close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Generatia S



| Organizator:
    Asociatia Charity Gift
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    A invata despre cum poti avea un regim de viata sanatos,cum te poti apara de boli,cum te poti implica in ajutarea celor care sufera de o afectiune poate parea uneori dificil,fie poate fi considerata o activitate plictisitoare.Desi avem toate instrumentele prin intermediul carora sa ne informam,multi dintre noi nu facem acest lucru din diverse motive,unul dintre acestea fiind si modul in care percepem, din exterior,domeniul respectiv.Totodata,este important sa fim informati cu privire la cele mai frecvente situatii care ne pot afecta sanatatea si cum putem preveni imbolnavirea.Informatiile referitoare la nevoile gurpului tinta au fost identificate prin intermediul lucrului direct cu acestia, prin chestionare si prin analiza gradului de constientizare pe care tinerii il au cu privire la sanatatea lor.

| Scopul proiectului
    Proiectul a vizat educatia tinerilor in directia unui stil de viata sanatos.Obiective:stimularea interesului tinerilor pentru un stil de viata sanatos;promovarea tolerantei si sensibilizarea tinerilor fata de persoanele cu dizabilitati;Combaterea discriminării bolnavilor de SIDA ;promovarea metodelor de informare cu privire la stilul de viata; transformarea siteului proiectului intr-o platforma de comunicare si de informare in acest domeniu;promovarea filmului ca metoda inovativa si alternativa de informare;promovarea dialogului cu privire la domeniul sanatatii

Generatia S Generatia S Generatia S

| Aria geografica
    Cluj, Iasi, Timisoara, Bucuresti, Brasov

| Rezumat
    GeneratiaS, prima caravana educationala de filme cu teme despre sanatate face parte din proiectul pilot denumit Better Education Through Innovation.BETI isi propune sa ajute la educatia generatiei tinere prin intermediul filmului,prezentat ca parte a tehnologiei digitale si ca metoda alternativa de educatie.Echipa CharityGift.ro s-a implicat in calitate de co-organizator la acestui proiect deoarece la nivel local se deruleaza foarte putine campanii de acest tip,de cele mai multe ori fara un impact direct asupra celor carora se adreseaza.Totodata,rata crescanda a consumului de alcool,droguri,fumatului,in comunitatile locale afecteaza pe termen lung stilul de viata al tinerilor.Mai mult decat atat, desi afirmam ca suntem parte dintr-o generatie noua,inca ne confruntam cu dificultati in ceea ce priveste informarea corecta cu privire la sanatatea noastra.CharityGift.ro a implementat acest proiect impreuna cu Media Image Factory deoarece compania are experienta in dezvoltarea programelor de CSR, in domeniul ONG, dar este si o prezenta activa in domeniul comunicarii.

| Date beneficiari
    Prin intermediul proiectului GeneratiaS,tinerii participanti au vizionat o serie de filme cu tematica specifica,fiind astfel incurajati sa utilizeze acest instrument de informare si in cadrul activitatilor formale pe care le realizeaza.Totodata,prin incurajarea dialogului cu reprezentanti ai acestei sfere de activitate le-am oferit oportunitatea de a adresa intrebari,de a afla lucruri practice,de a sti unde pot apela in momentul in care se confrunta cu o problema.Tinerii au fost incurajati sa transmita mai departe,in comunitatea lor,informatiile pe care le-au aflat si sa se implice in activitatile ONGurilor care au luat parte la proiect.

