close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



iziBAC



| Organizator:
    IziBac
| Categorie:
    Educatie, Invatamant, Cercetare
| Problema de fond
    Proiectul a pornit din experiența de predare a Ralucai Stratulat, profesor, care a dorit să identifice principalele bariere pe care elevii le întâmpină în obținerea unor rezultate superioare la examenul de Bacalaureat, dar mai ales în a dezvolta sau păstra plăcerea actului învățării. Acestea, obținute prin sondaje cu peste 1600 respondenți, 10 focus grupuri și peste 60 de interviuri 1-la-1 au condus la ideea inițială din spatele aplicației iziBAC - o aplicație mobilă, gratuită și gamificată, bazată pe cele mai avansate tehnici de gamificare din lume, capabile să ofere până la 70% mai multă implicare cu materia predată și 90% mai multă retenție a informației. Varianta inițială a aplicației iziBAC a fost lansată în iunie 2018 și a fost la rândul său testată de peste 2000 de beta-testeri și ulterior validată de peste 32.000 de descărcări.

| Scopul proiectului
    În cadrul echipei IziBac, considerăm cu tărie că educația este fundamentul pe care o societate este construită. Și credem că un viitor luminos poate să fie construit doar de către tineri care îndrăznesc să viseze, de inovatori și antreprenori, de oameni care își urmăresc pasiunile și cărora nu le este teamă să gândească critic. În această viziune, educația nu poate să fie decât una liberă, care să scoată la iveală potențialul ascuns al fiecărui elev. De aceeea, obiectivul nostru este dezvoltarea unei aplicații mobile care să ofere o experiență de învățare completă, accesibilă și distractivă.

iziBAC iziBAC iziBAC

| Aria geografica
    Romania

| Rezumat
    Proiectul iziBAC a câștigat Premii la Gala Societății Civile în 2019 - locul 3 la secțiunea Educație și locul 2 la secțiunea Inițiative Cetățenești. De atunci, suntem mândri să raportăm reușite majore în misiunea noastră socială de a realiza o schimbare pozitivă în cadrul educației românești. Am ajuns la 32.000 utilizatori, am primit Sigiliul de Excelență al Comisiei Europene pentru inovație și am atras o finanțare privată de 130.000 euro, reusind să scalăm masiv eforturile de dezolvare. Am lansat o variantă de aplicație complet refăcută ca UX și am inclus funcționalități adiționale precum resurse PDF și curricule non-formale alături de parteneri educaționali de renume. Continuăm să lucrăm pentru dezvoltarea unui mod multiplayer pentru a aduce mai multe provocări în experiența educațională și am început filmarea pentru primele pachete video, astfel încât în curând vom oferi o experiență educațională digitală completă pentru pregătirea la Bac - clipuri video, sistem gamificat de testare și microlearning, moduri stimulante de educare prin joc, precum și o comunitate online de sprijin reciproc.

Am început de asemenea expansiunea internațională, modelul nostru fiind în prezent testat în Statele Unite pentru pregătirea pentru examenul SAT.

Motivația noastră fundamentală rămâne însă aceeași - dorim să accelerăm procesul de digitalizare a educației din România, precum și să oferim o experiență plăcută de învățare, bazată pe explorarea curiozității native și în concordanță cu structura mentală a noilor generații de elevi.


| Date beneficiari
    Anual, aproximativ 250.000 de elevi din clasele terminale (a 11-a si a 12-a), precum si cei care au picat Bacalaureatul in sesiunea precedenta, se pregatesc pentru actuala sesiune. Dintre acestia, 230.000 au acces la internet printr-un smartphone. Acestia sunt grupul tinta al IziBac.

| Date beneficiari
    Parintii de elevi in anii terminali la liceu. Profesori de liceu

| Activitati
    Abordarea aleasă pentru a realiza aceste schimbări este una de antreprenoriat social - obiectivul este unul civic, însă înțelegem că doar prin autosustenabilitate putem scala eforturile și resursele necesare pentru a realiza un impact real. De asemenea, strategia de dezvoltare este un focus pe experiența utilizatorului și dezvoltarea de noi funcționalități, lăsând crearea de conținut educațional la latitudinea celor peste 30 de profesori colaboratori și promovarea prin parteneri educaționali și tineri ambasadori ai proiectului. În perioada de la ultima ediție GSC, am realizat activități de dezvoltare software, de dezvoltare de parteneriate naționale și internaționale precum, de extindere a bazei de date educaționale, precum și de promovare către utilizatori. Am desfășurat de asemenea și activități conexe, precum scrierea de proiecte pentru finanțări, care s-au materializat prin reușite precum Sigiliul de excelență sau atragerea unei investiții private majore.

| Rezultatele proiectului
    Principala valoare adăugată este însuși experiența calitativ superioară a actului de învățare digital gamificat. Studii clinice arată că aceasta conferă până la 70% mai multă implicare a elevului și o creștere cu 90% a retenției informației. Aceste avantaje sunt disponibile gratuit în aplicație, alături de o bază cu itemi educaționali în continuă creștere. Plănuim să realizăm o integrare cu un provider de teste psihometrice, aceasta urmând să cuantifice exact beneficiile educaționale pe care aplicația noastră le oferă.

| Bugetul
    0

| Parteneri
    Echipa Izibac

| Website proiect
    https://izibac.ro/#/





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->