Campania din acest an si-a propus sa sustina 70 de copii fara posibilitati materiale din zona rurala, din judetele Vaslui, Iasi, Dolj si Valcea, selectati in program de organizatia World Vison Romania pentru a-si continua studiile la liceu. Datorita rezultatelor peste asteptari, cu fondurile stranse vor fi sprijiniti 93 de copii, cu 23 mai multi fata de obiectivul initial. In prezent, in cadrul proiectului „Vreau in clasa a noua” sunt inscrisi 173 de copii.
„Toti copiii au dreptul la educatie. Aceasta este singura cale prin care isi pot construi un viitor mai bun si pot scapa de saracie. In cei sapte ani in care am sustinut acest program, am strans peste un sfert de milion de euro si am ajutat peste 700 de copii sa isi continue studiile la liceu. Le multumim clientilor nostri, care sunt alaturi de noi in fiecare an, si angajatilor KFC si Pizza Hut, pentru implicarea constanta si proactiva in campanie. De asemenea, ii multumim lui Dani Otil pentru ca ne-a ajutat, din nou, sa popularizam mesajul nostru. Impreuna, reusim sa depasim constant sumele adunate in campaniile anterioare si sa oferim tot mai multe burse copiilor inscrisi in program”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC si Pizza Hut Romania.
“Campania noastra in parteneriat cu KFC Romania si Pizza Hut ne confirma, in fiecare an, ca exista foarte multi oameni generosi, care vor sa ajute - e nevoie doar de o poveste frumoasa, care sa le ajunga la suflet si sa le demonstreze ca ajutorul lor are rezultate palpabile. Programul Vreau in clasa a noua este o astfel de poveste, ale carei personaje eroice sunt tinerii care isi doresc sa mearga la liceu si sa devina cineva in viata, chiar daca nu au avut norocul sa creasca intr-un mediu prosper. I-am cunoscut personal pe unii dintre ei si am descoperit niste copii activi, siguri pe ei, interesati de lumea in care traiesc, dornici sa invete si sa progreseze, cu planuri mari pentru viitor. Le multumim partenerilor nostri si tuturor clientilor care nu au trecut indiferenti pe langa urnele din restaurante, le multumim de asemenea ambasadorilor care ne-au fost alaturi si in acest an si au sustinut campania in mod consecvent”, declara Oana Serban, PR & Communication Manager World Vision Romania.
Campania s-a incheiat pe 31 octombrie si s-a desfasurat pe parcursul a patru saptamani, perioada in care urnele “Vreau in clasa a noua” au fost amplasate in toate restaurantele KFC si Pizza Hut din tara, pentru oricine si-a dorit sa contribuie, indiferent de suma donata si fara a fi nevoit sa achizitioneze ceva.
Dani Otil, ambasadorul proiectului pentru cel de-al doilea an consecutiv, a sustinut campania cu o donatie de 400 de euro, obtinuti din vanzarea prin licitatie, pe pagina de Facebook, a primei lui casti de motociclist.
Copiii implicati in proiect sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei din care provin, de rezultatele scolare si de dorinta lor de a merge la scoala. In timpul liceului, acestia beneficiaza de o bursa lunara care le acopera cheltuielile necesare pentru a-si continua studiile.
Campania “Vreau in clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc., al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.
*****
Despre KFC
KFC este cel mai popular lant de restaurante specializat in produse din carne de pui din lume si face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanturi de restaurante si unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reteta Originala®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe gratar Kentucky si Crispy Strips, Aripioare Picante si sandvisuri de pui proaspat preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienti in 109 tari.
In Romania, lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network KFC si numara 52 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si un restaurant la Chisinau, Republica Moldova.
Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lantul de restaurante cu un concept casual, opereaza pe piata romaneasca din 1994 sub contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit in Romania in 1994, odata cu deschiderea primei locatii din Calea Dorobantilor, iar in prezent detine opt restaurante in Bucuresti, doua in Cluj si cate unul in Iasi, Constanta, Ploiesti si Timisoara. Mai multe detalii puteti afla pe www.pizzahut.ro si pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.
Pizza Hut este singura companie producatoare de pizza ce a fost nominalizata in Top 10 francize in 2009 de catre Revista Entrepreneur. Compania a inceput acum 50 de ani in Wichita, Kansas, iar in prezent detine peste 13.300 de restaurante in mai mult de 90 de tari. Pizza Hut este subsidiara a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel international.
Despre World Vision Romania
World Vision este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare comunitara si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile rurale, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirata de valori crestine, fundatia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.
World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de tari din intreaga lume. In 23 de ani de prezenta in Romania am desfasurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii si adulti, in 394 de comunitati din 8 judete.
World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea, in comunitatile rurale unde este prezenta, desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducerea abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la conditii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati:
Raluca Stoica
Media Associate, Corporate Division, Golin Bucuresti
Email: rstoica@golin.com