Participanti & Proiecte
BEST Training Week (BTW)
|
Organizator: Board of European Students of Technology Timisoara |
|
Categorie: Proiecte pentru tineret |
BEST Training Week sau BTW a luat nastere in urma obesrvarii unor nevoi la studentii Universitatii Politehnica Timisoara. Aceste nevoi sunt: dezvoltarea personala, punerea in aplicare a cunostintelor teoretice dobandite in facultate si adunarea de noi cunostinte, atat din domeniul de studiu, cat si din afara acestuia. Nevoile enumerate sunt indreptate spre o singura directie, cariera. Astfel, prin participarea la acest eveniment, studentii fac primii pasi spre a deveni mai pregatiti pentru viitoarea lor cariera.
De asemenea am identificat o nevoie in crearea interactiunii intre companii, traineri si studenti, o tangenta menita sa ii ajute si sa ii sprijine in eventualele activitati de dupa eveniment.
| Scopul proiectului
Scopul evenimentului este dezvoltarea studentilor atat pe plan tehnic, cat si personal prin punerea la dispozitie de traininguri din diferite domenii, astfel incat sa-i pregateasca pentru cariera pe care si-o doresc.
Crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea complementara a cel putin 300 de studenti.
Createa unui cadru de comunicare intre minim 4 companii, 300 de studenti si Universitatea Politehnica Timisoara.
Familiarizarea a minim 30 de studenti cu mediul de lucru din companiile partenere.
Un obiectiv indirect, realizat de la sine este dezvoltarea organizatiei si a evenimentului.
| Aria geografica
Timisoara
| Rezumat
BEST Training Week sau BTW, este un eveniment ce consta in traininguri pe diferite teme, adresate studentilor din Timisoara, fiind unul dintre evenimentele cele mai indragite de ei datorita diverselor cunostinte pe care le pot dobandi pe parcursul sau. Scopul evenimentului este acela de a dezvolta studentii timisoreni, atat pe plan personal, cat si pe plan profesional, pregatindu-i pentru viitoarea lor cariera, prin participarea la traininguri.
Anul trecut, a 3-a editie de BTW s-a desfasurat in perioada 16 - 22 noiembrie si a avut un real succes in randul studentilor. Aceasta editie a adunat 400 de studenti de la universitatile din Timisoara: Universitatea Politehnica, Universitatea de Vest, respectiv Universitatea de Medicina. Studentii au avut ocazia de a participa la trainingurile gratuite oferite de traineri specializati, respectiv reprezentanti ai companiilor, precum 3Pillar Global, Accenture, iSoftBet, Visma, Mahle si multi altii. Timp de 10 zile, studentii au avut oportunitatea de a-si dezvolta atat latura personala, optand pentru sesiunile de soft-skills, cat si cunostintele tehnice si abilitatile practice alegand workshopul potrivit nevoilor lor. Cele mai indragite traininguri alese de catre studenti au fost: Responsive WebDesign, Initiere in AutoCad, Cum ne pregatim de interviu, Training de Prim Ajutor si Nutritie si viata echilibrata, acestea avand cei mai multi inscrisi.
| Date beneficiari
400 de studenti
| Date beneficiari
5 companii, 3 institutii, 1 ONG
| Activitati
Punctul de pornire pentru proiect a fost abordarea companiilor timisorene din domenii tehnice variate, precum: IT, Mecanica, Industrie si altele, pentru a participa la eveniment cu traininguri sau sponsorizari.
Dupa stabilirea parteneriatelor si trainingurilor impreuna cu companiile, s-a trecut la abordarea trainerilor profesionisti pentru a creste si mai mult diversitatea evenimentului prin adaugarea partii non-tehnice, reprezentata in special de dezvoltarea personala.
Cu aceasta s-a incheiat partea de stabilire a trainingurilor care au loc la eveniment, urmand sa ne ocupam de crearea programului pentru traininguri.
Dupa ce am avut programul evenimentului, a inceput promovarea in randul studentilor prin materiale promotionale fizice, cum ar fi pliantele si afisele amplasate strategic. S-au mai folosit si materiale promotionale digitale pe pagina de Facebook BEST Timisoara si pe site-ul organizatiei. Concomitent cu promovarea, s-a dat startul inscrierilor la traininguri, orice student putandu-se inscrie prin completarea unui formular online.
Dupa ce am avut toti inscrisii, a urmat confirmarea participantilor la trainingurile la care s-au inscris.
Dupa ce a inceput evenimentul, la traininguri, pe langa participanti si traineri s-au mai aflat si membri BEST Timisoara care sa se asigure ca evenimentul decurge bine.
Punctul final a fost trimiterea unui raport al evenimentului catre partenerii nostrii.
| Rezultatele proiectului
A 3-a editie de BEST Training Week a fost un real succes in randul studentilor, pregatindu-i pentru viitoarea lor cariera prin traininguri tehnice si non-tehnice si workshopuri tinute de reprezentati ai companiilor partenere sau de traineri profesionisti. Dupa aceasta editie, putem spune ca proiectul devine un brand de succes, bine cunoscut de catre studenti, companii, universitati si alte entitati. Această editie a avut 33 de traininguri si a adunat 400 de studenti de la universitatile din Timisoara: Universitatea Politehnica, Universitatea de Vest, respectiv Universitatea de Medicina. Studentii au avut ocazia de a participa la trainingurile gratuite oferite de traineri specializati, respectiv reprezentanti ai companiilor, precum 3Pillar Global, Accenture, iSoftBet, Visma, Mahle si multi altii. Timp de 10 zile, studentii au avut oportunitatea de a-si dezvolta atat latura personala, optand pentru sesiunile de soft-skills, cat si cunostintele tehnice si abilitatile practice alegand workshopul potrivit nevoilor lor. Cele mai populare traininguri alese de catre studenti au fost: Responsive WebDesign, Initiere in AutoCad, Cum ne pregătim de interviu, Training de Prim Ajutor si Nutritie si viata echilibrata, acestea avand cei mai multi înscrisi. Acest lucru ne-a oferit o viziune despre domeniile de interes pentru studenti, astfel incat la urmatoarea editie sa stim pe ce sa ne concentram.
| Bugetul
1764
| Parteneri
OSUT, FITT; Universitatea Politehnica Timisoara; Media EDU, 3Pillar Global, Visma, MAHLE, iSoftBet, Accenture
| Website proiect
http://btw.besttm.ro/