De-a lungul timpului, alimentata de povesti si mituri, imaginea arahnidelor a devenit una care trezeste o sumedenie de sentimente in randul oamenilor, de la frica la admiratie. Iar popularitatea lor le-a facut sa intre in atentia industriei cinematografice. Aceasta a fost premisa de la care a inceput campania de comunicare a expozitiei. Numele Tesaturi periculoase este inspirat din lumea filmului, de data aceasta paianjenii si scorpionii fiind in rolurile lui Michelle Pfeifer, Keanu Reeves sau John Malkovich. De altfel, campania de comunicare a prezentat expozitia fix ca o lansare de film. 

Comunicarea a avut a avut doua faze – teasing si reaveal. In partea de teasing SENIORHYPER a indemnat publicul sa ii astepte cu sufletul la gura pe actorii din rolurile principale, Muzeul “Antipa” transformandu-se cu aceasta ocazie intr-un spectacol inedit. Dupa sosirea la Bucuresti a acestora, publicul a fost invitat la premiera, acolo unde vizitatorii au avut posibilitatea de a se intalni cu personajele principale – Vaduva Neagra si Tarantula. 

Campania a fost comunicata prin materiale de presa, print si online, executii OOH, newsletters, spoturi radio si prin intermediul Facebook. 

„Expozitiile cu animale vii, indiferent de speciile pe care le prezinta, sunt unele dintre cele mai iubite si dorite activitati publice temporare, fiind asteptate cu mare interes de catre publicul vizitator. Anul acesta am ales sa prezentam publicului o expozitie de paianjeni si scorpioni vii. De ce tocmai acestia, cand multi oameni manifesta teama fata de aceste creaturi? Ei bine, tocmai din acest motiv. Pentru a le alunga teama! Misiunea noastra ca muzeu este sa promovam respectul fata de natura. Respectul vine odata cu intelegerea si cunoasterea. Prin organizarea acestei expozitii dorim sa facem cunoscute publicului aceste creaturi minunate, care sunt arahnidele iar SENIORHYPER ne-a sprijinit din plin in indeplinirea acestui obiectiv. Desi au fost nevoiti sa lucreze intr-un interval de timp extrem de strans, au inteles foarte bine care ne sunt nevoile si ce asteptari avem din partea lor. Ideile creative propuse nu doar ca au indeplinit standarde inalte din punct de vedere grafic, dar s-au dovedit a fi si eficiente din perspectiva "comerciala", in numai 3 saptamani de la lansare expozitia inregistrandu-se un numar record de vizitatori. Le multumim pentru succesul obtinut!” a declarat Dr. Luis Ovidiu Popa, Director General, Muzeul Grigore Antipa.
 
„Am crescut cu Spider-Man si aventurile lui asa ca apropierea de eroul meu din copilarie a fost mai mult decat binevenita. Ca sa lucram pentru Tesaturi periculoase a trebuit sa citim o multime de lucruri despre paianjeni asa ca daca s-ar intampla ceva cu persoana care se ocupa de expozitie din partea Muzeului Grigore Antipa (ar fi muscata de un paianjen de exemplu) as putea sa-i tin locul macar pentru cateva ore. A fost cu totul si cu totul special sa putem lucra  pentru Muzeul Grigore Antipa si pentru aceasta expozitie. Cred ca rasplata cea mai mare si total neasteptata a fost cand am fost invitati de catre muzeu cu o zi inainte de lansare si am putut sa vedem de-aproape vedetele si chiar sa tinem in palme o tarantula” spune Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER.

Echipa SENIORHYPER a fost formata din Vasile Alboiu (Creative Director), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Alexandru Gheorghe (Art Director), Vlad Emandi (Flash Designer) si Ximena Dragusin (Digital Activation Director). 

Componenta de media a campaniei este semnata de Initative. 

***
Despre SENIORHYPER
SENIORHYPER este una din cele mai mari agentii de digital advertising din Romania, cu o echipa de 55 de specialisti in digital si o expertiza de peste 10 ani in piata, atat in branduri locale, cat si internationale.
SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a doua companii importante de digital, Hyperactive  si Senior Interactive, devenind astfel parte a unuia dintre cele mai insemnate grupuri de comunicare de pe piata, Lowe Romania, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Golin Romania, Medic One, Mobile Works si BPN. 

Echipa mixeaza creativitatea si inovatia cu tehnologia in campanii de comunicare integrate, generand  rezultate de business pentru clienti, cei mai activi dintre acestia fiind: BAT Romania, Cereal Partners Worldwide (Cini Minis, Estrelitas), ING Bank Romania, Mega Image, Nordic (Costa d’Oro), Orange Romania, Roche Diagnostics Romania, Wrigley Romania (Orbit, 5 Gum, Airwaves, Skittles), Wrigley Bulgaria (Orbit, 5 Gum, Skittles).