Dupa aproximativ un an de la lansarea campaniei âAfla-ti echilibrul â www.desprealcool.roâ, Ursus Breweries a anuntat rezultatele activitatilor desfasurate in cadrul programului. Printre acestea s-au numarat diverse activitati de responsabilizare in randul tinerilor, soferilor, barmanilor si parintilor, implementate in 2011.
Campania educationala âAfla-ti echilibrulâ, lansata de Ursus in octombrie 2010, a incurajat oamenii sa ia decizii informate despre consumul de alcool, promovand consumul responsabil.
Programul a fost comunicat, in primul rand, prin intermediul site-ului www.desprealcool.ro si a conturilor de social media. De asemenea, campania s-a bucurat de sustinerea lui Cabral, o persoana publica activa in social media, care a intrat in dialog cu utilizatorii site-ului, in sectiunea de conversatii .
Mesajele despre consumul responsabil au fost transmise si prin actiuni specifice, precum: un training adresat barmanilor, intalniri cu parintii in comunitatile din tara, felicitari virtuale pentru soferi si aplicatii online.O astfel de aplicatie este ZeroLaMie , prima aplicatie care calculeaza timpul in care alcoolemia din sange revine la zero dupa ce s-a consumat alcool. Aceasta a fost promovata in baruri, printr-un parteneriat cu Oops media, dar si prin postere distribuite de Politia Rutiera sau in Ghidul Soferului incepator.
O alta aplicatie, lansata in decembrie, este Petre *, un party-planner responsabil, care ajuta consumatorii sa planifice fiecare detaliu al petrecerii, de la cumpararea bauturii pana la alegerea melodiilor si trimiterea invitatiilor catre prieteni. Aplicatia a fost promovata de sarbatori, in sezonul de varf al petrecerilor, in special in mediul online.
Printre rezultatele obtinute dupa primul an al programului se numara:
* Aproape 20% din publicul tinta al programului, respectiv tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani, au auzit despre program si peste 115.000 de persoane au accesat informatiile de pe site-ul www.desprealcool.ro;
* Aplicatia ZeroLaMie a fost accesata de peste 1.500 de oameni prin SMS, iar aplicatia de mobile web a fost folosita de peste 55.000 de utilizatori;
* Mai mult de 300 de parinti, profesori si autoritati locale din Magura, Gheraseni si Ramnicu Sarat au primit informatii utile privind modalitati de preventie a consumului de bauturi alcoolice in randul minorilor;
* Peste 150 de barmani din Bucuresti, Brasov, Cluj, Timisoara si Buzau au participat la primul training pentru barmani din Romania, care a adresat problema consumului excesiv de alcool in baruri;
* Pe www.desprealcool.ro au fost lansate primele felicitari virtuale pentru soferii de serviciu; peste 9.000 felicitari virtuale au fost distribuite online, in semn de multumire pentru soferii responsabili;
* Prin intermediul retelelor sociale in care programul este prezent, aproximativ 13.000 de persoane au primit informatii echilibrate si relevante despre consumul de alcool si prevenirea efectelor cauzate de excese sau de comportament iresponsabil.
Cititi stirea integrala pe ResponsabilitateSociala.ro.
Campania educationala âAfla-ti echilibrulâ, lansata de Ursus in octombrie 2010, a incurajat oamenii sa ia decizii informate despre consumul de alcool, promovand consumul responsabil.
Programul a fost comunicat, in primul rand, prin intermediul site-ului www.desprealcool.ro si a conturilor de social media. De asemenea, campania s-a bucurat de sustinerea lui Cabral, o persoana publica activa in social media, care a intrat in dialog cu utilizatorii site-ului, in sectiunea de conversatii .
Mesajele despre consumul responsabil au fost transmise si prin actiuni specifice, precum: un training adresat barmanilor, intalniri cu parintii in comunitatile din tara, felicitari virtuale pentru soferi si aplicatii online.O astfel de aplicatie este ZeroLaMie , prima aplicatie care calculeaza timpul in care alcoolemia din sange revine la zero dupa ce s-a consumat alcool. Aceasta a fost promovata in baruri, printr-un parteneriat cu Oops media, dar si prin postere distribuite de Politia Rutiera sau in Ghidul Soferului incepator.
O alta aplicatie, lansata in decembrie, este Petre *, un party-planner responsabil, care ajuta consumatorii sa planifice fiecare detaliu al petrecerii, de la cumpararea bauturii pana la alegerea melodiilor si trimiterea invitatiilor catre prieteni. Aplicatia a fost promovata de sarbatori, in sezonul de varf al petrecerilor, in special in mediul online.
Printre rezultatele obtinute dupa primul an al programului se numara:
* Aproape 20% din publicul tinta al programului, respectiv tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani, au auzit despre program si peste 115.000 de persoane au accesat informatiile de pe site-ul www.desprealcool.ro;
* Aplicatia ZeroLaMie a fost accesata de peste 1.500 de oameni prin SMS, iar aplicatia de mobile web a fost folosita de peste 55.000 de utilizatori;
* Mai mult de 300 de parinti, profesori si autoritati locale din Magura, Gheraseni si Ramnicu Sarat au primit informatii utile privind modalitati de preventie a consumului de bauturi alcoolice in randul minorilor;
* Peste 150 de barmani din Bucuresti, Brasov, Cluj, Timisoara si Buzau au participat la primul training pentru barmani din Romania, care a adresat problema consumului excesiv de alcool in baruri;
* Pe www.desprealcool.ro au fost lansate primele felicitari virtuale pentru soferii de serviciu; peste 9.000 felicitari virtuale au fost distribuite online, in semn de multumire pentru soferii responsabili;
* Prin intermediul retelelor sociale in care programul este prezent, aproximativ 13.000 de persoane au primit informatii echilibrate si relevante despre consumul de alcool si prevenirea efectelor cauzate de excese sau de comportament iresponsabil.
Cititi stirea integrala pe ResponsabilitateSociala.ro.