Participanti & Proiecte
273 Locuri pe care trebuie sa le vizitezi inainte sa pleci din Romania
|
Organizator: 273 Locuri de vizitat in Romania |
|
Categorie: Arta si cultura |
Motivatia personala o reprezinta pasiunea pentru calatorii. Incurajata de prieteni, vazand lipsa unor initiative de promovare a turismului, intampinand dificultatea de a regasi o comunitate de oameni cu aceleasi preocupari, Magda a dezvoltat acest proiect care la inceput nu a fost decat o lista cu locuri de bifat in Romania.
| Scopul proiectului
-Sa facem cunoscute frumusetile Romaniei.
-Sa aducem o doza de optimism in viata celor din jurul nostru. Sa prezentam lucurile intr-o lumina pozitiva.
-Sa ii educam pe cei care pleaca in afara granitelor ca pot trai frumos, pot vorbi cu mandrie despre tara de unde provin.
- Sa sustinem activitatile culturale, sa incurajam tinerii sa viseze maret si sa se mandreasca ca sunt romani.
| Aria geografica
Toate
| Rezumat
Proiectul 273 locuri de vizitat in Romania a pornit ca o pasiune a Magdei Savuica de a le arata prietenilor ei locuri deosebite si mai putin cunoscute de publicul larg in Romania. Ideea s-a transformat intr-o pagina de facebook care a avut succes in randul romanilor si nu numai. Intre august 2010 si decembrie 2012 pagina a adunat in jurul ei o comunitate de 329,516 de fani.
Ce este 273? O proiectie a atractiilor turistice romanesti, construind astfel un brand de tara denumit simbolic ‘273’. Pasiunea pentru calatorii si oportunitatea de a oferi o perspectiva pozitiva prin descoperirea tarii ofera motivatia necesara derularii acestui proiect. Comunitatea s-a dezvoltat suprinzator, oamenii fiind atrasi de posibilitatea de a-si cunoaste tara, prin aflarea informatiilor utile care faciliteaza vizitarea locurilor din tara.
Astazi, https://www.facebook.com/273.ro are 366 000 de fani si este compusa din zeci de fotografi, proprietari de pensiuni, agentii de turism, turisti.
Ce am realizat concret pana astazi:
• Saptamanal posturile noastre sunt vazute de 1 milion de oameni din toata lumea. (Sursa Facebook Insights). Principala audienta este create de oameni cu varste cuprinste intre 25 si 35 de ani. 40%.
• Suntem cunoscuti pentru promovarea si sustinerea activitatilor sociale si culturale. Am sustinut cu success campanii ale Salvati copiii, Asociatia Mame, etc
•O colaborare cu Ministerul Agriculturii, suntem in negocieri cu Casa Regala a Romaniei , presa scrisa si tv etc.
• Profesori universitari, studenti romani plecati in alte tari folosesc imaginile noastre in prezentari despre Romania.
Ce planuri avem pentru viitor?
-Harta online cu cele 273 locuri.
- Un ghid turistic tiparit pentru romani si straini.
| Date beneficiari
Fotografiile pe care le publicam sunt in marea majoritate venite din partea celor care calatoresc in Romania. Fotografi profesionisti sau oameni care fac acest lucru din pasiune, toti sunt incurajati sa contribuie in acest fel la colectia noastra de aproape 10 000 de fotografii din Romania.
| Rezultatele proiectului
•Saptamanal posturile noastre sunt vazute de 1 milion de oameni din toata lumea. (Sursa Facebook Insights). Principala audienta este create de oameni cu varste cuprinste intre 25 si 35 de ani. 40%.
•Suntem cunoscuti pentru promovarea si sustinerea activitatilor sociale si culturale. Am sustinut cu success campanii ale Salvati copiii, Asociatia Mame, expozitii si workshop-uri de fotografie.
•O colaborare cu Ministerul Agriculturii, suntem in negocieri cu Casa Regala a Romaniei , presa scrisa si tv etc.
•Profesori universitari, studenti romani plecati in alte tari folosesc imaginile noastre in prezentari despre Romania.
•Primim feed-back de la romanii care calatoresc in locurile pe care noi le recomandam si despre care nu stiau nimic. Primim de asemeni feedbackuri de la romanii plecati in afara tarii care au inceput sa preia initiativa noastra si sa o duca la nivelul la care vor sa faca cunoscute frumusetile tarii lor in regiunea unde se afla. Iata un exemplu concret:
“Exista un liceu in Carolina de Nord unde pozele astea apar in fiecare zi pe un ecran urias , la inceputul fiecarei ore de chimie. Studentii mei s-au obisnuit si abia asteapta sa vada mai mult si sa afle mai mult. Este un omagiu modest adus tarii mele si imi mai alina dorul ...Multumesc ca pot face asta datorita tie...” (Mirela Risden)
- Am creat alte pagini pe Facebook de mare impact care se leaga strans de proiectul 273 Locuri:
- 273 Reasons to Visit Romania
- Cu Romania in gand prin lumea asta mare
Am ajutat la crearea paginii: Istorie vie-pe urmele veteranilor de razboi
| Bugetul proiectului (in RON)
0
| Parteneri
Ministerul Agriculturii, Continental Hotels, Business Review, Volksbank, Money Chanel
| Website-ul proiectului
www.273.ro