Participanti & Proiecte
Un apel pierdut, o copilarie pierduta
|
Organizator: Asociatia Telefonul Copilului |
|
Categorie: Proiecte si campanii de CSR |
Bilant octombrie 2012 (extras din baza de date a Asociatiei Telefonul Copilului) – 11 ani, 1.826.838 de apeluri, 13.459.200 de minute de consiliere oferite, 39.291 de cazuri in care a fost necesara si interventia institutiilor abilitate. In perioada ianuarie 2012 - octombrie 2012, telefonul copilului a sunat de 122.808 ori. 72,48% din numarul total de apeluri inregistrate au fost din partea copiilor, 15,56% din partea parintilor, 11,96% din partea altor persoane ingrijorate pentru siguranta unor copii. Acest bilant a reprezentat punctul de pornire al maratonului “Un apel pierdut, o copilarie pierduta” care si-a propus constientizarea publicului larg cu privire la problemele intampinate de copii, dar si strangerea de fonduri prin SMS pentru intarirea capacitatii organizatiei de a raspunde cat mai multor cereri de ajutor.
| Scopul proiectului
Proiectul si-a propus constientizarea publicului cu privire la problemele cu care se confrunta copiii, conform datelor inregistrate in baza de date a Asociatiei Telefonul Copilului, precum si adunarea de fonduri in vederea dezvoltarii capacitatii logistice si umane a organizatiei pentru preluarea tot mai multor apeluri la 116 111. Participarea si implicarea publicului larg in demersul nostru a facut si de aceasta data diferenta intre un raspuns de la primul apel si un ton ocupat, pentru ca fiecare apel pierdut poate insemna pierderea sansei de a schimba in bine viata unui copil.
| Aria geografica
toate judetele
| Rezumat
| Date beneficiari
| Rezultatele proiectului
| Argument
| Bugetul proiectului (in RON)
8256
| Parteneri
Kanal D, Europa FM
| Website-ul proiectului
www.telefonulcopilului.ro/pierdut