Ediția 22 a Galei Societății Civile se desfășoară sub mesajul “Comunități pentru binele comun” și o dedicăm grupurilor de inițiativă civică din România care mobilizează oamenii din jurul lor pentru binele comun.

 

În campania de comunicare a ediției ne-am dorit să povestim despre grupurile de inițiativă care zi de zi dezvoltă acțiuni, evenimente & proiecte diverse pentru a avea un trai mai curat, mai bine dezvoltat din punct de vedere al infrastructurii orașelor, mai conectat la viața culturală, mai incluziv și mai bine organizat.

 

Vă prezentăm, așadar, portretele unor grupuri care luptă pentru o viață mai bună în cartierele lor și care acționează pentru a avea cetățeni informați, implicați și consultați în mod real de către autoritățile publice. Aici le puteți vedea poveștile.

 

 

Manifesto al campaniei „Comunități pentru binele comun" - GSC 2024:

 

RIDICĂ OCHII.

ȘI VOCEA.

ÎȘI STRIGĂ CAUZA.

MIȘCĂ MULȚIMILE.

ȘI LUCRURILE.

INTRĂ ÎN ACȚIUNE.

IES ÎN STRADĂ.

PROTESTEAZĂ.

NU CEDEAZĂ.

SALVEAZĂ!

PARCURI.

CARTIERE.

VIEȚI

 

 

 

***

Gala Societății Civile este un proiect The Institute.

Partener Principal: Rompetrol
Partener pentru Sustenabilitate: Lidl
Partener Secțiune Educație și Învățământ: BCR
Partener Secțiune Artă și Cultură: Globalworth
Partener Secțiune Dezvoltare Economică și Socială: Purcari
Partener Secțiune Sănătate: Secom Healthcare și Good Routine by Secom
Partener Secțiune Comportament Civic și Participare publică: RetuRO
Partener Secțiune Programe: TPC Leadership
Proiect cultural finanțat de: Ministerul Culturii
Parteneri Culturali: Primăria Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Strategici: Ashoka România, ASAP România
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: IQads, România Pozitivă, Spotmedia, Știri.ONG, Revista Biz, PRwave, Zile și Nopți, RADOR, AGERPRES
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, MediaTrust
O campanie: Gavrilă&Asociaţii