Participanti & Proiecte
Every Can Counts
|
Organizator: Asociatia Non Profit Alucro |
|
Categorie: Protectia mediului |
Campania a luat nastere la initiativa membrilor fondatori ai asociatiei care doresc ca prin proiecte durabile sa stimuleze colectarea dozelor din aluminiu la nivel national si sa sustina indeplinirea obiectivelor reciclarii impuse Romaniei odata cu aderarea la UE .
| Scopul proiectului
Obiective :
- educatie
- constientizare
- responsabilitate
- schimbare sociala
- stimularea colectarii selective a dozelor din aluminiu
| Aria geografica
Bucuresti , Brasov , Prahova , Galati
| Rezumat
Campanie adresata elevilor in vederea modificarii si imbunatatirii comportamentului fata de mediu si implicit fata de colectarea selectiva a dozelor din aluminiu .
Obiectivele campaniei au fost :
- implementarea in scoli a unui sistem de colectare selectiva a dozelor din aluminiu
-Responsabilizarea , educarea , informarea si constientizarea elevilor cu privire la contributia pe care o pot aduce prin reciclarea dozelor din aluminiu la salvarea resurselor , economisirea energiei dar si la reducerea depozitelor de deseuri
- Insuşirea unor deprinderi în spirit ecologic, în rândul elevilor
- Dezvoltarea spiritului competiţional prin participarea efectivă la colectarea selectivă a materialelor reciclabile . Fiecare participant va fi recompensat in functie de numarul de doze pe care le colecteaza .
Consideram ca aceasta campanie are efecte benefice asupra consolidarii comportamentului ecologic pe care trebuie sa-l descoperim sa sa-l dezvoltam in fiecare copil si ca poate constitui baza pentru adultul responsabil de mai tarziu .
Rezultatele obtinute ne-au aratat ca nu ne-am inselat : in numai 6 luni am colectat aproximativ 8 tone iar copiii au continuat aceasta activitate in timpul vacantelor scolare .
Odata cu inceperea noului an scolar majoritatea scolilor participante s-au aratat interesate de continuarea campaniei .
| Date beneficiari
Elevii au fost motivati de premiile individuale care s-au oferit pe loc in functie de numarul de doze adus .
| Rezultatele proiectului
Campania si-a atins obiectivele prin colectarea unei cantitati de 8 tone , la care nu ne asteptam nici noi nici participantii .Campania a generat efectul de "mushrooms " prin cooptarea parintilor , a familiei , a prietenilor , a vecinilor in aceasta actiune de a colecta cat mai multe doze si cu siguranta a generat " un obicei " din a continua colectarea si dupa incheierea campaniei , dovada fiind numeroasele mesaje pe care le primim de la participanti prin care ne intreaba cand vom relua campania in acest an .
| Bugetul proiectului (in RON)
45000,00
| Parteneri
Remat Holding , Inspectoratele Scolare Bucuresti , Brasov , Prahova , 100 de scoli , 90.000 elevi
| Website-ul proiectului