Ursus Breweries a lansat o campanie campanie educationala despre consumul de alcool - Afla-ti echilibrul! - si un site cu resurse pe aceeasi tema - www.desprealcool.ro. Compania urmareste sa descurajeze consumul iresponsabil de alcool, prin informarea publicului cu privire despre efectele acestui tip de comportament asupra organismului si vietii sociale.
Afla-ti echilibrul! este o campanie pe termen lung care va transmite mesaje educationale prin evenimente, seminarii si intalniri directe cu consumatorii.
Intr-o prima etapa, campania se adreseaza tinerilor de peste 18 ani, care sunt sfatuiti sa nu se urce la volan daca au baut alcool. O actiune pilot de constientizare pe aceasta tema a avut loc in Costinesti, in iulie. Echipele de campanie au testat alcolemia celor care se urcau la volanul masinutelor electrice si au impartit brosuri educationale. Actiuni similare vor avea loc, incepand din noiembrie, si in alte locatii.
De asemenea, compania va sustine si o serie de trainiguri cu barmanii din mai multe orase din tara, pentru a ajuta la prevenirea consumului de alcool in exces.
In plus, etichetele berilor din portofoliul Ursus Breweries vor fi modificate. Ele vor contine avertismentul +18 ani si adresa site-ului desprealcool.ro.
Campania este sustinuta de vedeta TV si bloggerul Cabral, care va intra in dialog cu publicul pe site-ul desprealcool.ro. El va publica saptamanal interviuri cu specialisti si persoane publice, care pot avea rol de formatori de opinie.
Cititi stirea integrala pe www.responsabilitatesociala.ro
Afla-ti echilibrul! este o campanie pe termen lung care va transmite mesaje educationale prin evenimente, seminarii si intalniri directe cu consumatorii.
Intr-o prima etapa, campania se adreseaza tinerilor de peste 18 ani, care sunt sfatuiti sa nu se urce la volan daca au baut alcool. O actiune pilot de constientizare pe aceasta tema a avut loc in Costinesti, in iulie. Echipele de campanie au testat alcolemia celor care se urcau la volanul masinutelor electrice si au impartit brosuri educationale. Actiuni similare vor avea loc, incepand din noiembrie, si in alte locatii.
De asemenea, compania va sustine si o serie de trainiguri cu barmanii din mai multe orase din tara, pentru a ajuta la prevenirea consumului de alcool in exces.
In plus, etichetele berilor din portofoliul Ursus Breweries vor fi modificate. Ele vor contine avertismentul +18 ani si adresa site-ului desprealcool.ro.
Campania este sustinuta de vedeta TV si bloggerul Cabral, care va intra in dialog cu publicul pe site-ul desprealcool.ro. El va publica saptamanal interviuri cu specialisti si persoane publice, care pot avea rol de formatori de opinie.
Cititi stirea integrala pe www.responsabilitatesociala.ro