Proiectul “Resurse pentru Viitor” face parte din platforma de CSR initiata de Petrom - “Respect pentru Viitor” pentru a incuraja respectul fata de resursele planetei si implicit respectarea sanselor generatiei viitoare. Programul de CSR se centreaza pe un subiect de actualitatea in intreaga lume, un subiect deosebit de important din punct de vedere ecologic – consumul rational al resurselor. Campania de constientizare a debutat, mai intai, intern, in randul angajatilor Petrom si apoi printr-o campanie externa – ce urmareste constientizarea publica a necesitatii folosirii in mod responsabil a resurselor, detinand, de asemenea, si proiecte punctuale prin care compania se implica activ in viata comunitatilor pentru a perpetua mesajul campaniei. Campania externa se adreseaza in special tinerilor si adultilor cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani, din mediul urban cu venituri si educatie peste medie. Mesajul este adaptat pentru toata lumea, nu numai acestui public principal, urmarind sa ii faca pe oameni mai senisibili la problema resurselor si sa apeleze la simtul lor “civic”, pentru a adopta o atitudine responsabila fata de viitorul lor, fata de semeni si societate. In aceasta toamna, Petrom a initiat un program-pilot de educare a copiilor in spiritul protectiei mediului. Peste 600 de copii din 5 scoli bucurestene, cu varste cuprinse intre 7 si 14 ani au participat la prezentarile despre protectia mediului si a resurselor.