Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.
Cu o experiență de peste 17 de ani în advertising, marketing și parteneriate comerciale, Diana s-a alăturat echipei Mastercard în 2011 din rolul de consultant. În următorii ani, a contribuit alături de echipa de marketing la definirea strategiei locale de brand, la dezvoltarea campaniilor naționale și regionale și la localizarea proprietăților și experiențelor globale Mastercard. În perioada 2011-2013, Diana a fost parte integrantă a task force-ului ce a promovat adoptarea plăților contactless în România, urmând aceeași abordare pentru zona de e-commerce în perioada 2014-2017.
Ulterior, în 2018-2019, Diana a condus redefinirea poziționării de brand în România prin selectarea zonei de filantropie în sănătate ca driver de comunicare, urmând ca în anii următori să se concentreze asupra construirii diferitelor campanii de adopție a plăților cu cardul, cât și a dezvoltării platformei de sport.
Diana a absolvit Academia de Studii Economice în 2006, unde a urmat cursurile facultății de Relații Economice Internaționale cu licențiere în Diplomație Economică