close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Jucării de Crăciun și un Mâine mai bun



| Organizator:
    Fundatia World Vision Romania
| Categorie:
    Campanii sociale
| Problema de fond
    Unul din zece profesori spune că elevii au pierdut până la 80% din materie pe perioada unui singur an de pandemie și școală online, conform studiului World Vision România ce analiza viitorul educației digitale. În prezent, un număr foarte mare de copii aflați în risc de sărăcie sau excluziune socială nu poate beneficia de o educație digitală în condiții echitabile, din cauza lipsei unei infrastructuri materiale moderne, precum și a unor tehnici de predare tehnologizate. Astfel, diferențele dintre nivelul de educație la care au acces elevii din mediul urban față de cei din mediul rural sunt majore și dificil de echilibrat.

| Obiectivele campaniei
    
1. Modernizarea infrastructurii școlare
2. digitalizarea a 33 de școli din comunitățile rurale din județele Vaslui, Ialomița, Călărași, Cluj și Vâlcea.
3. Informarea comunitatilor asupra problemelor din sistemul educațional rural, dându-le ocazia să se implice direct.


Jucării de Crăciun și un Mâine mai bun Jucării de Crăciun și un Mâine mai bun Jucării de Crăciun și un Mâine mai bun Jucării de Crăciun și un Mâine mai bun Jucării de Crăciun și un Mâine mai bun

| Aria geografica
    în toate județele din țară

| Rezumat
    La fiecare 100 de copii, 2 au abandonat școala în timpul pandemiei, potrivit unui studiu realizat de World Vision România, în luna martie a anului trecut, ce a analizat bunăstarea copiilor vulnerabili pe perioada pandemiei. Decalajul dintre școlile din mediul rural și cel urban este în continuare unul major, sărăcia și excluziunea socială fiind de două ori mai mari la sate față de orașe. Abandonul școlar al copiilor din mediile vulnerabile pe perioada pandemiei a fost favorizat de starea critică și infrastructura digitală precară a școlilor, de lipsa de dotări și materiale didactice moderne.

Cu ajutorul sumei donate de Lidl România prin campania ‘’Cel mai frumos dar este grija’’, aproape 1.500 de copii beneficiari ai programului Pâine și Mâine, desfășurat de World Vision România, își vor putea continua studiile într-un mediu digitalizat, beneficiind de resursele educaționale și pedagogice necesare, până la finalul anului școlar 2023. De asemenea, 33 de școli din România au fost modernizate cu mobilier școlar, prin dotarea bibliotecilor și a claselor, cu echipamente electrice și electronice, precum laptopuri și table interactive, dar și cu materiale didactice.


| Date beneficiari direcţi
    Campania a fost adresată tuturor clienților Lidl care au dorit să contribuie la dezvoltarea sistemului educațional.

Beneficiarii direcți ai campaniei sunt copii de clase primare, din cele mai sărace comunitați rurale și școli cu risc de abandon școlar. Beneficiarii indirecți sunt părinți și profesori.



| Activitati
    Directia creativa a acestei campanii a fost data de mecanica campaniei: la fiecare jucarie achizitionata de catre clientii Lidl, retailer-ul dona cate 1 leu cauzei World Vision. Strategia de creatie s-a bazat pe comunicarea mecanicii campaniei intr-un mod cat mai explicit (1 jucărie cumpărată = 1 leu donat). Implementarea acestei directii in toate materialele grafice a insemnat si imbinarea identitatilor vizuale, atat a Lidl, cat si a World Vision, promovand in acelasi timp si elemente reprezentative pentru mecanica si obiectivele campaniei (precum o imagine sugestiva cu o sala de clasa).
Planul de comunicare al campaniei a inclus promovarea mesajului cauzei pe rețelele sociale, presă online, radio, atât pe canalele Lidl, cât si pe canalele World Vision, dar și a influenerilor parteneri. In plus, au fost trimise și newslettere către donatorii activi World Vision.


| Rezultatele proiectului
    1500 de copii beneficiari ai programului Pâine și Mâine, desfășurat de World Vision România, își vor putea continua studiile într-un mediu digitalizat, beneficiind de resursele educaționale și pedagogice necesare, până la finalul anului școlar 2023.

Datorită sumei strânse alături de clienții Lidl, 33 de școli din România au fost modernizate cu mobilier școlar, prin dotarea bibliotecilor și a claselor, cu echipamente electrice și electronice, precum laptopuri și table interactive, dar și cu materiale didactice.



| Parteneri
    Sunday Morning, Golin si Initiative Media

| Despre organizator
    World Vision România este o organizaţie care desfăşoară programe de educaţie, intervenţie umanitară, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine din 31 de țări.




| Website proiect
    https://corporate.lidl.ro/pentru-media/comunicate-de-presa/2022/1.500-de-copii-din-medii-vulnerabile-vor-beneficia-de-acces-la-educatie-digitala-cu-sprijinul-oferit-de-lidl-romania



Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->