Participanti & Proiecte
Daikin Plantam Aer
|
Organizator: WOPA Communication |
|
Categorie: Campanii de comunicare pe teme sociale |
Suntem inconjurati constant de stiri despre defrisarile ilegale. Nu o data s-a intamplat sa ne trezim ca hectare intregi de paduri au disparut chiar de sub ochii si supravegherea celor care ar fi avut datoria de a le proteja. Defrisarea masiva atrage dupa ea o multime de schimbari in mediul inconjurator, de la alunecari de teren si disparitia unor specii de animale la efectul de sera, pe care il resimtim din ce in ce mai mult in ultimii ani, si la o calitate tot mai slaba a aerului respirabil.
Daikin, cu o experienta de peste 90 de ani in domeniul solutiilor de climatizare si aer conditionat, a decis sa ia atitudine si sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii, nu doar prin intermediul produselor de calitate pe care le dezvolta, ci si printr-o actiune de reimpadurire a zonelor defrisate.
| Scopul proiectului
Obiectivul campaniei a fost sa atragem atentia oamenilor asupra unui viitor in care defrisarile masive pot duce in cele din urma la efecte ireversibile. Cu atat mai mult cu cat, Daikin, care a contribuit la confortul interior al oamenilor prin intermediul aerului conditionat, si-a asumat intr-un mod natural si rolul de a contribui la aerul exterior, misiunea Daikin devenind aceea de a “reda aerului naturii”.
În ceea ce privește targetul de vanzare si impadurire, obiectivul a fost ca la fiecare unitate split vanduta sa plantam un copac, mai exact sa ajungem la 10.000 de unitati split vandute.
| Aria geografica
9 judete
| Rezumat
| Date beneficiari
Numarul de beneficiari directi si indirecti nu poate fi estimat deoarece campania a avut ca obiectiv constientizarea efectelor negative pe care le putem avea asupra mediului, sa atraga atentia asupra starii ingrijoratoare a padurilor din Romania si necesitatea adoptarii unui comportament responsabil fata de natura.
| Date beneficiari
| Activitati
Ne-am alaturat initiativei nationale de impadurire organizata de „Plantam fapte bune in Romania” si am lansat o platforma dedicata - www.plantamaer.ro – care pune la dispozitia tuturor celor interesati toate informatiile necesare referitoare la mecanismul campaniei, sfaturi eco-friendly, plus un formular de inscriere ca voluntar pentru cei care au dorit sa ni se alature si sa ne dea o mana de ajutor in ziua impaduriri, care a avut loc in data de 18 Noiembrie 2017.
In plus, in campanie s-au implicat bloggeri si influenceri cunoscuti, ca Manafu, Zoso si Cabral, care au dus mesajul mai departe in comunitatile lor si au aderat la misiunea Daikin cu povesti spuse din perspectiva lor personala si cu call to action catre target-ul lor pentru a se implica in campanie.
Campania a fost comunicata in online, prin: Facebook, YouTube (videos, banners), bloggers, banners, publishing, prin activari de PR si offline, in magazinele partenerilor nostri.
Totul, pentru ca un climat perfect inseamna mai mult decat incalzire si racire, inseamna un mediu echilibrat, in care toate elementele se imbina perfect si se potenteaza unele pe altele.
| Rezultatele proiectului
In ceea ce priveste rezultatele, am reusit sa vindem in perioada campaniei 13.000 de unitati de aer conditionat split, cu 3.000 de unitati mai multe decat ne-am propus initial, ceea ce inseamna ca am depasit cu 30% obiectivele campaniei.
In online, am avut 3.444.060 impresii, ~ 850.000 clickuri/vizualizări si ~11.862 vizualizări pagina.
Acest lucru inseamna un numar si mare de copaci plantati, astfel incat impactul asupra mediului sa fie unul cat mai mare si de lunga durata, oferindu-le generatiilor viitoare sansa de a se bucura de un aer cat mai curat.
| Bugetul
10.000 - 25.000 Euro
| Parteneri
Suntem inconjurati constant de stiri despre defrisarile ilegale. Nu o data s-a intamplat sa ne trezim ca hectare intregi de paduri au disparut chiar de sub ochii si supravegherea celor care ar fi avut datoria de a le proteja. Defrisarea masiva atrage dupa ea o multime de schimbari in mediul inconjurator, de la alunecari de teren si disparitia unor specii de animale la efectul de sera, pe care il resimtim din ce in ce mai mult in ultimii ani, si la o calitate tot mai slaba a aerului respirabil.
Astfel, obiectivul principal al campaniei a fost sa atragem atentia oamenilor asupra unui viitor in care poluarea aerului si defrisarile masive care au loc in Romania in ultimii ani, pot duce in cele din urma la efecte ireversibile. Cu atat mai mult cu cat, Daikin, care a contribuit in ultimii 90 de ani la confortul interior al oamenilor prin intermediul aerului conditionat, si-a asumat intr-un mod natural si rolul de a contribui la aerul exterior, parte absolut obligatorie in tot mecanismul de incalzire sau/si racire a caselor. Intrucat calitatea vietii noastre depinde de echilibrul dintre un mediu inconjurator protejat si un climat interior confortabil, misiunea Daikin a devenit aceea de a “reda aerului naturii”.
Astfel, în ceea ce privește targetul de vanzare si impadurire, obiectivul a fost ca la fiecare unitate split vanduta sa plantam un copac, mai exact sa ajungem la 10.000 de unitati split vandute = 10.000 de copacei plantati. Doar ca am reusit sa vindem in perioada campaniei 13.000 de unitati de aer conditionat split, cu 3.000 de unitati mai multe decat ne-am propus initial, ceea ce inseamna ca am depasit cu 30% obiectivele campaniei.
| Website proiect