close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Experience Bucharest



| Organizator:
    Anda Maxim
| Categorie:
    Arta si cultura
| Problema de fond
    Proiectul a pornit la initiativa grupului Travel Massive Bucuresti, grup de antreprenori din domeniul turismuliui, bloggeri, ghizi, agentii de turism, hotelieri, restaurante. Cu totii am constientizat nevoia unei bune promovari a orasului Bucuresti. Institutiile din domeniu organizeaza targuri de turism, dar nu si promovare in social media. Imaginea Romaniei in strainatate este predominant bazata pe traditie. Am dorit crearea de continut divers, pozitiv, real si actual a ceea ce are orasul Bucuresti de oferit turistic: patrimoniu, gastronomie, diversitate, nightlife, atractii turistice, arhitectura, monumente, oameni. Toate acestea au fost posibile prin experientele traite de cei peste 200 partcipanti si informatiile trimise mai departe de catre acestia. Proiectul a generat de asemenea mandrie nationala si o asociere positiva .

| Scopul proiectului
    Scopul a fost de a promova turistic capitala Bucuresti,de a creste numarul de turisti straini ce viziteaza orasul. Promovarea orasului ca si destinatia numarul 1 de vizitat in Europa de Est. De asemenea, cresterea numarului de inoptari de la 2 la 3 nopti, prin multitudinea de experinte si activitati oferite de catre operatori din domeniu.


Experience Bucharest Experience Bucharest Experience Bucharest

| Aria geografica
    Bucuresti

| Rezumat
    Proiectul a fost initiat si dezvoltat de o echipa de profesionisti din domeniul turismului. Romania si Bucuresti in principal nu are o strategie coerenta de promovare si o imagine clara,de aceea proiectul isi doreste crearea de continut valoros in social media despre Bucuresti.Misiunea proiectului este aceea de a pozitiona Bucuresti ca si destinatie favorita in Europa de Est.
Obiective: Promovarea orasului in mediul online si a diversitatii de experiente oferite catre 10 milioane de persoane( varsta 18-70 ani) din intreaga lume . Cresterea numarului mediu de inoptari in Bucuresti de la 2 la 3 nopti. Crearea de continut actual, divers si valoros in toate canalele de social media,atingerea unei audiente nationale si internationale.Promovarea Capitalei si a Romaniei culturale, a patrimoniului turistic.
IMPLEMENTARE: Am invitat peste 200 de creatori de continut internationali, timp de cate 4 zile pentru a vizita Romania. Au avut parte de un program atractiv, au avut de ales dintre cele peste 40 de experiente , tururi, si activitati oferite. Au descoperit gastronomia orasului,locurile de cazare, locuri de petrecere si entartaiment. Fiecare editie a avut si cate o conferinta pe tema turismului, cu peste 600 de participanti,cu schimb de idei, cunostinte, dialog intercultural intre participantii internationali si cei din Romania
Rezultate: Proiectul a generat peste 20.000 fotografii, 50 video-uri, 160 articole de blog, presa scrisa,citita pe canale ca Instagram, Facebook,Twitter,YouTube,ce au ajuns la o audienta de peste 100.000.000 persoane din lume. Am creat o puternica constientizare a capitalei Bucuresti ca destinatie turistica in piata internationala.Publicitate pozitivă pentru București în valoare de peste 2 milioane de EUR prin parteneriate si voluntariat.


