Participanti & Proiecte
Creative Night Talks 2022
|
Organizator: Asociatia Atelierul de Creatie |
|
Categorie: Artă și cultură |
Proiectul cu CARACTER INOVATOR mizeaza pe o colaborare intre entitati juridice publice (cofinantare din partea Ministerului Culturii), private atat parteneri media, cat si cofinantator propriu: Nicoleta Stoian PFA, fiecare venind in proiect cu un know-how complex si pertinent, si categorii de public interesate in domeniul artei & creativitatii nationale, rezultand astfel un transfer de informatii coerent si actual.
Proiectul are capacitatea de a determina o schimbare la nivel teoretic (prin materialele vizuale: kitul vizual al proiectului: logo, afis, bannere online), dar si practic (prin cele 10 interventii audio-video & 2 concerte live) in domeniile de referinta in care activeaza: cultura si industrii creative.
| Scopul proiectului
SCOPUL proiectului este crearea unui program cultural complex, de interventii audio-video live si 2 concerte Birkoeff si Mara Halunga si Caue de Marinis, care sa vina in sprijinul industriilor creative si culturale din Romania: sa le ajute sa se dezvolte coerent, sa le promoveze unui public divers si sa le asigure expunere la nivel national.
OBIECTIVE GENERALE:
Diversificarea continua a ofertei culturale Dezvoltarea constanta a antreprenoriatului creativ & cultural sustenabil Generarea de noi audiente pentru industriile creative & culturale pe plan local - national- international.
| Aria geografica
Online, la nivel national si international
| Rezumat
Proiectul "Creative Night Talks” este initiat de Asociatia Atelierul de Creatie si este o continuare a editiilor deja existente ale Creative Night Talks, proiect initiat in august 2020, prin prisma pandemiei de COVID- 19.
Proiectul este un generator de noi audiente capabile sa perceapa cultura online, si se adreseaza catre zone cu acces limitat la cultura. Orice persoana vorbitoare de limba romana cu conexiune la internet va avea acces nelimitat la acest proiect, cele 10 inregistrari cu speakerii, din 2023, ramanand in arhiva asociatiei pe termen nelimitat, disponibile oricand in format gratuit.
Proiectul, prin modul in care este gandit, sprijina adaptarea demersurilor educational- culturale la platforme diverse de prezentare si difuzare.
Obiectivele proiectului: Diversificarea continua a ofertei culturale Dezvoltarea constanta a antreprenoriatului creativ & cultural sustenabil
Proiectul are un impact major pentru profesionisti din domeniul industriilor creative si culturale si pentru modul in care diversifica categoriile de public. Proiectul vine cu o documentare evidenta si completare a datelor ce tin de statusului industriilor creative si culturale romanesti & cu o profesionalizare a modului de colaborare si prezentare a proiectelor culturale.
Un rezultat anticipat al acestui proiect este dezvoltarea si continua formare pe termen lung a unei comunitati creative si culturale mai intai la nivel national, si ulterior international.
| Date beneficiari direcţi
Grupurile tinta ale proiectului
• Specialisti in domeniile artelor vizuale, industriilor creative
• Publicul larg interesat de domeniul industriilor creative;
• Designeri de produs, creatori de produs, autori de produse
• Persoane la inceput de drum intr-o cariera profesionala creativa
Beneficiarii DIRECTI
• 1000 de persoane (abonati la newsletterul saptamanal revista-atelierul.ro)
• 34.000 de persoane following organic ai retelelor de social media ale noastre: Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest,
• 3 membri ai echipei de organizare ai Asociatiei Atelierul de Creatie
• 2 voluntari ai Asociatiei Atelierul de Creatie
• 3 bloggeri/vloggeri
• 6 de persoane din cadrul furnizorilor de servicii
• 10 speakeri
• 2 formatii/ performeri muzicali
| Activitati
Etapa pregatitoare:
[] Strategia de comunicare
[] Activitatea de cercetare si contact
Etapa de desfasurare:
[] Organizarea propriu-zisa a proiectului in zile de joi, online intre orele 21.00 si 22.00, editiile cu concerte au fost mai lungi.
Etapa de evaluare şi raportare:
[] Monitorizarea rezultatelor
[] Diseminarea rezultatelor prin postcomunicate de presa si conceperea unui PDF online cu rezultatele proiectului
[] Monitorizarea proiectului
[] Redactarea rapoartelor de decont & decontarile
[]Evaluarea constanta a proiectului
Echipa de management foloseste INSTRUMENTE DE MANAGEMENT pe tot parcursul proiectului: diagrama Gantt, analiza SWOT, metode de monitorizare si evaluare ce se bazează pe indicatori calitativi și cantitativi.
Proiectul continua activitati care sunt implementate foarte bine si eficient de peste 13 ani, de echipa asociatiei Atelierul de Creatie.
| Rezultatele proiectului
Un rezultat anticipat al acestui proiect este dezvoltarea si continua formare pe termen lung a unei comunitati creative si culturale mai intai la nivel national, si ulterior international interesati de statusul si productia de produse & proiecte romanesti inspirate din cultura si traditia romaneasca. Mentionam acest rezultat intrucat proiectele noastre au intotdeauna un impact national & international, publicul fiind interesat de acest domeniu creativ si cultural,
Fiind un proiect online 100%, rezultatele sale au fost majore.
Rezultatele asteptate sunt minim 20 de apariții media online minim 2 aparitii & interventii la televiziuni si la radio peste 50.000 de persoane expuse in cadrul celor 10 inregistrari audio-video peste 10 parteneriate media nationale pe langa cele deja prezentate la anexe
| Bugetul
65000 LEI
| Parteneri
Partener internaţional: Messe Frankfurt Sponsor: Nicomade.ro Parteneri instituţionali: Depoul de Artă Urbană, Casa Artelor- Direcţia Judeţeană de cultură Timiş Parteneri media: AGERPRES, Radio România Cultural, Radio Tanănana, The Institute, Igloo, Propagarta, Zile şi Nopţi, Cărtureşti, feeder.ro, MagMob, Curatorialist, IQads, PRWave, Munteanu, spotmedia. Parteneri media speciali: #better, Asociaţia Amaze Me, Asociaţia Culturală Metropolis
| Despre organizator
Cu un numar de peste 9,5 milioane de cititori, in cei 13 ani de activitate am realizat un continut editorial de peste 3.500 de articole si am promovat peste 1.800 de artisti si designeri de produs, fiind parteneri media la peste 600 de evenimente de profil nationale si internationale. Revista Atelierul este un proiect al Asociatiei Atelierul de Creatie, si din februarie 2018 este membra a retelei internationale N.I.C.E Network for Innovation in Culture and Creativity in Europe.
| Website proiect
https://www.revista-atelierul.ro/creative-night-talks/