În 2021, ABSOLUT Vodka a dat startul unei conversații despre iubire, egalitate, toleranță și diversitate, în campania „Every Love is Love”. Din dialogul pornit alături de MozaiQ România, membri ai comunității LGBTQIA+, creatori de conținut și publicații de presă s-a născut un proiect special – un manifesto al iubirii, disponibil pe http://bettertogether.ro.

ABSOLUT a pornit un demers care reflectă viziunea brand-ului despre societatea la care aspiră încă din 1979: tolerantă, deschisă, diversă. O societate în care cu toții suntem liberi să iubim pe cine simțim. Totul a început de la o întrebare adresată comunității LGBTQIA+ - „Cum recunoaștem iubirea?”, iar răspunsurile primite au pus bazele mesajului pe care brand-ul a continuat să îl amplifice prin proiecte creative: „Every Love is Love”.

Alături de comunitatea ABSOLUT, o asociație non-profit, 15 voci LGBTQIA+, 32 de creatori de conținut și 7 publicații de presă, brand-ul a răspândit mesaje pozitive, din dorința de a inspira o schimbare: a recunoaște iubirea în toate formele și culorile sale atunci când o vedem, a o accepta și a-i îmbrățișa diversitatea.

În cadrul campaniei „Every Love is Love”, ABSOLUT a oferit o voce fiecărei iubiri, a adus în față perspective și emoții cât mai diverse. Timp de trei luni, vocile campaniei ne-au spus că iubirea înseamnă respect, încredere, toleranță și acceptare. Că iubirea este non-binară. Este aceeași pentru toți. Un sentiment universal pe care fiecare dintre noi îl trăiește la fel, indiferent de cine se îndrăgostește.

Într-un spațiu digital dedicat conversației, 5 voci din comunitatea MozaiQ - Antonio Rob & Răzvan Săbău, Aron Madon, Cristina Săracu și Raj-Alexandru Udrea, au primit întrebări de la consumatori despre iubire, încrederea de sine, valorile dintr-o relație sănătoasă, acceptarea propriei identități de gen și procesul de coming-out.

Răspunsurile pe care aceștia le-au oferit au luat forma unui manifesto al iubirii. Al oricărei iubiri. Materialul cuprinde toate emoțiile, trăirile și poveștile împărtășite de-a lungul campaniei și este disponibil online pe http://bettertogether.ro.

Acum, ABSOLUT ne invită să descoperim acest material inspirațional și, în spiritul #EveryLoveIsLove, să continuăm să răspândim mesaje pozitive, pentru o lume mai tolerantă și mai deschisă. Urmărește viitoarele inițiative ale brand-ului și fii alături de comunitatea ABSOLUT pe Instagram și Facebook!

***
Despre ABSOLUT Vodka

Absolut Vodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă de Absolut Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania Absolut este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile Absolut Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania Absolut face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deține în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă și încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă și un simț etic dezvoltat.