| Date beneficiari
    Beneficiarii directi ai proiectului au fost cei peste 200 participanti la cele 2 editii organizate. Acestia sunt creatori de continut, top bloggeri de travel internationali, YouTube-eri, Instagram-eri, Vloggeri de calatorie, jurnalisti de calatorie. Dintre acestia mentionam pe Siya Zarrabi, Canada/Travel Vlogger,Videographer&Speaker;Kash Bhattacharya, Portugal/ 2016 blogger of the year& National Geographic Traveler of the Year; The Planet D, Canada/2014 & 2015 winners of the best travel blo; Alyssa Ramos,USA/Travel Blogger & Social Media Influencer ;Kristen Sarah, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger ;Kat Von B,USA/Luxury Travel & Technology influencer;Kate McCulley, USA/Top Travel Blogger ; Jordan Simons, UK/Top YouTube; Altug Galup/Cyprus, Instragramer. Beneficiarii indirecti au fost toti partenerii implicati in proiect(hoteluri,restaurante, agentii turism, ghizi, tururi gastronomice,tururi de oras, companii transport, agentii print/media, companii horeca) ce au beneficiat de promovare si asociarea cu proiectul. O parte dintre beneficiarii indirecti au fost implicati in organizare , desfasurare si evaluare si majoritatea s-au alaturat proiectului si la editiile urmatoare. Proiectul are o puternica tema educativa, ce incurajeaza ledership-ul, munca in echipa si parteneriatele . Multi dintre cei implicati au invatat foarte multe lucruri legate de management, de organizarea de evenimente,de leadership

| Date beneficiari
    Persoane cu varsta cuprinsa intre 18-70 ani, din toata lumea, audienta internationala. Estimam ca efectele produse de proiect au ajuns la peste 15 milioane de persoane,, deoarece doar pe canalul Instagram continutul cu (hashtag) #experiencebucharest a avut un reach de 8.975.231 persoane.

| Activitati
    Proiectul a demarat prin organizarea unui grup de peste 50 de voluntari, implicati in proiect. S-au generat echipe responsabile de invitatia , selectia si gestionarea bloggerilor participanti, organizare program, organizare si gestionare mese si cazare pentru partcipanti, asigurarea transportului catre si de la aeroport, hotel, gestionare locatii si parteneri. De asemenea, s-a produs logo si toata identitatea vizuata, site-ul web,pagini de social media, prezentari pentru parteneriate. Dupa definitivarea parteneriatelor media, cu hotelurile, restaurantele, locatii pentru evenimentele din fiecare seara, transport, companii de au asigurat tururile si experientele, organizarea conferintei , s-a finalizat programul si implementat in perioada 12-16 Mai 2017 . Editia cu numarul 2 a avut loc dupa aceeasi metodologie in perioada 20-23 Octombrie 2017. Participantii au avut asigurata cazarea,masa , transportul si activitatile pe parcursul intregului eveniment. In acest moment lucram la organizarea editiei cu nr 3 Experience Bucharest ce va avea loc in perioada 18-20 Mai 2018.

| Rezultatele proiectului
    Rezultatul a fost promovarea pozitiva a orasului Bucuresti si atingerea unui public international caruia i-a fost atrasa atentia si prezentat orasul Bucuresti ca o posibila noua destinatie turistica. Articolele generate scriu despre ce poate face un turist in Bucuresti, unde poate manca si unde se poate caza. Indirest, toti partenerii proiectului au primit promovare ce au avut ca efect cresterea bussinesului , a publicitatii. Proiectul a starnit interesul pentru o calatorie in Romania persoenelor din intreaga lume si vom simti o crestere a numarul turistilor in perioada urmatoare generata de proiectul Experience Bucharest. Conturile de social media ale proiectului sunt acum folosite ca si ghid turistic de catre orice potential turist. Interesul catre proiect in randul bloggerilor din lume este urias datorita organizarii exemplare, la fecare editie avem peste 400 de aplicatii. Interesul pentru Bucuresti si Romania din punct de vedere turistic a crescut datorita proiectului Experience Bucharest.

| Bugetul
    25000,00

| Parteneri
    Proiectul a fost organizat prin voluntariat si implicarea a peste 80 persoane si 40 de firme si companii partenere. Dintre acestea: Pura Vida Romania, Little Bucharest Hostel, F.I.H.R., Elevate, Aqua Carpatica,Novotel, Raddison Blue, Sheraton, Urban Adventures, Interesting Times, Questo, Merg In, Delish Experiences, Therme, Autonom, Agrafa.ro, Sloop, Etc.

| Website proiect
    http://experience-bucharest.com





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes