Compania isi propune ca, pana in 2020, sa reduca impactul asupra mediului cu 50%, in paralel cu dezvoltarea afacerii.
Planul Unilever pentru un stil de viata durabil face parte din noua viziune de dezvoltare durabila a companiei, anuntata inca din 2009. Prin acesta, Unilever isi propune sa reduca, pana in 2020, impactul operatiunilor sale asupra mediului, mentinand in acelasi timp un trend ascendent al dezvoltarii afacerii.
Compania producatoare de bunuri de larg consum este prezenta pe piata romaneasca din 1995, prin reprezentanta Unilever South Central Europe, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova. Pana in prezent, Unilever a investit in piata din Romania aproape 125 milioane euro. Pe plan global, compania opereaza in peste 100 de tari, avand un portofoliu de peste 400 de branduri.
Conform reprezentantilor Unilever, planul de dezvoltare durabila se diferentiaza de altele asemanatoare, prin faptul ca
* acopera toate brandurile si tarile din portofoliu
* produsele sunt analizate pe parcursul intregului ciclu de viata
* sunt luate in considerare si dimensiuni socio-economice, nu doar cele de mediu.
Dana Dobrescu, Communications Manager, Unilever South Central Europe, explica de ce este important conceptul de sustenabilitate pentru o afacere: âSustenabilitatea ofera oportunitate de business. Tot mai multi consumatori incep sa se indrepte catre branduri sustenabile in tarile occidentale si speram ca in curand o vor face si in Romania. In acelasi timp, este o sursa de inovatie - pentru a crea astfel de produse responsabile - cat si o oportunitate de dezvoltare a pietelor.â
In urma analizei, compania a stabilit principalele obiective de dezvoltare durabila pentru urmatorii 10 ani:
* Reducerea cu 50% a impactului produselor asupra mediului
* Aprovizionarea cu materii prime ce provin 100% din surse sustenabile
* Imbunatatirea sanatatii si a nivelului de trai a 1 miliard de oameni
Indeplinirea obiectivelor va fi monitorizata indeaproape, printr-o analiza trimestriala a Comitetului Executiv Unilever.
Cititi articolul integral pe ResponsabilitateSociala.ro.
Planul Unilever pentru un stil de viata durabil face parte din noua viziune de dezvoltare durabila a companiei, anuntata inca din 2009. Prin acesta, Unilever isi propune sa reduca, pana in 2020, impactul operatiunilor sale asupra mediului, mentinand in acelasi timp un trend ascendent al dezvoltarii afacerii.
Compania producatoare de bunuri de larg consum este prezenta pe piata romaneasca din 1995, prin reprezentanta Unilever South Central Europe, care coordoneaza regiunea formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova. Pana in prezent, Unilever a investit in piata din Romania aproape 125 milioane euro. Pe plan global, compania opereaza in peste 100 de tari, avand un portofoliu de peste 400 de branduri.
Conform reprezentantilor Unilever, planul de dezvoltare durabila se diferentiaza de altele asemanatoare, prin faptul ca
* acopera toate brandurile si tarile din portofoliu
* produsele sunt analizate pe parcursul intregului ciclu de viata
* sunt luate in considerare si dimensiuni socio-economice, nu doar cele de mediu.
Dana Dobrescu, Communications Manager, Unilever South Central Europe, explica de ce este important conceptul de sustenabilitate pentru o afacere: âSustenabilitatea ofera oportunitate de business. Tot mai multi consumatori incep sa se indrepte catre branduri sustenabile in tarile occidentale si speram ca in curand o vor face si in Romania. In acelasi timp, este o sursa de inovatie - pentru a crea astfel de produse responsabile - cat si o oportunitate de dezvoltare a pietelor.â
In urma analizei, compania a stabilit principalele obiective de dezvoltare durabila pentru urmatorii 10 ani:
* Reducerea cu 50% a impactului produselor asupra mediului
* Aprovizionarea cu materii prime ce provin 100% din surse sustenabile
* Imbunatatirea sanatatii si a nivelului de trai a 1 miliard de oameni
Indeplinirea obiectivelor va fi monitorizata indeaproape, printr-o analiza trimestriala a Comitetului Executiv Unilever.
Cititi articolul integral pe ResponsabilitateSociala.ro.