Participanti & Proiecte
5 ani de MagicHOME
|
Organizator: Asociatia MagiCAMP |
|
Categorie: Campanii sociale |
Aniversarea a 5 ani de la inițierea proiectului și a campaniei MagicHOME ne-a determinat să facem o campanie de mulțumire și de demonstrarea a impactului pe care îl putem avea împreună, atunci când ne mobilizăm și decidem să acționăm pentru a implementa o soluție la o problemă.
| Obiectivele campaniei
Raportare a rezultatelor față de oamenii care s-au implicat în campania MagicHOME, conștientizare a impactului și încurajarea publicului larg să susțină o cauză în care cred.
| Aria geografica
Toate orașele și județele din România
| Rezumat
În noiembrie 2022, s-au împlinit 5 ani de la inițierea proiectului și campania de comunicare MagicHOME. A fost o campanie care a generat multă vizibilitate și implicare și am dorit să arătăm publicului larg cât de mult poate face o comunitate de oameni care aleg să se implice, cum puțin cu puțin se poate obține o schimbare la nivel mare. Campania a avut 3 componente:
1. Am realizat un spot video de tip raportare (3 versiuni de 20 secunde, 1 minut și 2 minute), prin care să arătăm ce am reușit să oferim copiilor cu cancer și alte afecțiuni grave - 14 case sau apartamente în 5 orașe, aproape 14.000 de copii și părinți cazați gratuit și 117.000 de nopți de cazare.
2. Am scos la iveală o serie de povești ale copiilor și părinților care au stat în MagicHOME - https://asociatiamagic.ro/povestea-scaunului/2201.html?fbclid=IwAR39CCg0VPflr16r_UxUzwnBwvxp1WDzcJ0gE628xL44A9bRd1ozJ-8hGog
3. Am organizat o seară la teatru, la piesa "Oscar și Tanti Roz", pentru reprezentanții companiilor și persoanele publice care au particpat la campanie și care au oferit sprijin financiar pentru MagicHOME, la finalul căreia Marius Manole și Oana Pellea au ținut discursuri despre impactul campaniei MagicHOME și al sprijinului comunității - ne-am dorit să transmitem într-un mod inedit că fiecare dintre noi poate fi o Tanti Roz pentru un copil grav bolnav.
| Date beneficiari direcţi
Donatori, sponsori și voluntari în campania MagicHOME de toate vârstele și din toate mediile sociale, dar și publicul larg cu potențial financiar care dorește să facă o schimbare prin intermediul sprijinului unei cauze sociale.
| Activitati
Am dorit să avem un fir roșu între campania MagicHOME din 2017 și campania de aniversare a 5 ani de MagicHOME - acest fir roșu a fost reprezentat de Oana Pellea și Marius Manole, dar și de agenția Jam Sessions (fosta Jazz Communication) care a pus lumină pe povestea scaunului și a arătat impactul simbolic pe care acest scaun l-a avut în viața oamenilor.
| Rezultatele proiectului
Am umplut o sală de spectacol de 500 de locuri cu reprezentanții companiilor, persoanele publice și voluntarii care au susținut campania MagicHOME în 2017, dar și ulterior. Impactul emoțional la piesa și Tanti Roz a fost foarte mare șia generat loializare în rândul partenerilor Asociației pentru că le-am transmis că fiecare dintre ei a fost un fel de Tanti Roz pentru mii de copii cu cancer și părinții acestora prin gestul lor de a sprijini MagicHOME.
Un alt mesaj puternic a fost faptul că 117.000 de nopți de cazare oferite înseamnă echivalentul a 320 de ani.
Participanții au postat pe social media fotografii și reacții ca urmare a piesei ceea ce a ajuta la propagarea mesajului.
A fost o campanie online în mare parte și am transmis spot-ul într-un mesaj de mulțumire tuturor oamenilor care au donat prin SMS de-a lungul celor 5 ani.
Am măsurat toar rezultatele de fundraising prin care considerăm că campania și atins scopul.
| Parteneri
Jam Sessions
Fulg Media
| Despre organizator
Asociația Magic (MagiCAMP) este un ONG care oferă sprijin emoțional și material copiilor cu afecțiuni oncologice și alte afecțiuni grave, precum și familiilor acestora, prin 12 proiecte care asigură servicii și produse pentru aceștia.
| Website proiect
https://www.youtube.com/watch?v=PkYRKlUGeLM