Stil de Viata Durabil: Imbunatatirea sanatatii si a bunastarii, Reducerea impactului asura mediului si Imbunatatirea nivelului de trai.
Raportate la obiectivele Planului pentru un Stil de Viata Durabil, rezultatele Unilever pe plan global se incadreaza in 3 categorii:
1. Zone in care s-au inregistrat progrese foarte bune
⢠Aprovizionarea cu materii prime din surse sustenabile â 24% din materia prima din agricultura provine din surse sustenabile
⢠100% din electricitatea utilizata in Europa provine din surse regenerabile
⢠Peste 90% din margarinele Unilever cele mai cunsocute contin mai putin de o treime grasimi saturate
In Romania au fost eliminati toti acizii grasi trans din margarine, sosuri si inghetate. De asemenea, pe parcursul anului 2011, Unilever a redus cu 10% nivelul sarii din noile sortimente de supe si condimente comercializate in magazine.
2. Zone in care am analizat cu atentie felul in care vrem sa atingem obiectivele propuse, iar acum suntem pregatiti sa extindem activitatile
Acestea includ in general sanatatea si igiena. La nivel global, brandul Lifebuoy deruleaza programul prin care ii invata pe copii sa se spele pe maini in momentele cheie ale zilei, in 23 de tari, printre care Bangladesh, Sri Lanka, India, Indonezia, Africa de Sud si Ghana. Programul a atins 48 de milioane de persoane pana la finalul anului 2011 si are un mesaj clar: spalarea mainilor cu sapun, nu doar cu apa, previne boli care pot fi fatale, precum infectiile diareice si respiratorii.
In Romania, brandul Domestos a lansat, la nivel national, in 2009, programul educativ âIgiena acasa si la scoalaâ. Programul promoveaza beneficiile igienei si sanatatii zilnice, adresandu-se copiilor din gradinite si scoli, profesorilor si parintilor. Proiectul a continuat in 2012 cu cea de-a treia editie, adresandu-se copiilor, profesorilor si parintilor din 10 judete.
De asemenea, Unilever sustine programul âSi eu traiesc sanatosâ, derulat de Fundatia PRAIS, impreuna cu autoritatile si alte companii din industria alimentara si de retail, ce are ca obiectiv, in urmatorii 5 ani, prevenirea obezitatii infantile in randul copiilor si promovarea stilului de viata sanatos in randul familiilor. Pana in prezent, peste 68.000 de elevi din ciclul primar, din 215 scoli, 2.000 de cadre didactice si 140.000 de parinti au participat la acest program.
3. Zone in care este dificil sa progresam singuri si avem nevoie de parteneriate pentru a gasi solutiile cele mai potrivite.
Acest lucru este valabil cu precadere pentru obiectivele care implica schimbarea comportamentului consumatorilor, precum reducerea utilizarii apei incalzite pentru dusuri si spalatul rufelor, sau incurajarea diminuarii consumului de sare in alimentatia zilnica.
Paul Polman, CEO Unilever, a declarat:
âCresterea sustenabila este singurul model acceptabil pentru dezvoltarea unei companii, in viitor, si de aceea Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil este in centrul strategiei noastre de business. Este evident ca sustenabilitatea poate determina cresterea unui business si este incurajator sa remarcam faptul ca brandurile noastre globale active in acest domeniu au crescut in anul 2011. Este, de asemenea, din ce in ce mai clar, ca nu putem gasi singuri solutii la cele mai stringente probleme, iar cele mai semnificative progrese s-au inregistrat in zonele in care am incheiat parteneriate. De aceea lucram alaturi de organizatii ca Forumul Bunurilor de Larg Consum, Forumul Economic Mondial, Consiliul Mondial de Afaceri pentru Dezvoltare Durabila, alaturi de autoritati si ONG-uri, pentru a determina schimbari. In Unilever, suntem convinsi ca modelul de business al viitorului este cel bazat pe colaborare.â
Pentru mai multe informatii despre Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil si progresele realizate in primul an, va rugam sa vizitati www.unilever.com/sustainable-living.
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni.
Suntem unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum si avem operatiuni puternice in peste 100 de tari. In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Kosovo; Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.
Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.
Planul Unilever pentru un stil de viata durabil
Odata cu lansarea Planului pentru un stil de viata durabil, Unilever a anuntat ca are ca obiectiv ca pana in anul 2020 sa reduca impactul operatiunilor sale de productie asupra mediului, odata cu mentinerea unui trend ascendent in directia dezvoltarii business-ului. Astfel, in decurs de 10 ani, compania si-a propus sa reduca impactul asupra mediului a produselor sale cu 50%, sa ajute peste un miliard de oameni sa isi imbunatateasca sanatatea si nivelul de trai si sa se aprovizioneze cu materii prime provenite 100% din surse sustenabile.
⢠In fabrica de detergenti din Romania, indicatorul de consum de energie a scazut in 2011 cu 23% fata de 2008
⢠In fabrica de produse alimentare din Romania,consumul de apa/t produs finit s-a redus cu 23% in 2011 fata de 2008
⢠Cresterea sustenabila - la baza modelului de business al companiilor, in viitor
La un an de la lansarea Planului pentru un Stil de Viata Durabil, Unilever a publicat raportul care prezinta progresele realizate pana in prezent pentru atingerea obiectivelor stabilite. Bilantul arata ca efectele implementarii planului se fac simtite la nivel international si in Romania, fiind inregistrate progrese considerabile la numeroase capitole, de la managementul deseurilor si reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera si pana la diminuarea nivelului de sare din supe si condimente.
