Participanti & Proiecte
PRint editia a II-a
|
Organizator: PRIME Romania |
|
Categorie: Educatie, Invatamant, Cercetare |
In contextul in care studentii la comunicare si relatii publice nu au in curriculum decat un numar restrans de cursuri de publicitate (strict teoretice, fara componenta practica), a fost identificata nevoia initierii unui proiect care sa acopere aceste doua componente.
Identificarea a fost realizata prin intermediul experientei personale a organizatorilor si in baza contactului direct al acestora cu publicul tinta.
| Scopul proiectului
Scop: oferirea unei alternative de pregatire a viitorilor specialisti in domeniu si oferirea unei posibilitati de inserare pe piata muncii a participantilor
Obiectiv 1: Formarea, din punct de vedere teoretic, a unui grup restrans de studenti cu ajutorul unui specialist din domeniul vizat
Obiectiv 2: Pregatirea practica a unui grup restrans de studenti pentru realizarea de materiale vizuale de promovare cu ajutorul unui practician in domeniul vizat
| Aria geografica
Bucuresti
| Rezumat
Nevoile identificate: studentii de la Comunicare si Relatii publice nu au suficiente cunostinte practice despre organizarea vizuala a unei reclame.
Obiectivele vizate:
Informarea participantilor cu privire la demersul realizarii materialelor vizuale de promovare (prin intermediul unei conferinte in cadrul careia baza teoretica este oferita de un practician)
Formarea tehnica a participantilor la workshop (in cadrul caruia specialistul invitat consiliaza si indruma studentii in realizarea unui task dat)
Activitati si rezultate:
In cadrul conferinţei gazduită de Orange concept store, Liviu Ion – Director Executiv de Comunicare al Grupului Renault Romania si Gabriel Agu – Senior Experience Designer la GreenPixel au expus ingredientele unui design de succes. Conferinta a reusit sa adune aproximativ 100 de participanti.
La workshop, sustinut in cadrul salii de informatica a Liceului Bilingv Miguel de Cervantes, Alex Ionescu – Creative Director Greenpixel ne-a prezentat importanta comunicarii in design, precum si importanta designului in comunicare. Data fiind limitarea de spatiu, numarul de participanti a fost de 25.
| Date beneficiari
Responsabilizarea participantilor s-a realizat prin intermediul unei serii de mesaje ce au avut ca punct principal ideea posibilitatii de inserare pe piata muncii, prin punerea lor in contact cu reprezentanti din domeniu.
Posibilitatea aplicarii practice asistate a informatiilor teoretice dobandite in conferinta din acelasi program.
| Rezultatele proiectului
Rezultatele proiectului se reflecta in numarul de participanti (mentionat anterior) si in feedbackul pozitiv primit din partea acestora.
De asemenea, dorinta publicului de a implementa si o a doua editie si cererile expres formulate de acestia in aceasta privinta, reflecta nevoia publicului vizat de a participa la proiecte de acest tip.
Beneficiile obtinute de indivizii care constituie publicul tinta sunt de natura teoretica (informare realizata de un specialist , activ pe piata muncii, capabil de a oferi "insights" valoroase din domeniul de activitate) si de natura practica (formare si indrumare realizata de un practician si posibilitatea de aplicare a informatiilor obtinute in cadrul unui workshop interactiv)
| Bugetul proiectului (in RON)
0,0
| Parteneri
Orange Concept Store, Grup Renault Romania, GreenPixel, Liceul Bilingv
| Website-ul proiectului
printeazama.wordpress.com