Campania "350.000 de euro = solidaritatea a 350.000 de oameni", urmareste strangerea fondurilor necesare realizarii in Romania a primului Centru de Viata Independenta pentru tinerii cu dizabilitati fizice severe. Centrul este conceput ca un ansamblu de 12 garsoniere, creand astfel oricarui beneficiar impresia ca are propria locuinta pe care trebuie sa invete sa o administreze singur. Dupa ce beneficiarul a fost instruit si obtine rezultatul dorit, revine in familie si isi satisface singur nevoile dupa cum a fost invatat in cadrul Centrului. Pentru strangerea fondurilor necesare constructiei, pe data de 17 noiembrie 2008, a fost lansata campania "350.000 de euro = solidaritatea a 350.000 de oameni", ce se va derula pe urmatorii 2 ani. Campania este o actiune de sensibilizare a opiniei publice in scopul implicarii directe in activitati sociale, in sprijinul semenilor cu dizabilitati fizice severe, tineri care intampina dificultati zi de zi in calea lor catre o integrare sociala deplina. Un aspect inedit il constituie implicarea directa a beneficiarilor (tineri cu dizabilitati fizice), ca initiatori si coordonatori ai acestei campanii, tineri care au convingerea ca integrarea lor sociala deplina inseamna comunicare, implicare directa in activitati menite a contribui la binele general, colaborare in scopul crearii unei societati accesibile tuturor. Campania a debutat in cadrul conferintei "NEW MEDIA – ONG WEB 2.0" sustinuta de Fundatia SOROS si CJI, prin prezentarea unui viral realizat pro bono de Ana Maria Caia / Indie Studio, text Iulian Comanescu, imagine Andrei Butica, montaj Paul Popa, sunet Razvan Cirligeanu, stilist Alex Balasescu, hair styling Dana Gottschling