Proiectul cuprinde traininguri online si articole pregatite de angajati-voluntari ai ING Bank, special pentru nevoile ONG-urilor din Romania. Resursele de invatare vor fi postate pe parcursul a 5 luni (iulie – noiembrie 2014) pe platforma dedicata proiectului - educatiefinanciara.techsoup.ro si vor fi completate cu un program de consultanta financiara directa pentru 10 organizatii neguvernamentale. 
 
”Educatie financiara pentru ONG-uri” este un program de invatare simplificat, dedicat angajatilor si voluntarilor din organizatii nonprofit, care vor sa inteleaga instrumentele financiare si sa le adopte pentru a creste capacitatea organizatiei lor de a strange, administra si raporta fonduri. 
 
4 webinarii si numeroase articole dedicate instrumentelor financiare de planificare, raportare, transparenta, relatia cu banca si criteriile de selectare a bancii vor reprezenta baza teoretica a proiectului.
 
10 dintre organizatiile absolvente ale cursurilor teoretice vor realiza, impreuna cu voluntarii ING Bank, o strategie de integrare a instrumentelor financiare online in activitatea lor curenta de management financiar sau de raportare, pe care o vor implementa si urmari in timp.
 
Proiectul debuteaza pe 31 iulie cu primul webinar despre “Instrumente si solutii de planificare financiara”, pentru care organizatiile din comunitatea TechSoup se pot deja inscrie pe educatiefinanciara.techsoup.ro/inscrie-te/
 
***
Asociatia TechSoup Romania ofera tehnologie accesibila pentru ONG-uri: acces la produse software, traininguri online si resurse gratuite de invatare despre IT&C. Peste 1.000 de ONG-uri din Romania sunt parte din comunitatea TechSoup Romania. Si organizatia ta se poate inscrie oricand, in doar cativa pasi descrisi aici.
 
”Educatie financiara pentru ONG-uri” este un proiect accesibil gratuit oricarei organizatii neguvernamentale membre in comunitatea TechSoup Romania.
 
***
ING Bank detine o pozitie solida pe piata bancara romaneasca, oferind o gama completa de servicii financiare. Din 1994 si pana in prezent, ING Bank si-a dezvoltat operatiunile intr-un ritm sustinut, prin diversificarea portofoliului de produse si al celui de clienti, prin lansarea de noi divizii de servicii si prin extinderea teritoriala. In prezent, ING Bank are peste 200 unitati bancare pentru companii si persoane fizice. 
 
ING Bank Romania a inceput in 2011 un proces de dialog social cu principalii beneficiari locali (clienti, angajati, presa, ONG-uri) pentru a afla care sunt asteptarile si nevoile acestora. Pornind de la rezultatele acestui proces, ING Bank Romania si-a construit strategia de responsabilitate sociala corporatista, urmand trei directii: Educatie financiara si antreprenoriat, Educatie pentru copiii din grupurile dezavantajate si Dezvoltare urbana.
 
***
Pentru mai multe informatii, contactati:
Elena Coman, Programs manager, TechSoup Romania, T: 0740198180 E: contact@techsoup.ro