Pentru ca starea de bine inseamna echilibru, atat in alimentatie, cat si in stilul de viata, Nestlé si Carrefour propun o campanie de informare nutritionala. Prin campania ”Cu Nestlé si Carrefour nu trebuie sa fii bogat pentru a castiga obiceiuri sanatoase si mii de premii”, consumatorii au acces la o serie de informatii utile privind o alimentatie echilibrata, cu un consum de alimente variate, din toate grupele alimentare. 
 
Asadar, in perioada 21-31 august, clientii sunt intampinati in hipermarketurile Carrefour din toata tara de catre consultanti in nutritie pregatiti de Nestlé, care ii vor ghida in crearea unei liste de cumparaturi ce sta la baza unei alimentatii variate si echilibrate nutritional. 
 
In acelasi timp, pe cumparatori ii asteapta si alte suprize in hipermarketurile Carrefour. Prin achizitionarea de produse Nestlé din minimum trei categorii incluse in program, in valoare totala de 39 de lei (din magazin) sau de 50 de lei (de pe www.Carrefour-online.ro), acestia castiga automat unul dintre cele peste 3.000 de premii oferite de Nestlé. 
 
”Pentru noi, alimentatia echilibrata este unul dintre cele mai importante obiective, pe care dorim sa il atingem printr-un dialog deschis cu consumatorii nostri, imbunatatindu-ne in mod constant produsele pentru a sustine o alimentatie echilibrata si un stil de viata activ.  De aceea, am vazut in programul dezvoltat alaturi de Carrefour o oportunitate excelenta de a fi aproape de consumatori si de a le oferi sprijin specializat in adoptarea unei alimentatii diversificate si echilibrate, pentru ca ei sa se bucure de stilul de viata pe care si-l doresc.” a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director Nestlé Romania.
 
”Dintotdeauna am urmarit sa ne bucuram clientii cu o selectie diversa de produse de calitate, prin care dorim sa ii ghidam spre compunerea celui mai bun cos de cumparaturi pentru nevoile si preferintele lor, precum si pentru un stil de viata echilibrat. Acesta a fost punctul comun in care ne-am intalnit cu partenerii nostri de la Nestlé, cu ajutorul carora putem oferi clientilor o experienta de cumparare completa, asistata de un consultant in nutritie.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania. 
 
 
***
Nestlé, la nivel global
Nestlé este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé se angajeaza sa imbunatateasca calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata sanatos.. 
 
Nestlé in Romania
Nestlé a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestlé.
 
In Romania, Nestlé este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata alimentara, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri in categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor in care este prezent).
 
Portofoliul Nestlé Romania cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulti (Nestlé Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescenti (Lion), cat si pentru toata familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum si batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) si batoane de cereale pentru adulti (gama Nestlé Fitness si gama Musli), bauturi (Nescafé, Nesquik), divizia Nestlé Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), inghetata (Nestlé Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestlé Nutrition) si hrana pentru animale (Purina). Napolitanele JOE si Nesquik, precum si specialitatile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse in Romania, la fabrica din Timisoara.
 
Pentru informatii suplimentare:
Graffiti PR
Elena Dumitrascu
Senior PR Consultant
0724 303 815