Organizatorii Galei Societatii Civile au demarat proiectul "Adopta un ONG", prin care invita agentiile de relatii publice si publicitate sa sustina un ONG, oferindu-i sprijin pentru promovarea proiectelor pe care le desfasoara.
Pentru agentiile de publicitate, "adoptia" consta in gasirea unei modalitati de promovare a proiectelor si initiativelor ONG-ului, pro bono – de la o idee inovativa, la realizarea unui print, a unei machete de presa, brosura, spot radio/ spot TV, film, etc…
"Adoptand" un ONG, agentiile de relatii publice pot gasi orice modalitate de promovare a proiectelor si initiativelor ONG-ului, pro bono – de la elaborarea unui comunicat de presa si trimiterea lui catre mass-media, pana la organizarea unei campanii de relatii publice sau oferirea de consultanta in comunicare.
In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii organizatiilor neguvernamentale din Romania a rezultat ca, printre principalele probleme cu care se confrunta acestia se numara si insuficienta promovare a actiunilor lor, fie ca vorbim de promovarea in mass-media, in randurile publicurilor tinta direct interesate sau a publicului larg.
De aceea, in numele Galei Societatii Civile, Millenium Communications a demarat o serie de proiecte (printre care si “Adopta un ONG”) menite sa sporeasca gradul de cunoastere a activitatii ONG-urilor.
Agentiile care vor adopta un ONG vor fi mediatizate in toata campania de comunicare a Galei Societatii Civile si pe blogul http://www.adoptaunong.blogspot.com/
Gala Societatii Civile, un proiect Millenium Communications este prima si singura competitie care promoveaza si premiaza activitatea sectorului neguvernamental din Romania.
Campania "Adopta un ONG" a fost initiata anul trecut si s-a adresat bloggerilor din Romania. 44 de ONG-uri au fost adoptate de catre 70 de bloggeri in cadrul campaniei din 2007.
Pentru agentiile de publicitate, "adoptia" consta in gasirea unei modalitati de promovare a proiectelor si initiativelor ONG-ului, pro bono – de la o idee inovativa, la realizarea unui print, a unei machete de presa, brosura, spot radio/ spot TV, film, etc…
"Adoptand" un ONG, agentiile de relatii publice pot gasi orice modalitate de promovare a proiectelor si initiativelor ONG-ului, pro bono – de la elaborarea unui comunicat de presa si trimiterea lui catre mass-media, pana la organizarea unei campanii de relatii publice sau oferirea de consultanta in comunicare.
In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii organizatiilor neguvernamentale din Romania a rezultat ca, printre principalele probleme cu care se confrunta acestia se numara si insuficienta promovare a actiunilor lor, fie ca vorbim de promovarea in mass-media, in randurile publicurilor tinta direct interesate sau a publicului larg.
De aceea, in numele Galei Societatii Civile, Millenium Communications a demarat o serie de proiecte (printre care si “Adopta un ONG”) menite sa sporeasca gradul de cunoastere a activitatii ONG-urilor.
15 ONG-uri cu 20 de proiecte s-au inscris pana acum in campania 2008 a proiectului “Adopta un ONG”. Informatii despre organizatiile non-profit care participa la proiectul “Adopta un ONG” se gasesc pe site-ul http://www.galasocietatiicivile.ro/ si pe blogul www.adoptaunong.blogspot.com/ sau la adresa de email adela.nicoara@millcomm.ro.
Agentiile care vor adopta un ONG vor fi mediatizate in toata campania de comunicare a Galei Societatii Civile si pe blogul http://www.adoptaunong.blogspot.com/
Gala Societatii Civile, un proiect Millenium Communications este prima si singura competitie care promoveaza si premiaza activitatea sectorului neguvernamental din Romania.
Campania "Adopta un ONG" a fost initiata anul trecut si s-a adresat bloggerilor din Romania. 44 de ONG-uri au fost adoptate de catre 70 de bloggeri in cadrul campaniei din 2007.