close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



2 liceeni si o campanie de fundraising mai neobisnuita



| Organizator:
    Fundatia Inima de Copil
| Categorie:
    Originalitate
| Problema de fond
    Totul a pornit de la nevoia celor doi voluntari de a-si demonstra ca pot convinge oamenii sa se implice, sa fie receptivi la nevoile comunitatii, mai precis la cele ale copiilor in dificultate.
Ei erau convinsi ca actioneaza pentru o cauza buna, iar entuziasmul specific varstei si-a spus cuvantul, inlaturand barierele si obstacolele pe care le-ar sesiza alte persoane.
Nevoia celor doi voluntari de a-si demonstra ca pot produce schimbari in comunitate a dus ulterior la implinirea unei nevoi si un beneficiu pentru cei 20 copii de la Centrul de Zi Pechea al Fundatiei Inima de Copil – suplimente nutritive gustoase si sanatoase pentru toti copii asigurate pentru 3 zile.


| Scopul proiectului
    Scopul proiectului: Demonstrarea puterii de convingere pentru a atrage fonduri pentru o cauza sociala.
Obiectiv 1: Strangerea unei sume cat mai mari intr-o zi, pornind de la 2 lei, pentru a fi directionata catre copii in dificultate dintr-un program social.
Obiectiv 2: Schimbarea de mentalitati si implicarea activa a celor din jur pentru a aduce o schimbare in viata comunitatii.


2 liceeni si o campanie de fundraising mai neobisnuita 2 liceeni si o campanie de fundraising mai neobisnuita 2 liceeni si o campanie de fundraising mai neobisnuita

| Aria geografica
    Bucuresti

| Rezumat
    Campania desfasurata independent, de catre George si Ciprian, si-a propus strangerea de cat mai multe fonduri fara a avea un target specific, ci doar strangerea unei sume cat mai mari de bani pentru o organizatie cunoscuta care deruleaza proiecte pentru copii.
Pentru cei mai multi dintre noi povestile incep cu a fost odata ca niciodata ... Aceasta poveste incepe insa cu Exista... Exista doi tineri motivati care si-au propus sa faca fapte bune indiferent de conceptiile celor din jurul lor si astfel a inceput provocarea: Cate fonduri se pot strange pana la sfarsitul unei zile cu o investitie minima?
Eroii nostri, Ciprian Dudulea si George Moroianu, 2 liceeni din Braila, au vrut sa vada unde poate duce un capital de inceput de doar 2 lei, in cadrul unei campanii de strangere de fonduri mai neobisnuita. Astfel, s-au gandit sa mearga in Bucuresti. Au ajuns la 11:00, au cumparat 2 mere si au inceput campania. Initial, fiecare a mers pe drumul lui, dupa care au hotarat sa isi uneasca fortele si sa continue impreuna. De fiecare data, au vandut si au reinvestit banii obtinuti in alte fructe si dulciuri. La sfarsitul zilei, după multe locatii, refuzuri dar si oameni binevoitori, au reusit sa stranga suma de 173 lei.
Acum, ca in orice poveste trebuie sa existe si o zana buna sau o ursitoare ... in cazul nostru aceasta se numeste Zoia Zarnescu care i-a ghidat catre Fundatia Inima de Copil: un loc in care visele copiilor sunt sprijinite, un loc in care vietile unor copii ce se confrunta cu dificultati mult prea mari pentru umerii lor sunt schimbate in bine. Baietii au donat suma stransa către organizatie iar 20 de copii din cadrul Centrului de Zi de la Pechea au primit fructe si lactate pentru 3 zile.


| Date beneficiari
    Fara implicarea beneficiarilor directi, voluntarii, acesta campanie nu ar fi fost posibila. Datorita timpului, energiei, entuziasmului si optimismului investite de cei doi actiunea a avut succes. Elementele cheie au fost convingerea si credinta ca ceea ce au desfasurat este absolut necesar si va conta in viata copiilor ce vor beneficia de resursele stranse dar si pentru schimbarea de mentalitati si implicarea activa a unor persoane din comunitate.

| Rezultatele proiectului
    Campania desfasurata pe parcursul unei zile de 2 tineri voluntari implicati, cu un buget investit initial de 2 lei, a generat o suma de 173 lei cu ajutorul carora 20 de copiii au primit gustari reprezentate de fructe si lactate pentru 3 zile, in cadrul Centrului de zi din comuna Pechea, judetul Galati.
Ciprian si George estimeaza ca au discutat cu aproximativ 130 de persoane, avand o rata de succes de aproximativ 30%, cu o donatie medie de 4 lei/persoana.
Au existat beneficii si la nivelul personal al voluntarilor, crescand increderea si validand abilitatile de persuasiune si vanzare ale acestora, la nivel de comunitate – tinand cont de rata buna de raspuns a celor de au devenit donatori - dar si la nivel de organizatie deoarece am ajuns la concluzia ca societatea incepe sa se schimbe, exista din ce in ce mai multi eroi printre noi si avem incredere ca schimbarile devin din ce in ce mai vizibile.


| Argument
    Suntem obisnuiti ca celebritatile sa se implice in campanii de strangere de fonduri intr-o perioada foarte scurta de timp la finalul careia sumele sunt consistente. In cazul acestei campanii cei implicati, de la care a pornit totul, au fost 2 tineri de 17 ani carora nu le-a stat nimic in cale: nici ineditul ideii, nici alegerea de a face campania intr-un oras ce nu era al lor, investind resurse personale ca sa ajunga acolo, nici suma absolut ridicola cu care au inceput campania, nici teama de a vorbi unor oameni necunoscuti, nici teama de a fi refuzati de toata lumea si a nu reusi sa stanga nici un fel de fonduri. Si-au propus strangerea unei sume cat mai mari pe parcursul unei zile. Si asta au facut!.Campania a inceput individul, fiecare dintre ei a pornit cu incredere pentru a indeplini cat mai multe vise. Ulterior si-au unit fortele iar rezultatele au inceput sa vina mult mai usor.
Au cumparat si au vandut idei, implicare, fructe si dulciuri, ajungand la suma totala de 173 lei.

In ziua campaniei, in 5 locatii diferite din Bucuresti, Ciprian si George au avut de transmis un mesaj catre aproximativ 130 trecatori, au transmis o energie diferita : Totul devine mult mai usor si posibil atunci cand crezi! Impreuna putem reusi !

Ciprian si George nu sunt celebritati (inca!), suma stransa nu este una colosala, insa pentru noi si pentru cei 20 de copii de la Centrul de zi din Pechea ei sunt niste eroi cu suflet mare, care au pus pe masa suplimentul de la ora 16.00 timp de 3 zile


| Bugetul proiectului (in RON)
    2 lei

| Parteneri
    Nu au existat parteneri

| Website-ul proiectului
    http://www.inimadecopil.ro/index.php/2013-03-23-13-30-55/stiri/item/178-ce-poti-face-in-bucuresti-cu-doar-2-lei https://www.facebook.com/541579962541619/photos/a.541598175873131.1073741829.541579962541619/933543836678561/?type=1&theater





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->