Participanti & Proiecte
INIMI CUSUTE
|
Organizator: Mercury360 Communications |
|
Categorie: Campanii de comunicare pe teme sociale |
In Romania sunt peste 1500 de copii cu boli cardiace care ar trebui sa fie operati in fiecare an, iar mai putin de jumatate dintre acestia ajung sa fie operati. Asociatia Inima Copiilor ii ajuta pe acestia printr-o serie de misiuni medicale: medici straini ii opereaza pro bono pe cei mici, alaturi de specialisti romani. Desi se depun toate eforturile, numarul misiunilor este insuficient, iar sute de copii inca se afla pe lista de asteptare.
Asociatia Inima Copiilor avea nevoie stringenta de fonduri pentru a aduce medici din afara tarii pentru a efectua aceste operatii.
Pe fondul reducerii numarului de specialisti in cardiochirurgie cardiaca din tara era nevoie stringenta sa aducem medici cardiochirurgi din afara tarii.
| Scopul proiectului
Cu alte cuvinte, medici putem sa aducem, dar nu aveam bani pentru transport, cazare, asigurari, chestiuni logistice etc.
In acest context aveam nevoie de surse de finantare prin care sa putem aduce zeci de medici la spitalul Marie Curie din București, locul unde se aflau mare parte dintre acesti copii cu probleme cardiace.
| Aria geografica
320/41
| Rezumat
In Romania sunt peste 1500 de copii cu boli cardiace care ar trebui sa fie operati in fiecare an, iar mai putin de jumatate dintre acestia ajung sa fie operati. Asociatia Inima Copiilor ii ajuta pe acestia printr-o serie de misiuni medicale: medici straini ii opereaza pro bono pe cei mici, alaturi de specialisti romani.
In acest context aveam nevoie de surse de finantare prin care sa putem aduce zeci de medici la spitalul Marie Curie din București, locul unde se aflau mare parte dintre acesti copii cu probleme cardiace. Scopul: sa strangem bani pentru a opera 50 de copii cu afectiuni cardicace.
| Date beneficiari
Obiectivul a fost sa salvam viata copiilor aflati pe lista de asteptare de la Marie Curie; peste 50 de copii aveau nevoie urgenta de ajutor. O mare parte dintre acestia se aflau in stare critica, iar operararea lor trebuia efectuata de urgenta. Spitalul oferea toata infrastructura necesara desfasurarii operatiilor, cat si o parte din personalul uman (asistenti medicali pentru sala de operatie, asistenti pentru terapie intensiva si tehnicieni in circulatie extracorporala), dar era nevoie de suportul medicilor specialisti din afara tarii.
| Date beneficiari
| Activitati
Din start am pornit de la premisa ca intr-un univers in care se aflau zeci de campanii de donatie prin care se cereau fonduri prin SMS (2-3 euro), era nevoie de o campanie cu mecanism diferit, simplu, care sa se conecteze emotional cu publicul tinta.
Prin urmare am decis sa cream un obiect care, la nivel simbolic, sa transmita imaginea unei inimi, dar a uneia imperfecte, pe care, daca o cosi, o vei salva.
Am denumit-o INIMA CUSUTA.
Cu ajutorul Laurei Leonte de la Cosanzeana, inima imperfectă a devenit o brosa de lemn pe care, pentru a o intregi, trebuie să o cosi, iar apoi să o porti.
Am decis sa lansam campania in “Luna Iubirii”, intr-o perioada in care deschiderea publicului tinta de a achizitiona un “semn al iubirii” si de a-l darui celui drag era la cote maxime (Valentines, Dragobete, 1-8 martie).
Strategia a fost foarte simpla: sa ii determinam pe oameni sa achizitioneze in această perioada cat mai multe kit-uri de “Inimi Cusute” pe care sa le coasa si sa le daruiasca celor dragi.
Iar tot profitul rezultat din vanzarea acestor brose a mers catre asociatia Inima Copiilor.
| Rezultatele proiectului
Am strans peste 32000 euro, fonduri ce au contribuit la salvarea a 40 de copii.
In cadrul celor peste 50 de sesiuni ale “sezatorilor” am atins peste 400 de angajati care au achizitionat Kitul.
Mai mult, peste 24 de magazine s-au alaturat campaniei si au cerut sa distribuie pro-bono kitul de “Inimi Cusute” si au generat vanzari in spatiul offline.
Toate aceste actiuni au determinat o conversatie ce s-a propagat la nivel national; zeci de mii de donatori au generat mesaje de sustinere in mediul online, o serie de celebritati s-au alaturat campaniei, iar media a difuzat stirea lansarii campaniei.
| Bugetul
< 5.000 Euro
| Parteneri
In Romania sunt peste 1500 de copii cu boli cardiace care ar trebui sa fie operati in fiecare an, iar mai putin de jumatate dintre acestia ajung sa fie operati. Asociatia Inima Copiilor ii ajuta pe acestia printr-o serie de misiuni medicale: medici straini ii opereaza pro bono pe cei mici, alaturi de specialisti romani.
In acest context aveam nevoie de surse de finantare prin care sa putem aduce zeci de medici la spitalul Marie Curie din București, locul unde se aflau mare parte dintre acesti copii cu probleme cardiace. Scopul: sa strangem bani pentru a opera 50 de copii cu afectiuni cardicace.
| Website proiect