Juriu
Managing Partner - Eventures Concept Solution
“Zilnic, de foarte dimineata, incerc sa-mi impart resursele cat mai logic, insa fetele mele vin pe primul loc. Restul timpului il impart intre business si societatea civila: puterea exemplului este dintotdeauna o sursa de inspiratie pentru viata de zi cu zi. Sunt onorata sa fac parte din juriul editiei a IX-a, alaturi de evaluatorii sectiunii „Proiecte si campanii de Voluntariat” exact in anul in care am luat decizia ca fiica mea cea mare, Alessia, sa fie implicata in mod direct in actiuni umanitare, asa cum a fost in evenimentul caritabil „Craciun Magic” dezvoltat de organizatia „Copii in Dificultate.””
Absolventa a sectiunii Finante Banci a ASE Bucuresti, Amalia Nastase e apreciata pentru orientarea spre solutii, se remarca prin rapiditatea si eficienta cu care se dedica fiecarui proiect in parte.
In perioada 2003 – 2005 a ocupat functia de consultant pentru Lagarder Active Radio International in Romania, trustul francez detinand in Romania posturile de radio Europa FM, Radio XXI si Vibe FM.
Din 2008 si pana in prezent este ambasador al organizatiei “Copii in Dificultate” din Romania. “Copii in Dificultate” este o organizatie caritabila din Marea Britanie fiind infiintata in 1990 si inscrisa la Comisia de Caritate a Marii Britanii si Walesului.
Amalia Nastase a fost aleasa pentru a promova si organiza evenimente pentru branduri importante care au intrat pe piata romaneasca: Louis Vuitton, Veuve Clicquot, Moet, Hennessey, Dom Perignon si Glenmorangie.
Ambasadoare a mai multor cauze si fundatii, in prezent Amalia Nastase este actionar al High Fashion Concept, divizia de lux a grupului Solmar, si managing partner al agentiei de publicitate eventures, care detine in portofoliu clienti precum Citibank, adidas, Philip Morris, Brown Forman, High Fashion Concept (Victoria 46, Victoria Men, Day&Night etc), Automobile Bavaria si altii.