Ieri a avut loc Atelierul Standardul de Raportare Socială, realizat de Ashoka România, în colaborare cu CSR Bootiq și echipa Galei Societății Civile.
Reprezentanții organizațiilor participante, inovatori sociali activi din zona București - Sud-Muntenia, au avut posibilitatea să utilizezi în mod concret, lucrând pe cazul organizaţiei lor, Standardul de Raportare Socială (SRS).
SRS îți arată cum se pot raporta rezultatele organizației într-o manieră mai convingătoare către finanţatori, investitori, organizaţiile partenere, părţile interesate interne şi publicul general. Este instrumentul ideal pentru organizaţii civice şi de antreprenoriat social pentru a mobiliza noi resurse şi oameni pentru cauza lor.
Standardul de Raportare Socială a fost realizat de Ashoka, în parteneriat cu un consorțiu internațional de companii de consultanță și fundații.
Ashoka este cea mai mare reţea globală de sprijinire a antreprenoriatului social, cu o prezenţă internaţională în 90 de ţări, unde susţine peste 3.500 de Fellows. În ultimele luni, Ashoka România a realizat o cercetare pentru maparea inovatorilor sociali la nivel naţional şi pentru a analiza mai bine provocările cu care aceştia se confruntă. Printre acestea a reieşit şi nevoia de a înţelege mai bine cum putem defini impactul social şi cum îl putem comunica diferitelor părţi interesate.
Reprezentanții organizațiilor participante, inovatori sociali activi din zona București - Sud-Muntenia, au avut posibilitatea să utilizezi în mod concret, lucrând pe cazul organizaţiei lor, Standardul de Raportare Socială (SRS).
SRS îți arată cum se pot raporta rezultatele organizației într-o manieră mai convingătoare către finanţatori, investitori, organizaţiile partenere, părţile interesate interne şi publicul general. Este instrumentul ideal pentru organizaţii civice şi de antreprenoriat social pentru a mobiliza noi resurse şi oameni pentru cauza lor.
Standardul de Raportare Socială a fost realizat de Ashoka, în parteneriat cu un consorțiu internațional de companii de consultanță și fundații.
Ashoka este cea mai mare reţea globală de sprijinire a antreprenoriatului social, cu o prezenţă internaţională în 90 de ţări, unde susţine peste 3.500 de Fellows. În ultimele luni, Ashoka România a realizat o cercetare pentru maparea inovatorilor sociali la nivel naţional şi pentru a analiza mai bine provocările cu care aceştia se confruntă. Printre acestea a reieşit şi nevoia de a înţelege mai bine cum putem defini impactul social şi cum îl putem comunica diferitelor părţi interesate.
Următoarele ateliere vor avea loc în Cluj, în data de 11 iulie, și în Craiova în data de 13 iulie.