close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Impact Marketing School



| Organizator:
    Voluntari pentru Idei si Proiecte
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    Principala problema identificata a fost lipsa posibilitatii studentilor interesati de marketing(*) de a pune in practica cunostintele acumulate, intr-un context real. Studentii se plang de programa universitara axata in special pe latura teoretica si de lipsa de interactivitate in cadrul cursurilor. Ei isi doresc informatii reale, venite direct “de la sursa”, si un contact cat mai rapid cu lumea in care isi vor desfasura activitatea.
De asemenea numeroase companii sunt nevoite sa trimita in linia intai absolventi care nu au experienta si cunostintele necesare, cu toate ca acestia au urmat o facultate de profil.

(*)In urma unei cercetari realizate de VIP in 2009, proiectele de marketing ocupa locul 2 in topul preferintelor studentilor.


| Scopul proiectului
    Scop:De a oferi studentilor interesati de marketing posibilitatea de a-si pune in practica cunostintele teoretice intr-un context real,rezolvand un brief pentru compania partenera.De asemenea compania are posibilitatea de a lua contact direct si de a atrage resurse umane specializate. Obiective: 1.implicarea companiilor in sprijinirea si formarea tinerilor, facilitand pe termen lung interactiunea intre companii si studenti 2.Cresterea nivelului de cunostinte, atat teoretice cat si practice 3.Crearea unei comunitati de tineri interesati de marketing 4.Cresterea employer brandingului pt partener

Impact Marketing School Impact Marketing School Impact Marketing School

| Aria geografica
    Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Brasov, Targu Mures, Craiova, Constanta

| Rezumat
    Ajuns la a IX-a editie in 2010, Impact Marketing School este prima scoala de marketing nationala care isi propune sa imbine teoria cu practica. Acest proiect se finalizeaza cu rezolvarea unui brief pentru compania partenera.
Din punct de vedere al business-ului compania castiga: vizibilitate in grupul tinta si 7 rezolvari de brief - campanii integrate de marketing, care pot fi implementate. De asemenea are posibilitatea de a recruta resurse umane pregatite din randul participantilor si de a lua contact direct cu mediul studentesc (isi poate adapta produsele si serviciile cu usurinta).


| Date beneficiari
    -

| Rezultatele proiectului
    Proiectul a avut un numar record de aplicanti pentru o initiativa de acest gen (316 aplicanti).
Cea mai importanta realizare este comunitatea care s-a format in jurul acestui proiect (participanti, organizatori, reprezentati ai companiei si speakerii din timpul evenimentului). O parte dintre participanti au intrat in mediul privat prin intermediul acestui proiect, luand contact cu specialisti din domeniu, si angajandu-se apoi in companiile sau agentiile in care acestia isi desfasoara activitatea. Efectele pozitive in cazul partenerului, s-au observat prin cresterea notorietatii sale in randul studentilor (90% dintre participanti au zis ca dupa aceasta experienta au inteles mai bine compania si produsele sale bancare, iar 60% au declarat ca vor recomanda mai departe serviciile oferite de Raiffeisen Bank)


| Argument
    -

| Bugetul proiectului (in RON)
    30500

| Parteneri
    Raiffeisen Bank, ASE Bucuresti, Talent Gate, IAA, Burger King, Editura Vellant, Editura Meteor Press, Editura Business Tech, Omad Media,

| Website-ul proiectului
    www.marketingschool.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes