Juriu
COO - Leo Burnett Group, Romania
Stefan Iordache este unul dintre cei mai experimentati profesionisti ai pietei locale de publicitate. Face parte din aceasta industrie din 1994 cand, alaturi de Ioana Iordache, a lansat la apa o agentie de publicitate, Target Advertising, agentie care in mai putin de un an a intrat in reteaua international Leo Burnett. De-a lungul anilor, agentia a devenit un grup de companii care ofera expertiza in media prin (StarcomMediaVest Group), PR (THE PRACTICE), comunicare digitala (iLeo, Digital Star si The Geeks), masurarea audientelor indoor si in-store (TruMedia Research).
Reputatia agentiilor din cadrul Leo Burnett Group o precede pe cea a lui Stefan Iordache. Astfel, Leo Burnett este cunoscuta drept cea mai creativa si strategica agentie de publicitate din Romania, cu peste 150 de premii la festivalurile nationale si internationale de strategie si creativitate. Totodata, grupul Leo Burnett este singurul grup de agentii din Romania care are in palmares 3 premii castigate la Cannes Lions – cel mai important festival international dedicat creativitatii in publicitate: Starcom a spart gheata in 2007 fiind prima agentie din Romania premiata vreodata la Cannes Lions, apoi in 2009 Leo Burnett s-a intors acasa cu singurul premiu romanesc din acel an, pentruca in 2010 THE PRACTICE sa castige primul premiu romanesc in PR.
Stefan este licentiat in Design, iar in ultimii 11 ani s-a implicat in dezvoltarea industriei locale de publicitate in calitate de membru activ in cele mai importante organisme de profil.