Odata cu publicarea raportului, Unilever a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2012 isi va atinge obiectivul de a procura uleiul de palmier din surse durabile, certificate âGreen Palmâ, cu trei ani inainte de planul stabilit. Compania a stabilit acum un nou obiectiv ambitios â acela de a achizitiona tot uleiul de palmier din surse ce pot fi identificate, pana in 2020. Acest lucru inseamna ca Unilever va putea sa identifice plantatia de origine a intregii cantitati de ulei de palmier certificate achizitionate.
Printre progresele inregistrate, Unilever a anuntat ca 24% din materia prima agrara provine din surse sustenabile, fata de doar 14% in 2010. Peste 90% dintre principalele produse Unilever din toata lumea contin, in prezent, mai putin de o treime grasime saturata, iar 20% din totalul de energie utilizata de Unilever este reprezentat de energia regenerabila. In Europa, 100% din electricitatea achizitionata provine din surse regenerabile.
Unilever a obtinut rezultate foarte bune pe toti cei trei piloni ai Planului pentru un Stil de Viata Durabil: Imbunatatirea sanatatii si a bunastarii, Reducerea impactului asura mediului si Imbunatatirea nivelului de trai.
Raportate la obiectivele Planului pentru un Stil de Viata Durabil, rezultatele Unilever pe plan global se incadreaza in 3 categorii:
1. Zone in care s-au inregistrat progrese foarte bune
⢠Aprovizionarea cu materii prime din surse sustenabile â 24% din materia prima din agricultura provine din surse sustenabile
⢠100% din electricitatea utilizata in Europa provine din surse regenerabile
⢠Peste 90% din margarinele Unilever cele mai cunsocute contin mai putin de o treime grasimi saturate
In Romania au fost eliminati toti acizii grasi trans din margarine, sosuri si inghetate. De asemenea, pe parcursul anului 2011, Unilever a redus cu 10% nivelul sarii din noile sortimente de supe si condimente comercializate in magazine.
2. Zone in care am analizat cu atentie felul in care vrem sa atingem obiectivele propuse, iar acum suntem pregatiti sa extindem activitatile
Acestea includ in general sanatatea si igiena. La nivel global, brandul Lifebuoy deruleaza programul prin care ii invata pe copii sa se spele pe maini in momentele cheie ale zilei, in 23 de tari, printre care Bangladesh, Sri Lanka, India, Indonezia, Africa de Sud si Ghana. Programul a atins 48 de milioane de persoane pana la finalul anului 2011 si are un mesaj clar: spalarea mainilor cu sapun, nu doar cu apa, previne boli care pot fi fatale, precum infectiile diareice si respiratorii.
In Romania, brandul Domestos a lansat, la nivel national, in 2009, programul educativ âIgiena acasa si la scoalaâ. Programul promoveaza beneficiile igienei si sanatatii zilnice, adresandu-se copiilor din gradinite si scoli, profesorilor si parintilor. Proiectul a continuat in 2012 cu cea de-a treia editie, adresandu-se copiilor, profesorilor si parintilor din 10 judete.
De asemenea, Unilever sustine programul âSi eu traiesc sanatosâ, derulat de Fundatia PRAIS, impreuna cu autoritatile si alte companii din industria alimentara si de retail, ce are ca obiectiv, in urmatorii 5 ani, prevenirea obezitatii infantile in randul copiilor si promovarea stilului de viata sanatos in randul familiilor. Pana in prezent, peste 68.000 de elevi din ciclul primar, din 215 scoli, 2.000 de cadre didactice si 140.000 de parinti au participat la acest program.
3. Zone in care este dificil sa progresam singuri si avem nevoie de parteneriate pentru a gasi solutiile cele mai potrivite.
Acest lucru este valabil cu precadere pentru obiectivele care implica schimbarea comportamentului consumatorilor, precum reducerea utilizarii apei incalzite pentru dusuri si spalatul rufelor, sau incurajarea diminuarii consumului de sare in alimentatia zilnica.
Paul Polman, CEO Unilever, a declarat:
âCresterea sustenabila este singurul model acceptabil pentru dezvoltarea unei companii, in viitor, si de aceea Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil este in centrul strategiei noastre de business. Este evident ca sustenabilitatea poate determina cresterea unui business si este incurajator sa remarcam faptul ca brandurile noastre globale active in acest domeniu au crescut in anul 2011. Este, de asemenea, din ce in ce mai clar, ca nu putem gasi singuri solutii la cele mai stringente probleme, iar cele mai semnificative progrese s-au inregistrat in zonele in care am incheiat parteneriate. De aceea lucram alaturi de organizatii ca Forumul Bunurilor de Larg Consum, Forumul Economic Mondial, Consiliul Mondial de Afaceri pentru Dezvoltare Durabila, alaturi de autoritati si ONG-uri, pentru a determina schimbari. In Unilever, suntem convinsi ca modelul de business al viitorului este cel bazat pe colaborare.â
Pentru mai multe informatii despre Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil si progresele realizate in primul an, va rugam sa vizitati www.unilever.com/sustainable-living.
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni.
Suntem unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum si avem operatiuni puternice in peste 100 de tari. In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Kosovo; Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.
Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.
Planul Unilever pentru un stil de viata durabil
Odata cu lansarea Planului pentru un stil de viata durabil, Unilever a anuntat ca are ca obiectiv ca pana in anul 2020 sa reduca impactul operatiunilor sale de productie asupra mediului, odata cu mentinerea unui trend ascendent in directia dezvoltarii business-ului. Astfel, in decurs de 10 ani, compania si-a propus sa reduca impactul asupra mediului a produselor sale cu 50%, sa ajute peste un miliard de oameni sa isi imbunatateasca sanatatea si nivelul de trai si sa se aprovizioneze cu materii prime provenite 100% din surse sustenabile.