Participanti & Proiecte
Sport Quest
|
Organizator: Asociația Team Work |
|
Categorie: Sanatate |
Beneficiarii directi ai proiectului au fost tinerii care au participat. Printre nevoile acestora se numara nevoia de distractie, socializare, relaxare si nevoia de miscare in aer liber. Proiectul „Sport Quest” a raspuns cu succes acestor nevoi cu ajutorul probelor sportive. Faptul ca evenimentul s-a desfasurat sub forma unui concurs in aer liber, la care au participat mai multe echipe a cate patru tineri, a generat dorinta de competitie si un plus de adrenalina. De asemenea, ghicitorile care au condus participantii catre urmatorul punct au avut rolul de a le starni curiozitatea si le-au oferit prilejul de a lucra in echipa pentru descifrarea lor.
| Scopul proiectului
Scopul proiectului a fost acela de a promova miscarea in aer liber prin intermediul sporturilor de echipa. Obiectivele specifice au fost: -atragerea unui numar de minim 300 de participanti anual; -realizarea a patru editii anuale ale proiectului, doua primavara si doua toamna; -incadrarea intr-un buget de 600 Euro (2700 RON); -atragerea a cel putin doi parteneri media (televiziuni si radiouri); -promovarea evenimentului in cel putin doua publicatii scrise (reviste si ziare); -atragerea pe pagina de Facebook a asociatiei a unui numar de minim 300 de like-uri, pana la sfarsitului anului 2014.
| Aria geografica
Bucuresti
| Rezumat
Motivul principal al implementarii proiectului „Sport Quest” a rezultat din necesitatea educarii publicului tanar in ceea ce priveste importanta unui stil de viata sanatos. Astfel, acesta a promovat miscarea in aer liber prin intermediul sporturilor de echipa. In vederea acestui scop, au fost concepute probe sportive pe care participantii urmau sa le afectueze in aer liber, sub forma unui traseu de concurs. Acesta a fost format din sapte puncte in care s-au desfasurat urmatoarele probe: bowling creativ, volei, sprint, gimnastica, hula-hoop, jonglerii cu mingea si sarituri cu coarda. Pentru a putea trece de la o proba la cealalta, participantii au trebuit sa rezolve cate un indiciu oferit de catre voluntarii din fiecare punct al traseului. Indiciile aveau ca scop determinarea membrilor de a lucra alaturi de coechipieri in vederea rezolvarii acestora. Primavara a fost aleasa ca perioada favorabila desfasurarii evenimetului deoarece conditiile meteorologice permit realizarea activitatilor in aer liber. Spatiul in care competitia a avut loc a fost Gradina Botanica „Dimitrie Brandza” din Bucuresti. Resursele utilizate in timpul competitiei au fost specifice: umane (voluntari, membrii Asociatiei Team Work), materiale (mingi de volei, mingi de fotbal, mingi de handbal, inele hula-hoop, corzi de sarit, saltele fitness, sticle plastic 0.5L), logistice (apa de consum, premiile voluntarilor). Reunirea acestor resurse s-a concretizat participarea a 15 voluntari si 35 de concurenti ce au in parcurs traseul intr-un interval de 30 de minute. La finalul competitiei au fost premiate echipele care au ocupat primele trei locuri si de asemenea a avut loc o tombola pentru toti participantii.
| Date beneficiari
| Rezultatele proiectului
In ceea ce priveste beneficiile proiectului „Sport Quest”, putem afirma ca unul dintre ele a fost dobandirea experientiei in organizarea de evenimente. De asemenea membrii au acumulat experienta in ceea ce priveste gestionarea timpului, spatiului si in selectarea probelor si a nivelului de dificultate al acestora. Un alt beneficiu al proiectului este acela ca indeamna publicul la miscare in aer liber si lucru in echipa. Totodata, pentru membrii asociatiei, implementarea „Sport Quest” a presupus punerea in practica a cunostintelor teoretice si practice. Activitatile de gestionare a sarcinilor, a materialelor, dar si a voluntarilor, au generat o schimbare la nivelul echipei de proiect, prin punerea in practica a abilitatilor de comunicare in echipa, dar si cu publicul. Vizibilitatea Asociatiei Team Work a crescut dupa organizarea evenimentului „Sport Quest”, fiind vizat un nou domeniu, sportul. Implicarea membrilor voluntari din cadrul organizatiei a reprezentat un punct forte pentru desfasurarea in siguranta a evenimentului. In acest sens au fost dezvoltate abilitatile de colaborare, organizare si responsabilizare ale acestora. In urma evenimentului, au fost generate aparitii in mediul online, pe site-urile partenerilor media, blog-uri, dar si pe site-uri de stiri.
| Bugetul proiectului (in RON)
1500
| Parteneri
Nu este cazul
| Website-ul proiectului