Participanti & Proiecte
Institutul pentru Fericire
|
Organizator: Institutul pentru Fericire |
|
Categorie: Programe |
Nevoile au fost identificate prin interviuri si chestionare in anul 2012, apoi prin discutii individuale si prin prezenta in numar din ce in ce mai mare la evenimentele noastre.
| Scopul programului
Scopul nostru este sa crestem nivelul de educatie mentala si emotionala, iar obiectivele programelor noastre includ cresterea increderii personale, crearea de relatii mai bune, largirea zonei de confort, descoperirea de noi abilitati personale, schimbarea pozitiva a stilului de viata ale celor care participa la programul nostru.
| Aria geografica
Bucuresti
| Rezumat
Conform primului raport care trateaza in mod exclusiv gradul de fericire al diferitelor state, emis de Organizatia Natiunilor Unite in 2012, Romania este cea mai nefericita tara din Europa. Asadar, nevoia identificata este cresterea gradului de fericire prin imbunatatirea educatiei mentale si emotionale și prin ridicarea nivelului de inteligenta emotionala.
Noi suntem aici pentru a crea o cu totul altă realitate: una în care fiecare om este valorizat pentru potențialul și talentul său, una în care colaborarea este firească și grija pentru comunitate vine ca o înțelegere a propriilor nevoi.
Ne preocupam de educatia mentala si emotionala si preluam in mod constant informatii noi de la cei mai mari psihologi, sociologi, antropologi si neurologi din lume, pe care transmitem mai departe in comunitati si catre oameni prin organizarea de cursuri pentru adulti, ateliere de lucru, tabere de dezvoltare emotionala, conferinte, difuzari de documentare si dezbateri, campanii neconventionale si de informare in scoli, companii, outdoor, presa, comunitati partenere si in propriul centru.
Beneficiile programelor noastre includ cresterea increderii personale, relatii mai bune, largirea zonei de confort, descoperirea de noi abilitati personale, schimbarea pozitiva a stilului de viata.
Suntem infiintati in 2014 si pana in momentul de fata am organizat peste 300 de cursuri si campanii, am lucrat direct cu peste 8000 de persoane, iar indirect cu peste 20.000 de persoane, prin materialele din presa sau participarea la festivaluri de strada.
| Date beneficiari
Am lucrat în cei 2 ani cu peste 8000 de persoane, iar indirect cu peste 20.000 de persoane, prin materialele din presa sau participarea la festivaluri de strada.
Publicul tinta pentru cursurile noastre:
-Tineri intre 25 si 45 de ani
-Persoane cu studii superioare
-Persoane interesate de dezvoltare personala si inteligenta emotionala & sociala
-Barbati si femei in egala masura
-Persoane cu venituri peste medie
Avem și 20 de voluntari care se implică activ în evenimentele pe care le organizăm (atât în planificare, cât și în desfășurare).
Un alt mod prin care ne-am implicat in propularizarea ideii ca este extrem de important sa ne ingijim de inteligenta noastra emotionala, a fost alaturi de asociatia ROI in programul Adopta un liceu, unde am avut 90 de beneficiari, elevi din clasele 9-12, din liceul Dimitrie Motoc din Bucuresti.
| Date beneficiari
Beneficiarii indirecti sunt familiile, prietenii și colegii celor carepleaca de la cursurile noastre cu un plus de informatie in ceea ce priveste inteligenta si educatia emotionala, pe care o dau apoi mai departe, direct, prin povestire si indirect printr-un comportament schimbat in mod pozitiv.
| Activitati
Pentru a implementa și promova proiectul Institutul pentru Fericire, în anul 2015 am fost prezenți la festivaluri de stradă, în campanii neconvenționale, am organizat o tabără de dezvoltare emoțională și, bineînțeles, am organizat evenimente la sediul nostru.
| Rezultatele programului
Persoanele care vin la evenimentele din cardul proiectului pe care il derulam devin mai constienti de sine, de cum isi pot gestiona emotiile si de cum se pot folosi in mod pozitiv de inteligenta lor emotionala. De asemenea, beneficiarii au sesizat imbunatatiri in relatiile cu ei insisi, dar si cu ceilalti, au constientizat cat de important este sa aiba o mentalitate flexibila si o atitudine pozitiva in legatura cu viata lor in general. De asemenea, au aflat informatii despre cei 5 piloni comuni ai oamenilor fericiti (emotii pozitive, relatii pozitive, flux, scop si reusita), despre importanta recunostintei in viata de zi cu zi si despre lucrurile pe care le pot dezvolta pentru a avea un impact pozitiv in viata personala si profesionala. Un alt subiect unde beneficiarii au sesizat schimbari este abilitatea de a asculta activ si de a construi relatii autentice si pozitive cu ceilalti. Alte beneficii sunt: performante marite in viata profesionala, motivatie imbunatatita, incredere in sine si in ceilalti crescuta, leadership si management eficient si munca in echipa imbunatatita.
| Buget
28000
| Parteneri
Paradisul Verde, Solaris,Psychologies, HP, Danone, Catalyst, Tananana, Magic FM.
| Website program
www.ipf.ro