| Rezultatele proiectului
    Rezultate:Prima caravana educationala de film pe teme de sanatate;7 filme;5 orase;peste 4 200 de tineri prezenti la proiectii;79 de parteneri;33 parteneri media;Peste 166 de aparitii media(peste 120 in media centrala, peste 30 in presa locala, 10 stiri /materiale pe posturile TV locale,mini stiri in TVR Matinal,TV Iasi Life, Realitatea TV Timisoara, TVR Timisoara,TV 89,Antena 1 Brasov,1 in direct la TVR Iasi,spot radio ZU,spot Radio Romania Actualitati,material Radio Timisoara,Radio Resita,stiri pe RomanticFM,Radio Trinitas);23 unitati de invatamant gazde ale evenimentelor,si peste 45 de unitati de invatamant participante;Realizarea si publicarea primului sondaj care releva cat stiu tinerii despre un stil de viata sanatos Subiectele abordate prin intermediul filmului au suscitat interesul tinerilor,datorita faptului ca sunt de actualitate,adaptate varstei si problemelor lor.Participarea medicilor specialisti,care au oferit consultanta in domeniul nutritiei si dermatologiei,a reprezentat un punct de atractie al evenimentului.Evenimentul de la Cluj,la care a participat Prof. Dr. Gh. Mencinicopschi a fost de departe cel mai dinamic.Au fost create premisele unui dialog natural, care a demonstrat nevoia de informare a tinerilor.Cadrele didactice implicate au oferit organizatorilor un feed-back pozitiv si au evidentiat nevoia de informare acuta a tinerilor.Scopul si obiectivele propuse au fost atinde prin intermediul cadrului de dialog creat de catre organizatori,dar si de activitatea tinerilor,care au dovedit ca un astfel de subiect ii intereseaza.

| Argument
    Caravana GeneratiaS isi propune sa devina o permanenta in procesul invatarii unui stil de viata sanatos. Site-ul proiectului este o prima platforma de informare in acest sens.Compania Media Image Factory s-a implicat in dezvoltarea acestui proiect,oferind consultanta, atragand parteneri si construind durabil o retea de persoane interesate de domeniul sanatatii. Deschiderea pe care ei oferit-o, dar si dialogul sustenabil pe care l-au initiat cu unitatile de invatamant si cu cadrele didactice implicate, a reprezentat un impuls pozitiv in dezvoltarea proiectului pe termen lung.Totodata,impactul asupra comunitatii a fost unul major,deoarece proiectul aduce o schimbare in mai bine pe mai multe planuri:de mentalitate,de abordare a problemelor,de dialog cu profesionisti,de promovrea a initiativei din partea tinerilor cu privire la subiect.Totodata, proiectul promoveaza realizarea activitatilor concrete si oferirea informatiilor in comunitate.

| Bugetul proiectului (in RON)
    20000

| Parteneri
    Autoritati: Ministerul Sanatatii, Institutul de Sanatate Publica, Colegiul Medicilor, COPAC – Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice din Romania, primariile/ Parteneri media: Radio Romania Actualitati, Radio Romania Cultural, Radio Zu, TVR, Senso TV, Prevention, Men’s Health, Jurnalul National, Doctorul Meu, Farmacia Ta, Tonica, ZIUA de Vest, Ziarul de Iasi, Sanatatea TV, Reteaua Info-Sanatate, CSR Romania, PR Romania, 121.ro, Roportal.ro, MedicalStudent.ro, SfatulMedicului.ro, Studentie.ro, calificativ.ro, Port.ro, Bucuresteni.ro, IubescBrasovul.ro, bucuresteni.ro, clon.ro, tion.ro, stiridebine.ro, Transilvania Express, Sanatatea Media Group, Media Kompass, Zile si Nopti./Companii: StudentBank powered by Raiffeisen Bank, Farmaciile Dona, Roche, Abbott Romania, Merck Sharp & Dohme Romania, Bristol-Myers Squibb, Biofarm, Bayer, Weltauto, Rompetrol, Danone, Vichy, GlaxoSmithKline, Mitsubishi Motors/ Organizatii Non-Guvernamentale: Autism Romania,Slavati Copii, APAH-Ro, Fundatia Alaturi de Voi, Nutritie si Sanatate, ANCAAR, Fundaia Sensiblu, Hospice Casa Sperantei, UNOPA, Fundatia Inima de Copil, Fundatia Pentru Voi

| Website-ul proiectului
    www.generatis.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes